[banner] broken link due to missing plugin

Pagina: 1
Acties:

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/nobackupimage.jpg
op deze bak heb ik nog geen tijd gehad om alle plugins te installeren, al was het alleen maar of ik hier wel mozzila wil blijven gebruiken (goed proggie, maar dat terzijde).

wat ik dus vaak krijg is bovenstaande zicht.

het is toch standaard dat je een .gif versie te zien krijgt van een flash banner als je geen flash hebt? of anders een adje van een andere adverteerder.

staat zo knullig, tis gewoon een 'broken link' en als er iets snel gefixed is op t.net dan zijn die het wel. :)

volgens Macromedia heeft 97.8% van de users wereldwijd flash geinstalleerd. Het groepje van mensen die juist flash niet hebben geinstalleerd is het grootste onder een doelgroep die erg sterk overeenkomt met tweakers in het algemeen (unix/linux/IT'rs/etc..).

daarnaast heeft slechts 53% flash 6 geinstalleerd, iets waar creatieven die graag het mooiste van het mooiste willen maken (net tweakers), helaas af en toe even vergeten. |:( :*)

Penetratie volgens Macromedia

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik weet niet of dat standaard is, dat je een andere banner krijgt als je geen flash hebt. Heb zelf gewoon flash, dus nog nooit meegemaakt. Ik weet wel dat je serverside kan checken of iemand een bepaalde plugin heeft, dus moet het wel mogelijk zijn inderdaad (maar of het de moeite waard is is een tweede).

Voor zover ik weet is flash er trouwens ook gewoon voor Linux, dus dat moet het probleem niet zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Omdat ik gek genoeg wist dat deze reactie zou komen en dat de kans groot was dat die reactie van jou zou komen, had ik uit voorzorg die twee linkjes erbij gezet... :D

In het eerste linkje zie je dus dat 2.1% geen flash heeft, totaal niet, en dat die 2.1% op t.net weleens heel goed een stuk hoger kan liggen omdat er van die doelgroep van 2.1% die totaal geen flash hebben installed, erop t.net heel veel van zitten ;)

In de tweede zie je dat als een adverteerder de verkeerde flash versie levert er tussen de 10% en48% van de gebruikers ook niks ziet.

Vandaar dat bijna elke partij als DoubleClick/Adlink, MSN, Yahoo!, etc vraagt om een verplichte backup .gif image.

Elk admanagement systeem doet die check automatisch en heeft die check standaard.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

yared schreef op 30 oktober 2002 @ 22:07:
Elk admanagement systeem doet die check automatisch en heeft die check standaard.

Dan moet iemand dat maar eens gaan aanzetten :Y)

Professioneel Hyves-weigeraar