Ik heb een wel heel vaag probleem. De pc waar ik op zit heeft windows xp pro, en shared internet naar de andere pc. Nou blijkt dat wanneer ik opstart ik sinds kort automatisch mijn enige gebruiker geselecteerd heb (dat ben ik, maar vroeger moest ik zelf klikken, nu hoef ik alleen nog maar het passwoord in te tikken). Ik heb wel pas geleden Guest account afgezet en Administrator account hernoemd.
Maar het raarste probleem is dat de pc in het logon scherm nu opeens na 10 minuten (schatting) gaat hibernaten zodat niemand meer kan internettten! Dit is sinds 2 dagen.
Ik heb ook pas mijn pc weer eens opgeschoont, en (dacht ik) Folding@Home eraf gegooid, die had ik als screensaver staan in het welkom scherm.
Dat kan er mee te maken hebben natuurlijk, maar ik kan niet meer de lokatie vinden waar de screensaver ingestelt staat voor het logon scherm?
* Justice zucht en is dom geweest.
Maar het raarste probleem is dat de pc in het logon scherm nu opeens na 10 minuten (schatting) gaat hibernaten zodat niemand meer kan internettten! Dit is sinds 2 dagen.
Ik heb ook pas mijn pc weer eens opgeschoont, en (dacht ik) Folding@Home eraf gegooid, die had ik als screensaver staan in het welkom scherm.
Dat kan er mee te maken hebben natuurlijk, maar ik kan niet meer de lokatie vinden waar de screensaver ingestelt staat voor het logon scherm?
* Justice zucht en is dom geweest.
Human Bobby