Logitech MX500 probleempje..

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 22:35

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort een eigenaar van een Logitech MX500 muis, en ik moet zeggen, dat deze muis wel heel erg lekker in de hand ligt, en ook Zeer goed gamed.

Ik heb alleen 1 klein probleempje, en ik heb vanalles geprobeerd om het op te lossen, maar helaas geen opslossing tot nu toe gevonden.

Op GOT kon ik Helemaal geen 1 topic vinden over deze muis, en dat komt zeker weten door het feit dat deze nog maar net op de markt is.

Nou mijn probleem is het volgende :

Bij de opties van je muis kun je de knoppen van de muis instellen, en hierbij kan je ook de scroller instellen.

Er zitten hier ook 2 opties bij : Use MS Office Compatible Scroll Only, En deze : Scroll In Active Window Only.

Als deze twee uitgevinkt zijn, dan kan ik mijn scroll button in Quake 3 bijv niet gebruiken, eigenlijk in geen 1 3D shoot 'm Up Game.

Als deze 2 aan staan, dan kan het blijkbaar wel.

Wat mij ook is opgevallen is dat zodra ik het spel Battlefield 1942 opstart, en dan in het spel mijn wapen wil verwisselen, dan werkt de scroll zowiezo niet zelfs als ik die opties verander, dus spel uit opties aan, spel aan, Dit werkt niet.
En Spel uit, opties aan, spel aan, werkt ook helemaal niet.

Dit vind ik momenteel vergeleken met mijn oude MS muis heel flauw. Ik wil gewoon mijn scroll button kunnen gebruiken zoals elke El Cheapo muis met scroll kan in alle games.

Is er over dit probleem iets bekends? Ik heb op de website van Logitech gekeken voor een update, en het enige wat ik kan vinden is een update voor Mouseware, en bij aankoop van mijn muis zat deze Versie daar al bij.

Dus, hulp gevraag en comments ook ;)

Verwijderd

Vlgns mij is dit de bekende logitech bug.
Daar is een fix voor te vinden op de logitech site voor alle modellen muizen of die fix ook voor die nieuwe serie werkt weet ik niet, moet je maar kijken of de fix er bij jouw muis ook bij staat.

toch even gezocht voor je directe link:
http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

btw mooi gemodde bak heb je daar staan :)

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
ik kon niets vinden, en ik ben zelf geen domme gozer, ik bouw namelijk dagelijks comps, dus misschien zie ik iets over het hoofd? :D

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05

TdV

Of je moet de mouseware software niet gebruiken (dat doe ik) of een logitech patch draaien maar ik weet niet precies waar je die kan halen.

edit:
Damn, typ ik zo langzaam...iemand is me weer voor.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
nou er is een soort patch wat ik heb gedownload, en volgens logitech moet deze werken, en in Q3 werkt ie wel, maar in Battlefield helaas nog steeds niets :(

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

HENNEP schreef op 30 oktober 2002 @ 21:10:
ik kon niets vinden, en ik ben zelf geen domme gozer, ik bouw namelijk dagelijks comps, dus misschien zie ik iets over het hoofd? :D
Idd. >:) [rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1