Logitech cordless optical Inavigator vraag

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Hoop dat dit het goeie forum is anders zie ik wel een --->Move verschijnen

Ik gebruik de optical kabel voor m'n speakers.
Op mijn toetsenbord zit een volume draaiknop.
Deze knop werkt allen icm gewone tulpstekkers en niet de optical.
Ik kan in de itouch opties nergens vinden of en zoja hoe ik die functie kan wijzigen.
Als ik er nu aan draai loopt de indicator wel op of terug maar het volume veranderd niet.
Is dit wel te realiseren?

• ScooBY_DoO
^^kickje^^

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:02

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh.. Ik probeer er ff een samenvatting van te maken.

Je hebt een Keyboard waarmee je het volume kunt bedienen. Dat werkt prima, mits je soundcard via de tulpjes (RCA) is aangesloten.

Sluit je de soundcard met een optische (dus digitale) kabel aan, dan werkt het niet meer. (De volumebediening.)

Wat heeft je Keyboard hiermee te maken dan? Het enige wat die doet is de Windows Volumedinges aansturen.

Aannames zijn fataal.

• ScooBY_DoO
Je kunt van bepaalde knoppen de functie veranderen, bijv. een knop met My Home kan ik zo veranderen dat ie een spel oid opstart.
De volumeknop staat nergens aangeduid zodat ik kan aangeven dat ie de optical port van m'n geluidskaart moet gebruiken ipv de tulp port.
De optical port overruled nu dus het geluid wat dus niet via m'n keyboard te regelen is nu en dat vinnik irritant.
Hier probeer ik dus een oplossing voor te vinden.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz. Bij mijn geluidskaart (SB Audigy Platinum) heb ik gewoon één volumeregeling voor mijn analoge en digitale uitgang... Ik kan dus niet mijn analoge en digitale uitgang op vershillende volumes zetten.

Aannames zijn fataal.

• ScooBY_DoO
Tsja, ik heb een ps2000 met A.B., deze moet ik switchen tussen digital & analog(mix) om via de verschillende stekkers geluid te krijgen.
Misschien lukt het derhalve ook niet om dit aan te passen.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Als je idd in de Software van je Soundcard iets moet doen om een line-out te selecteren, betwijfel ik dat je dat met je Logitech Software voor elkaar krijgt. (Omdat dit namelijk niet al te standaard is, dat je moet switchen.)

Aannames zijn fataal.

• ScooBY_DoO
Ik hoef niet via software te switchen maar via m'n afstandsbediening.
Er zit nu sinds 2 dagen een andere geluidskaart in die standaard de optical pakt, hiervoor had ik een terratec 1024 en in ME pakte ie de tulpies en in xp de optical, maar daarvoor moest ik wel eerst m'n ps2000 op digital zetten want standaard pakt ie de gewone tulp/line-out. In ME kon ik dus wel m'n toetsenbord gebruiken voor harder/zachter en XP niet.
Hoop dat het zo wat duidelijker wordt.
Pagina: 1