MegaMaandag flush

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Dat plan van Sueno om elke maandag op de 1e plaats te staan vind ik een geweldig idee! Ik stem voor! :)
Wat vindt de rest hiervan? Gaan we elke week een mini-mega flush houden zodat we elke week een keer op de 1e plaats staan? Of houden we elke maand eennormale megaflush.
Ik denk, zoals Sueno al zei, dat dit een veel grotere impact heeft op de andere teams. En we scoren er ook nieuwe members mee!

Ik stel voor een poll te houden hier over.

"Wat voor flush zou je graag willen doen met DPC?"

1. Ik wil die zakkewassers van anandpech en /. elke week de oren wassen. Doe mij maar een MegaMaandag flush!

2. Ik vind het veel toffer om wat langer te sparen en dan een keer per maand vet boven te staan!

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
Gewoon allebei...

1 proxy die flushed op maandag
1 of meer proxy's die flushed met megaflush

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Totdat die blackrod uit de stats verwijderd is zou ik ff helemaal geen wat voor flush dan ook houden. Zeker als de nummer 2 van dat team dezelfde trojan gebruikt gaan we binnenkort 3M blokjes nodig hebben voor een 1ste plek. Een maandag én maand flush zit er zo voorlopig niet in.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Geen van beide. wat veel leuker is de andere teams wegblazen met ECHT GROTE MF's
dus geen 2 miljoen maar 4 of 5 of zow.
Dat maakt indruk en gewoon nog normaal met 300.000 elke dag meedraaien of zow...
Of gewoon paar dagen lang 2 miljoen flushen

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DarkHelmet
Geen van beide. wat veel leuker is de andere teams wegblazen met ECHT GROTE MF's
Dat maakt indruk en gewoon nog normaal met 300.000 elke dag meedraaien of zow...

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DarkHelmet

Verwijderd

Ja... en dan dat alles zeker 3 keer achter elkaar? :) :) :)
Pagina: 1