Internet wachtwoord geen effect!

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste mensen,

Ik heb een zon verbinding op het algemene 06 nummer daar (daarmee bellen ze overal lokaal in). Mijn gebruikersnaam is "blabla" (bijvoorbeeld) en mijn wachtwoord (ZOU MOETEN ZIJN) "zonnetter" ...

Maar als ik de internet explorer open en er verschijnt zo'n verbinding maken scherm (niet van zon, gewoon van windows, daarin heb ik gebruikersnaam en wachtwoord bij het inbelnummer ingevuld en klaar) gebeurt er dit.

De optie "wachtwoord opslaan" staat uit. Maar als ik het wachtwoord dan -blanco- laat dan verbindt hij, zegt hij dat hij user/pass combi checked en hij verbindt gewoon goed |:( :? ???

Maakt niet uit wat voor pass ik invul, ik maak altijd verbinding met zonnet ? Ik snap het niet helemaal?

EDIT --> echt bij ALLES wat ik bij wachtwoord invul maakt hij gewoon een correcte verbinding |:( ... ?

[ Voor 0% gewijzigd door Cassius op 30-10-2002 22:02 . Reden: erg vreemd ]

De meeste mensen deugen!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Het klinkt alsof je gewoon al verbonden bent, en het tweede scherm via een tweede dail-up verbinding probeert te maken. dit heeft natuurlijk geen zin en wat je ook doet, uiteindelijk is er een verbinding. Je moet ff in je Tools->Internet Options->Connections zorgen dat je zonnet verbinding als standaard staat en er alleen ingebeld wordt als er nog geen internet connection is.

• Cassius
  • Niet online
Daar staat hij wel op (opties --> nooit, als geen netwerk, altijd standaard ...) hij staat op "altijd mijn standaard verbinding kiezen" ... --> bij eigenschappen van de verbinding heb ik WEL mijn wachtwoord ingevoerd ...

En als ik een verbinding wil maken (ik heb een modem) kan ik van tevoren de telefoon opnemen en bellen, dus is er nog geen verbinding :?

Misschien toch maar weer het officiële zon scherm (met cd) erop gooien ... [EDIT!] --> dat heb ik dus gedaan, nu krijg ik weer het mooie zon inlog scherm :* ... ik kan nu niet meer verbinden als ik het wachtwoord blanco laat, maar wel met elk onzinnig woord dat ik invul !!!

RATS --> kan het ergens stiekem opgeslagen zijn ofzo waar ik het niet zie... register ofzo ???

Ik vind dit toch wel vreemd eigenlijk :| !

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Afijn, gebeld met de klantenservice. Het schijnt dat ze bij Zon Gratis (met inbelmodem) het wachtwoord niet checken, want dat zou niet nodig zijn en alleen maar tijd en snelheid kosten.

Bij Zon Breedband wordt het wel gecontroleerd, ik dacht ik meld het even :P !!!

De meeste mensen deugen!