Mijn nieuwe website opzet/graphics

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:01
Dit hieronder is wat ik gemaakt heb om mijn nieuwe website van te maken. Ik zit een beetje vast en ben ook al wel benieuwd wat andere webdesigners/graphics artists er van vinden.

De enige fout die er nog in het plaatje zit is dat het plaatje van het tft scherm nog niet "anti aliassed" is. Maar dit wordt gefixed maar is gewoon nu nog niet interressant omdat ik nog niet weet of ik deze wel wil gaan gebruiken. (dit scherm is ook het enige wat ik niet ontworpen/zelf heb gemaakt aan deze website deze is gewoon gerendered uit een gedownloade 3dm file)

Graag hoor ik jullie op en aanmerkingen/suggesties/mening :)

http://members.home.nl/edwindebruin/Webtest_1.01.gif

Verwijderd

SPAM,
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

Verwijderd

Is vrij duidelijk hè? :) Sitechecks doen we op www.sitechecks.nl, niet op het forum.

Dit topic is gesloten.