Zeg dat wel, maar ondanks alle informatie die hierover al te vinden is, ja ik heb ook gesearched, heb ik toch nog een vraagje.Woei! WinXP SP1 is uit! ***LEZEN***
Vanmiddag was ik bij een oom van me zijn nieuwe bak aan 't inrichten, met XP uiteraard want die zat d'r bij. Hij beschikt over een ISDN verbinding. Toen XP geinstalleerd was wilde ik SP1 installeren zodat hij meteen up-to-date is. Citaat van de Windows Update pagina: "De totale downloadgrootte voor een standaardinstallatie is ongeveer 30 megabytes." Het downloaden duurde dus lang, 30MB downloaden via ISDN en de installatie ervan duurt ook vrij lang. Toen dat eenmaal gedaan was moest ik dit ook nog eens voor NAV doen, pfffffffff, maar dat even terzijde.
Morgen moet ik bij iemand anders een bak inrichten en dus laat ik mij dit geen tweede keer gebeuren; SP1 wilde ik downloaden en meenemen op CD. Wat schetst mijn verbazing, ik kan alleen een versie van 132 MB downloaden, en niet een bestand van circa 30 MB zoals op de Windows Update pagina. (Zie Woei! WinXP SP1 is uit! ***LEZEN***) Punt is, ik wil die 132 MB versie helemaal niet maar gewoon de 30 MB versie.
Kortom; kan ik nergens gewoon de "circa 30" MB versie downloaden? Ik heb al gezocht op de Windows sites etc., maar kan niks vinden. Misschien zullen er nu mensen zijn die zeggen "dan download en brand je toch gewoon de 132 MB versie", maar dat wil ik dus niet. Daarom niet.