Toon posts:

De optie 'tv-out' blijft mij mij 'disabled' (grijs)!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, men ouders zijn niet thuis en ik heb de TV van beneden gepikt en ik heb hem op me kamer gezet om DivX'jes via af spelen met men Geforce3 Ti200 via S-video naar een speciale scart convertor. Nu is onze TV al oud en de video een "slechte", en de optie van TV out blijft grijs (kan er niet op klikken). Iemand HELP ? plllz wil graag filmpjes bekijken...

Dit vond ik in de search, maar het hielp niet...

Bij sommige kaarten is het zo dat je de tv-out mogelijkheid niet kunt gebruiken als je het volgende niet doet:
* resolutie maximaal 800 * 600
* 16 bit kleuren
* refreshrate monitor 60 Hz
* draai geen refreshratefix

De beste resolutie om Tv-out te gebruiken bij PAL: 768x576. Er is een speciale detonator-versie (21.81) die dit verzorgd in omloop, locatie is mijn momenteel onbekend. (Dit geldt ALLEEN voor Nvidia-based kaarten!)

Verwijderd

Ik gebruik TvTool met hetzelfde kaart werkt lekker

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Je moet de tv aansluiten op je pc, voor je je computer aan doet!

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Topicstarter
Tvtool werkt, tHX, had het daarnet gedownload maar dat was iets anders, zalige DIVX en

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probleem is dus opgelost begrijp ik? Wat was dan precies de oplossing (voor mesnen die over een tijdje zelfde probleem hebben en dan via de search bij dit topic uitkomen) :)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
TvTool staat ook aangegeven in de FAQ...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het, maar ik had de verkeerde tool van de tvtool.de site gedownload daarom dat het niet werkte, en dus gepost heb ...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dus uiteindelijk toch een Faq-vraag. Dicht :)

Volgende keer misschien iets beter kijken, maar kan gebeuren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.