Wie in Groningen Digital8 camera?

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
T' is een beetje en rare vraag, maar wie in Groningen heeft een Digital 8 camera en zou 2 cassetes (HI8) van mij op CD kunnen zetten zodat ik ze kan bewerken?

Ik beschik namelijk over alleen een HI8 camera, en die heeft alleen analoog out. Maar toch zou ik graag mijn vakantie filmpje in Premiere willen verleuken. Nu was ik even bij de mediamarkt en men wist mij te melden dat de enige kaart die dat kan €448 kost 8)7

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
je kunt een pinnacle dc10 kopen, nieuw 200 euro:
pricewatch: Miro DC-10+
, 2e hands 100 euro www.marktplaats.nl

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Ja goed, €199 is al de helft van de 400 die ik dus eerst hoorde, maar voor 2 filmpjes vind ik dat nog steeds veel te veel geld....

• Initial G
  • Nu online
sjolmers schreef op 30 oktober 2002 @ 23:12:
Ja goed, €199 is al de helft van de 400 die ik dus eerst hoorde, maar voor 2 filmpjes vind ik dat nog steeds veel te veel geld....
kan dat niet bij Objectief, staat me zoiets van bij dat ze die mogelijkheid hebben.

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
k zou het ff laten doen idd. Scheelt je zelf een hoop werk en je hoeft niet te investeren in hardware. Geen idee hoeveel het kost.

En ik heb zo'n camera met Dig8 en Hi8, maar woon niet meer in Groningen (helaas helaas eens is die mooie tijd voorbij)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
ik kan objectief inderdaad eens bellen en oom een offerte vragen...nice thinking.
en spyro...helaas :)

Pagina: 1