[winXP] hangt bij lezen van cd...

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:27
Tis echt vaag.. ik heb alle drivers geinstalleerd.. me cdwriter wilt NIET branden.. :? en als ik een cd er in pleur en heb een mp3 draaien. dan hoor ik alleen vaag geluid... (windows hangt gewoon) tot dat hij de cdrom geladen heeft.

Hij draait DMA
Tis een windows XP.. laatste via 4-1 drivers, voor derest nog agp drivers geinstalleerd enz.. het heeft altijd goed gewerkt.. maar na mijn laatste clean install doet hij vaag.. het lijkt of iets vergeten ben te installeren, maar te gelijkertijd heb ik alles geinstalleerd. Want allez zou gewoon geinstalleerd moeten zijn door windows XP zelf al.. :o ik snap er dus niet veel meer van... Iemand een id wat de oorzaak hiervan kan wezen?

Verwijderd

Welke brander heb je en met welke software brandt je? Misschien ff handig om te vermelden, dan kunnen we je verder helpen ;)

En dit heb je verder niet bij andere OS'sen?

• Ankh
het is lite-on 24x12(of10)x40 en een Hitachi GD700 dvd speler.. maar ze zitten er allebei al bijna 1 jaar in, nooit problemen gehad. Nooit bij andere OS'en ook dus.. hij heeft nu in een keer na de clean install van winXP...

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 30 oktober 2002 @ 22:44:
het is lite-on 24x12(of10)x40 en een Hitachi GD700 dvd speler.. maar ze zitten er allebei al bijna 1 jaar in, nooit problemen gehad. Nooit bij andere OS'en ook dus.. hij heeft nu in een keer na de clean install van winXP...
SP1 geïnstalleerd? Misschien anders even de drivers updaten van je brander?

• Ankh
geen SP1, daarom heb ik er nu weer zonder opstaan, heb er geprobeerd mee te draaien, maar het was niet voor uit te branden :'(

ik probeer het ff uit nieuwe drivers...

ASPI heb ik geinstalleerd trouwens

• Ankh
heb de laatste aspi gedownload.. hij was niet up2date genoeg.. maar nu heb ik het geprobeerd.. mp3 aan gezet.. met nero.. een cd bekijken dat gaat goed. Nu ik wil ik met fireburner ff opnieuw installeren.. ook nog goed.. ineens hangt ie weer ff, 2 keer achter elkaar... terwijl ik niets deed met de cdrom speler...

• Ankh
hmm fireburner geprobeerd.. nu geeft hij ook nog een error..
en natuurlijk blijft ie 2 keer hangen.. denk morgen maar ff een clean install maar weer doen.. want dit is ondragelijk.. hmmpf.. of win2k installeren.. alhoewel dat er niet er niet zo grafisch uitziet ;)

• Ankh
hmm nu heb ik het verholpen..
maar nu als ik mijn prullenbak leeg haal.. stottert mijn muis erg.. welke driver is nu het probleem?... search heeft niets bruikbaar opgeleverd...

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 01 november 2002 @ 12:11:
hmm nu heb ik het verholpen..
maar nu als ik mijn prullenbak leeg haal.. stottert mijn muis erg.. welke driver is nu het probleem?... search heeft niets bruikbaar opgeleverd...
Misschien een idee om Mouseware te installeren?

En wil je voortaan als je iets aan je post toe te voegen hebt, even de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken? Dat scheelt een hoop gekick en reply's :)
Pagina: 1