Tis echt vaag.. ik heb alle drivers geinstalleerd.. me cdwriter wilt NIET branden..
en als ik een cd er in pleur en heb een mp3 draaien. dan hoor ik alleen vaag geluid... (windows hangt gewoon) tot dat hij de cdrom geladen heeft.
Hij draait DMA
Tis een windows XP.. laatste via 4-1 drivers, voor derest nog agp drivers geinstalleerd enz.. het heeft altijd goed gewerkt.. maar na mijn laatste clean install doet hij vaag.. het lijkt of iets vergeten ben te installeren, maar te gelijkertijd heb ik alles geinstalleerd. Want allez zou gewoon geinstalleerd moeten zijn door windows XP zelf al..
ik snap er dus niet veel meer van... Iemand een id wat de oorzaak hiervan kan wezen?
Hij draait DMA
Tis een windows XP.. laatste via 4-1 drivers, voor derest nog agp drivers geinstalleerd enz.. het heeft altijd goed gewerkt.. maar na mijn laatste clean install doet hij vaag.. het lijkt of iets vergeten ben te installeren, maar te gelijkertijd heb ik alles geinstalleerd. Want allez zou gewoon geinstalleerd moeten zijn door windows XP zelf al..