Clean install is eigenlijk altijd beter ivm rotzooi die achterblijft en driver probs.
Maaruh... dit is wel heel erg makkelijk te vinden met de search van GoT en google
Neem anders ook een kijkje op www.beginnersweb.nl
Maaruh... dit is wel heel erg makkelijk te vinden met de search van GoT en google
Neem anders ook een kijkje op www.beginnersweb.nl
Windows Operated Systems - FAQ - Updated 11-10
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Pre-Got
Allemaal voor je eigen bestwil dat je dit leest
.
Meestal is het het slimst om een clean install te doen, zo neemt hij ook geen foute instelling/registerwaarden over
.
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Pre-Got
Allemaal voor je eigen bestwil dat je dit leest
Meestal is het het slimst om een clean install te doen, zo neemt hij ook geen foute instelling/registerwaarden over
dank jullie
clean install lijkt mij ook beter
maar ik heb geen idee hoe ik winXP kan installeren(weet niet wat ik in moet typen bij de prompt)
maar ik heb geen idee hoe ik winXP kan installeren(weet niet wat ik in moet typen bij de prompt)
Gewoon de XP cd erin gooien en je computer opnieuw opstarten, dan begint de setup vanzelf.. Maar nogmaals dit zijn erg simpele vragen en die kun je beter in andere fora stellen (zie mijn vorige post).
De search is je vriend. Je kunt booten vanaf de CD, door je Biosinstellingen (bootvolgorde) aan te passen of booten vanaf disk. Dit is echt in de search te vinden, en zoals rival24 al aangaf, is www.beginnersweb.nl wellicht wat voor je, tenzij je onze regels even goed door neemtVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:40:
dank jullie
als je gewoon setup.exe bij dos intikt werkt het niet hoor, dan zegt ie dat ie niet vanuit dos kan instaleren oid.
klopt, maar als je winnt uit de i386 folder opstart lukt het wel...Prulleman schreef op 30 oktober 2002 @ 23:55:
als je gewoon setup.exe bij dos intikt werkt het niet hoor, dan zegt ie dat ie niet vanuit dos kan instaleren oid.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:40:
dank jullie
Dit is zovaak voorbijgekomen in de search, probeer die eens
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()