windows media streamen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
ik heb al in de search gezocht maar kan er niet echt iets over cvinden
over streamen van media player wel , maar dat helpt in de dit geval niet

op de site van chris de burgh staat een van zijn concerten gestreamd dat wou ik voor iemand op cd zetten als mp3 of vcd indien mogelijk

met asf recorder heb ik het gestreamd althans hij receiving stream en op me hd staat een file met de goede naam van +/- 376 mb (wmv)
maar als ik het wil openen dan zegt media player kan url niet vinden iemand een idee ?? het concert staat op de 2 pagina van zin site www.cdeb.com

wie kan en wil me helpen ?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Effe converten naar wav? [google=convert wmv to wav] :)

(en daarna evt naar mp3 ofzo)

• Ghostface
veranderd het dan ? want als hij bij wmv de link niet kan vinden dan zal er toch wel wat mee aan de hand zijn ? maar ik ga het proberen ! thanks zover

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Maar als je die wmv van weet-ik-hoeveel-meg-groot op je hd hebt heeft ie toch geen link meer nodig? :? Ik zou iig niet weten waarvoor...

En ja, dan verandert het best wel :) Anders zou je ook gewoon de extentie kunnen veranderen en dan zou ie het ook doen dus :o Dat dat niet kan zegt genoeg denk ik.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Bedoel je trouwens niet wma? Wmv is video... (met audio soms)

• Ghostface
klopt in heb het gestreamd en hij heeft er een wmv van gemaakt het is een live concert met beeld & geluid , maar extensie veranderen zou moeten helpen ?

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Niet echt :) (had je zelf ook ff kunnen proberen) Door een appel een peer te noemen wordt het ook geen peer. geloof ik, nooit geprobeerd :+

Gewoon een converter zoeken dus.

• Ghostface
iemand ervaring met een goede converter , ik heb blaze media pro geprobeerd maar die kan niet overweg met grote files !

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Het rippen van een stream is uiteraard niet de bedoeling. Het wordt niet voor niets gestreamed. Als men het op cd mocht branden, was het wel gewoon te downloaden geweest.

Hier op GoT helpen we daarom ook niet mee met dit soort problemen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.