Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden
Verwijderd
clear: both;
Does the trick
Erg eenvoudig, het zorgt ervoor dat als er links of rechts nog gedeelten van een andere box in dezelfde flow layout zitten, dan moet het element zover naar beneden dat er zowel links als rechts niets meer is.
Kijk trouwens uit met die id's, je gebruikt ze zo te zien namelijk meerdere keren op een pagina. Daar zou je dan class voor moeten gebruiken, en # vervangen door een punt.
Does the trick
Erg eenvoudig, het zorgt ervoor dat als er links of rechts nog gedeelten van een andere box in dezelfde flow layout zitten, dan moet het element zover naar beneden dat er zowel links als rechts niets meer is.
Kijk trouwens uit met die id's, je gebruikt ze zo te zien namelijk meerdere keren op een pagina. Daar zou je dan class voor moeten gebruiken, en # vervangen door een punt.
Verwijderd
Sjezus, echt iedereen is tegenwoordig een forum aan het maken (ja ik ook) 
1) geef rightcontent min-height op
dan werkt het in de volgende versie van MSIE 
2) gebruikt ranzige tables
3) gebruik teveel javascript
Verder kan ik even niets bedenken
1) geef rightcontent min-height op
edit:
Cheatah, dat wilde ik nou net zeggen
clear:both zet ze hier netjes onder elkaar, wat ook al leuk is natuurlijkVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:41:
clear: both;
Does the trick
edit
Wat wel mooi is dat het nu niet meer over elkaar gaat....yay
En wat betreft die id's...dankje dat je het verteld
Forum moet je gewoon een keer maken heVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:41:
Sjezus, echt iedereen is tegenwoordig een forum aan het maken (ja ik ook)
1) geef rightcontent min-height opdan werkt het in de volgende versie van MSIE
edit:
1-> kan ja...alleen dat vind netschaap niet zo leuk (dat is dan ook gelijk de maxheight ofzo, met als gevolg dat de tekst van de div voorbij zijn borders gaat
2-> die probeer ik dus niet te gebruiken, en dan loopt die tekst ook niet meer eronderdoor he
3-> hoe? wat? naaah
Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden
Verwijderd
1)Koetjeboe schreef op 30 oktober 2002 @ 21:47:
[...]
1-> kan ja...alleen dat vind netschaap niet zo leuk (dat is dan ook gelijk de maxheight ofzo, met als gevolg dat de tekst van de div voorbij zijn borders gaat
2-> die probeer ik dus niet te gebruiken, en dan loopt die tekst ook niet meer eronderdoor he
3-> hoe? wat? naaah
2)
3) ja idd zou ik ook niet doen, daar gaat het niet soepeler van draaien met 100 posts per page
Verwijderd
id's gebruik je echt alleen als een naam op een pagina uniek is. Dat is de reden waarom in XHTML forms, anchors, frames etc. een id kregen in plaats van een naam. In CSS kun je ook gebruik maken van die id's, maar om nog extra mogelijkheden te bieden is er het class attribuut, om aan te geven dat bepaalde elementen tot dezelfde klasse behoren.
Ik zit nog even te kijken waarom die box niet mee rekt, dat zou eigenlijk gewoon moeten. Misschien komt dat doordat die drijvende div niet binnen de andere staat? Bij mij levert de volgende structuur echt geen problemen op:
Ik zit nog even te kijken waarom die box niet mee rekt, dat zou eigenlijk gewoon moeten. Misschien komt dat doordat die drijvende div niet binnen de andere staat? Bij mij levert de volgende structuur echt geen problemen op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <div class="post">
<div class="postheader section">
Header hier
</div>
<div class="userinfo section">
Naam hier
</div>
<div class="postbody section">
<p>Tekst hier</p>
</div>
</div> |
Ow, dan gebruik ik id's toch goedVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:01:
id's gebruik je echt alleen als een naam op een pagina uniek is. Dat is de reden waarom in XHTML forms, anchors, frames etc. een id kregen in plaats van een naam. In CSS kun je ook gebruik maken van die id's, maar om nog extra mogelijkheden te bieden is er het class attribuut, om aan te geven dat bepaalde elementen tot dezelfde klasse behoren.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11<div class="post"> <div class="postheader section"> Header hier </div> <div class="userinfo section"> Naam hier </div> <div class="postbody section"> <p>Tekst hier</p> </div> </div>
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <div class="post">
<div class="posttitle">
'nTest - <strong>Posted on:
</div>
<div class="poster">
user zooi
</div>
<div class="posttext">
<p>bla</p>
</div>
</div> |
Lijkt me toch wel hetzelfde?
Hier zou dus de div class="post" moeten oprekken met div class="poster"
Pagina: 1