Gisteren heb ik de client van Genome@Home geinstalleerd en me ingeschreven op DPC. Nu heb ik een dail-up modempje en als ik dan online ga fetched de client een partij werk.
De "filterd" hij dan.... zal wel goed zijn. Dan surf ik nog even door en ga na een kwartiertje offline.
Toen heb ik mijn client nog een uurtje laten draaien en had in die onderste balk (van EM2) 4 van 30 gedaan. Ook staat er in EM2 dat ik een bepaalde protien heb staan.
Goed alles leuk en aardig, ik installeer ff een drivertje en start mijn bak opnieuw op. (Ik sluit de client eerst handmatig af). Als ik weer opstart krijg ik van de client (de dosbox) de melding dat er geen work is, en hij een verbinding nodig heeft:
Het kan toch niet zo zijn dat ik altijd online moet zijn wil ik mee kunnen doen? (Ik WEET dat dit niet zo is.)
Ondertussen gaat het "current sequence" balkje van EM2 wel gewoon door, maar dit gebruikt in het geheel geen CPU-power evenals de GHclient.
Onderstaand plaatje geeft een goed overzicht.
De "filterd" hij dan.... zal wel goed zijn. Dan surf ik nog even door en ga na een kwartiertje offline.
Toen heb ik mijn client nog een uurtje laten draaien en had in die onderste balk (van EM2) 4 van 30 gedaan. Ook staat er in EM2 dat ik een bepaalde protien heb staan.
Goed alles leuk en aardig, ik installeer ff een drivertje en start mijn bak opnieuw op. (Ik sluit de client eerst handmatig af). Als ik weer opstart krijg ik van de client (de dosbox) de melding dat er geen work is, en hij een verbinding nodig heeft:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| ####################################################
####################################################
Genome@Home Virtual Genome Client
http://genomeathome.stanford.edu
version 0.99
Starting screen log
Client ID is 5200192685659934386
No previous results found . . .
Filling cache. Will save and continue current work . . .
GetWork:
Connecting to Genome@Home...
Hostname lookup error.
GetWork failed (retrying in 2 minutes)
Hostname lookup error.
Hostname lookup error.
Hostname lookup error.
GetWork failed (retrying in 2 minutes) |
Het kan toch niet zo zijn dat ik altijd online moet zijn wil ik mee kunnen doen? (Ik WEET dat dit niet zo is.)
Ondertussen gaat het "current sequence" balkje van EM2 wel gewoon door, maar dit gebruikt in het geheel geen CPU-power evenals de GHclient.
Onderstaand plaatje geeft een goed overzicht.