Automatisch een verbinding maken kan ik wel afvinken, maar hij onthoudt hem niet. Dit moet ik dus iedere keer weer handmatig doen. Hoe los ik dit op onder Windows 2000
[NL]
In de Internet Explorer:
Extra -> Opties -> verbindingen -> en dan nooit een verbinding kiezen aanvinken ipv. mijn standaard verbinding kiezen.
Ook zou je het wachtwoord op niet onthouden kunnen zetten opdat hij bij het inbelscherm stopt, maar over dat ie het vergeet is me bij win ME wel bekend, maar Win 2000 heeft/had daar voor zover ik weet nooit geen moeite mee.
In de Internet Explorer:
Extra -> Opties -> verbindingen -> en dan nooit een verbinding kiezen aanvinken ipv. mijn standaard verbinding kiezen.
Ook zou je het wachtwoord op niet onthouden kunnen zetten opdat hij bij het inbelscherm stopt, maar over dat ie het vergeet is me bij win ME wel bekend, maar Win 2000 heeft/had daar voor zover ik weet nooit geen moeite mee.
Verwijderd
Ik heb wel vaker een systeem met Win2k die het weigert het vinkje te onthouden voor automatisch inbellen. ben er niet achter waar het aan ligt maar het is ook niet belangrijk genoeg om er een studie van te maken.