Toon posts:

draderig HTT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de reacties over Sisoft Sandra en HTT mag ook wel een beetje op gelet worden:
nieuws: HTT-ondersteunende benchmark roept vragen op

wat ik met name scheef vind is dat procyon over de verw8te prestaties van de Hammer begint (wel interessant maar langdradig) en krijgt daar een hele 1 - overbodig voor.

vervolgens voelt cookie zich geroepen om te zeggen dat het allemaal niet waar is (omdat ie procyon verkeerd begreep) en krijgt een 2.

procyon probeert het ff uit te leggen (en zegt erbij dat het nooit haalbaar is in real life) en wordt wederom afgestraft met een 0

cookie begint nog ff door te zagen (en zegt daarbij hetzelfde als procyon erboven dat hij het over de praktijk heeft) en krijgt daarvoor: jawel... een 3 inzichtvol 8)7

procyon legt het vervolgens nog eens uidelijk uit en neemt vervolgens de discussie netjes mee naar GOT.

cookie is bekend fel iNtel aanhanger en heeft di een aardige fanclub, maar slaat de plank gewoon mis. En word daarvoor vorstelijk beloond.

mij lijkt gewoon dat de eerste op 2 mag en de rest erachteraan gewoon op 1 of zo.

De rest ook, af en toe weer zo heerlijk AMD cq iNtel fans aan het woord.

heren,... pak uw kaasschaaf...

ik heb nog wel >500 modpoints, maar ik heb al gereageerd (fout fout fout :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nu dat er onder mijn reaktie ook een van cookie staat. Net zo irritant slecht gelezen (bovendien off-topic) en ook weer +3 inzichtvol 8)7

Ik had het over HTT op 1 cpu.
hij begint over hoe goed 3DSMax het wel niet doet met 2 cpu's...

/me probeert oprecht respect te hebben voor cookie... wil alleen niet lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Goed dat je ermee komt, die cookie lijkt mij haast een paar vrienden te hebben.

Ik zal er nog wel ff naar kijken en het dan laten rusten tot morgen. Dan komt hij uiteindelijk vanzelf goed te staan ;).

http://twitter.com/randalpeelen