Toon posts:

overklokken, hoe, informatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PII-350mhzMMx gaan overklokken. Mijn computerkennis is nog niet erg groot. Ik ben daarom opzoek naar info, sites(met goede simpele uitleg, stappen plan etc)boeken. Hoe ik het aan kan pakken. Is zo'n pII overigens goed te overklokken? Ik heb een Chaintech moederbord met een Via VT82C693 Apollo Pro Plus chipset. Graag reacties!!
Alvastbedankt

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Gewoon hier ff met de zoekfunctie prutschen en gij zult vinden

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik kan zoeken, maar als je weinig verstand van zaken hebt is het moeilijk om de goede artikelen, stappenplannen, info te vinden.
Kom op help me even!

Verwijderd

Er was een (hele) tijd terug een artikel aan overklokken voor beginners op tweakers.net, weet alleen de link niet meer, tot die tijd heb je hier msschien wat aan:
http://overclocking.pagina.nl
genoeg links daar te vinden dacht ik zo.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

fsb omhoog schroeven(via jumpers?)

en eventueel ook het voltage.

wees er ook zeker van dat het geheugen het aankan.

houd de temp in de gaten

specs

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

beginnen met overclocken = VEEL lezen

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 00:45 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
beginnen met overclocken = VEEL lezen[/quote]Dat wil ik ook, maar waar kan het vinden. Graag een exact www adres of een boek etc.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:47

Spooksel

Spooksel!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[/quote]Ahh, revies nummer1... door het lezen van die review (en de mobo manuals) draaien mijn computertjes nu de nodige MHz'jes sneller :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Pagina: 1