[Win98 SE] Vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14
Ik draai op m'n bak nog Win 98SE, nu heb ik voor een tijdje terug een Novell Client ge-installeerd voor school (om te oefenen met m'n eigen novell server).
Nu heb ik de client netjes gede-installeerd, gaf helemaal geen problemen etc. maar als ik nu Ctrl-Alt-Del doe om het 'Taak Be-eindigen'venstertje te openen dan crashed Windows frontaal en rest alleen nog een harde reset.....
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Windows opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Formateren is geen optie aangezien er te veel spul op staat wat niet foetsie mag :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SA -> Windows Operated Systems.
offtopic:
Als formatteren geen optie is ben je te laat met het maken van backups :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 31-10-2002 09:27 . Reden: :X ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

ooit bedacht dat je HD ook stuk kan gaan, dus een mooi moment om te backuppen en daarna te formatten, lijkt me.

Verwijderd

Novell Client opnieuw installeren ?
En dan kijken welke bestanden erbij gezet zijn in de windows directory tree.
Dan zou je er snel achter moeten komen welk bestand je nodig hebt,
door ze een voor een naar een dummy dir te verhuizen. Op het moment dat ie crasht heb je de juiste te pakken. Wel nog even door gaan tot je alles weg hebt terwijl het wel goed blijft gaan.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:26:
ooit bedacht dat je HD ook stuk kan gaan, dus een mooi moment om te backuppen en daarna te formatten, lijkt me.
De HD is nog ok, Norton Disk Doctor met surface test etc. geven geen fouten :)
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:39:
Novell Client opnieuw installeren ?
En dan kijken welke bestanden erbij gezet zijn in de windows directory tree.
Dan zou je er snel achter moeten komen welk bestand je nodig hebt,
door ze een voor een naar een dummy dir te verhuizen. Op het moment dat ie crasht heb je de juiste te pakken. Wel nog even door gaan tot je alles weg hebt terwijl het wel goed blijft gaan.
Hmmmm... dan gaan we dat vanmiddag maar eens proberen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1