Ik heb nu al vier keer een Fysieke Geheugendump op m'n laptop gehad. Het blauwe scherm bevat ongeveer de volgende info:
Uit de eventlogs heb ik het volgende:
Ik ben op Microsoft aan het zoeken geweest, uitgevonden dat het een hardware fout zou moeten zijn.
Wat is verstandig om te doen, aangezien het een laptop is. De enige hardware die anders is, is een extern USB muisje. Maar helaas heb ik de Dump ook zonder de muis al eens gehad.
Ik zit zelf te denken aan:
• Contact opnemen met Acer
• Schone Windows installeren (dus niet de Recover CD's gebruiken)
• Windows XP installeren vanaf Recovery CD's
Het gaat trouwens om een Acer Travelmate 634LC. Via Google heb ik ook niets kunnen vinden over dit probleem op deze laptop.
Helaas heb ik maar een ISDN lijntje, dus ik zie het niet zo zitten om dat Windebug (zie FAQ) en weet ik het allemaal te downloaden ... .
code:
1
2
3
| 0x0000001E KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED Address 80401A3F base at 80400000, Datestamp 3d366b8b - ntoskrnl.exe |
Uit de eventlogs heb ik het volgende:
code:
1
2
3
4
| De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x0000001e (0xc0000005, 0x80401a3f, 0x00000001, 0x00008000). Microsoft Windows 2000 [v15.2195]. Een dump is opgeslagen in: C:\WINNT\Minidump\Mini103102-01.dmp. |
Ik ben op Microsoft aan het zoeken geweest, uitgevonden dat het een hardware fout zou moeten zijn.
Wat is verstandig om te doen, aangezien het een laptop is. De enige hardware die anders is, is een extern USB muisje. Maar helaas heb ik de Dump ook zonder de muis al eens gehad.
Ik zit zelf te denken aan:
• Contact opnemen met Acer
• Schone Windows installeren (dus niet de Recover CD's gebruiken)
• Windows XP installeren vanaf Recovery CD's
Het gaat trouwens om een Acer Travelmate 634LC. Via Google heb ik ook niets kunnen vinden over dit probleem op deze laptop.
Helaas heb ik maar een ISDN lijntje, dus ik zie het niet zo zitten om dat Windebug (zie FAQ) en weet ik het allemaal te downloaden ... .