Mensen ik heb een vraagje, ik heb een xbox nu wil ik daar alleen nog een dolby set voor hebben zodat het geluid wat beter wordt. Ik heb hiervoor dus boxxen nodig 5+sub en een Dolby digital en dts versterker. Welke raden jullie mij nu aan en hoeveel gaat dit geintje mij dan in totaal kosten??
Ik raad je de Onkyo TX-DS898 aan. Deze is zo'n 3000 euro.
En verder zal ik speakers kopen van ongeveer 1200 euro perstuk.
OF vindt je dit te veel?
Snap je wat ik bedoel.
Wat heb je zelf al gevonden.
Wat heb je in je gedachten.
Wat is je budget.
Wij kunnen het niet voor jouw bepalen.
Stap een winkel in orienteer daar. En stel dan hiet wat specifiekere vragen
Suc6
En verder zal ik speakers kopen van ongeveer 1200 euro perstuk.
OF vindt je dit te veel?
Snap je wat ik bedoel.
Wat heb je zelf al gevonden.
Wat heb je in je gedachten.
Wat is je budget.
Wij kunnen het niet voor jouw bepalen.
Stap een winkel in orienteer daar. En stel dan hiet wat specifiekere vragen
Suc6
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ten eerste is dit denk ik op de verkeerde plaats neergezet.
Ten tweede: Ik heb het op de DTT3500 van creative aangesloten via de optische kabel. Je moet daar ook een advanced scartkabel voor de xbox voor kopen. En dan doet ie het. Halo in 5.1 is echt
Dit kostte mij:
229 euro DTT3500
advanced scartkabel 30 euro
Ten tweede: Ik heb het op de DTT3500 van creative aangesloten via de optische kabel. Je moet daar ook een advanced scartkabel voor de xbox voor kopen. En dan doet ie het. Halo in 5.1 is echt
Dit kostte mij:
229 euro DTT3500
advanced scartkabel 30 euro
[ Voor 0% gewijzigd door Doublehomme op 30-10-2002 20:30 . Reden: prijs erbij gezet ]
Ja ik zat eigenlijk te kijken naar die dingen van creative of thrustmaster want die liggen toch meer in mijn budget
ben tenslotte maar een arme student
en welke is beter die creative of die nieuwe (is volgens mij nog niet uit) van thrustmaster?
en welke is beter die creative of die nieuwe (is volgens mij nog niet uit) van thrustmaster?
AV-forum denk ik.
Ik raad aan een leuk Denon recievertje te kopen (1803 bijvoorbeeld), met een canton Movie MX-10 5.1 setje. Dit bestel je in duitsland, bij www.mediacheckpoint.de waardoor je honderden euro's goedkoper uit bent als in nederland.
Als je budget wat hoger is neem je een Denon AVR-3802 met een KEF-HT2005 5.1 set, ook dit bestel je in duitsland
Als je budget nog hoger is kan je bijvoorbeeld een Denon AVC-A1-SE met KEF Q7 speakers (6 stuks), een Q95C center en een REL Stadium III subje.
Ik raad aan een leuk Denon recievertje te kopen (1803 bijvoorbeeld), met een canton Movie MX-10 5.1 setje. Dit bestel je in duitsland, bij www.mediacheckpoint.de waardoor je honderden euro's goedkoper uit bent als in nederland.
Als je budget wat hoger is neem je een Denon AVR-3802 met een KEF-HT2005 5.1 set, ook dit bestel je in duitsland
Als je budget nog hoger is kan je bijvoorbeeld een Denon AVC-A1-SE met KEF Q7 speakers (6 stuks), een Q95C center en een REL Stadium III subje.
lordlynx, is echt niet zijn budget hoor
And now the most interresting part of deze grot
uit de pricewatch: Logitech Z-680 5.1 450 Watts THX € 378,-
ziet er wel leuk uit
dat THX, betekent dat niet dat je zeker weet dat er dan goed geluid uit komt?
ziet er wel leuk uit
dat THX, betekent dat niet dat je zeker weet dat er dan goed geluid uit komt?
GT >> AV
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1