www.heinemanss.nl
Heeft IE op een mac dan niet dezelfde functionaliteit dan onder windows?
met offline mappen bedoel ik een map geen internet pagina
www.heinemanss.nl
Oh sorry, ik zat veel te veel met internet in m'n hoofd door dat woordje MAC (als in 'mac-adres'). Dan kan ik je niet helpen...
toche bedankt
iemand anders?
iemand anders?
www.heinemanss.nl
Verwijderd
you need to be more specific..
wat wil je ? eigenlijk gewoon mappen delen ?
ja, dat kan
gebruik de Mac Help optie maar en tik daar maar es 'appleshare' of 'samengebruik' in, dan word het je uitgelegd...
ja, dat kan
LOL...ik zat ook al.... mappenGerbenW schreef op 31 oktober 2002 @ 08:07:
Oh sorry, ik zat veel te veel met internet in m'n hoofd door dat woordje MAC (als in 'mac-adres'). Dan kan ik je niet helpen...
Stom jargon ook.
Het is niet duidelijk wat je bedoelt. Mappen (je bedoelt neem ik aan directories) 'offline beschikbaar maken'
Als je bedoelt een internetpagina 'offline beschikbaar maken' als in: de complete inhoud downloaden en op je harddisk zetten, snap ik ook nog, maar een 'map' offline beschikbaar maken
Btw. wat voor mac, welk os...
met een map bedoel ik inderdaad een directory. Deze dir staat op een server en de mac is een laptop. De gegevens moeten op de laptop beschikbaar zijn maar op de server blijven. bij koppleing aan het netwerk moeten de diredtories gesinchroniseerd worden. Dit zit staandaard in w2k.
www.heinemanss.nl
Biiijjjjna!Wilke schreef op 31 oktober 2002 @ 12:43:
...en MAC is Medium Access Control....
Media Access Control
Verwijderd
sheinemans schreef op 31 oktober 2002 @ 13:15:
met een map bedoel ik inderdaad een directory. Deze dir staat op een server en de mac is een laptop. De gegevens moeten op de laptop beschikbaar zijn maar op de server blijven. bij koppleing aan het netwerk moeten de diredtories gesinchroniseerd worden. Dit zit staandaard in w2k.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:31:
you need to be more specific..
ja, dat kangebruik de Mac Help optie maar en tik daar maar es 'appleshare' of 'samengebruik' in, dan word het je uitgelegd...
Pagina: 1