Toon posts:

NEO Donaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

In de laatste dagen is het steeds duidelijker dat Mike een probleem heeft met z'n NEO-Servers. Het probleem is dat deze machines nu nog staan bij Mike's plaatselijke PC-boer.

NEO word niet financieel ondersteund door bedrijven of instellingen, het zijn enthousiaste mensen met kennis van zaken en goede wil die dit project runnen.
Als wij NEO een waardevol en vooral leuk project vinden _/-\o_ Livestats _/-\o_ dan moeten wij met ze allen kijken wat we daaraan kunnen bijdragen.
Ik besef dat er mensen zijn die naar school gaan of studeren en niet "effe" kunnen storten voor een DC project. Verdien je wel die poen kijk dan in je knip wat je missen kan. Gebruik Paypal via de donaties pagina, hiervoor is wel een creditcard vereist. Ikzelf heb al een account en kan donaties doorsluizen voor wie dat wil.

Zonder geld geen servers, geen servers, geen NEO, geen NEO, geen feest :'(

Namens NEO, alvast bedankt.

http://www.theneoproject.com/

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Dus wat jij nu zegt is dat ik geld moet doneren om vervolgens ook nog eens mijn cpu-cycles voor iemand anders te gebruiken? Lijkt me niet de bedoeling. Projecten zat.

Verwijderd

Topicstarter
NG schreef op 30 oktober 2002 @ 20:27:
Dus wat jij nu zegt is dat ik geld moet doneren om vervolgens ook nog eens mijn cpu-cycles voor iemand anders te gebruiken? Lijkt me niet de bedoeling. Projecten zat.
Wat ik zeg is dat Neo geen financiele backup heeft en wij daarbij kunnen helpen.
Ik spreek dan tegen de mensen die NEO wel waarderen.
Dat je depressief bent vind ik rot voor je maar spui dat niet hier, dank je wel.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2002 20:50 . Reden: Typo ]

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:50:
[...]

Wat ik zeg is dat Neo geen financiele backup heeft en wij daarbij kunnen helpen.
Ik spreek dan tegen de mensen die NEO wel waarderen.
Dat je depresief bent vind ik rot voor je maar spui dat niet hier, dank je wel.
Heeft niets met mijn bui te maken, het is gewoon absurd dat er voorgesteld wordt om te betalen voor een project. En ik weet 100% zeker dat ik daar niet enige in ben.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
je hebt gelijk NG, maar je zegt het meteen zo bot :)
ik vind het ook een beetje raar om te moeten betalen om ergens aan mee te doen.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Marble schreef op 30 oktober 2002 @ 20:56:
je hebt gelijk NG, maar je zegt het meteen zo bot :)
ik vind het ook een beetje raar om te moeten betalen om ergens aan mee te doen.
Heeft absoluut niets met moeten te maken, er wordt dan ook om donaties gevraagd.
Zelf kan ik het helaas ook zowieso niet missen, me HCC budget is al zo krap :'(

Natuurlijk hoef je niet te betalen om aan het project mee te doen ;)

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
NG schreef op 30 oktober 2002 @ 20:51:
[...]

Heeft niets met mijn bui te maken, het is gewoon absurd dat er voorgesteld wordt om te betalen voor een project. En ik weet 100% zeker dat ik daar niet enige in ben.
Kom op zeg! Het is een vraag gericht aan mensen die het project waarderen, jij reageert eerlijk gezegd nogal bot.

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet wat je gewend bent, maar je betaalt ook voor je andere pleziertjes die ook geld kosten. Dit is "helaas" niet gratis, maar als je NEO draait dan weet je dit. Dat bannertje op je client is duidelijk.

Zeker is dit, als we niet zn allen naar vermogen gaan bijdragen aan dit project dan zal het aan zijn eigen succes ten onder gaan. Ik persoonlijk zou dat jammer vinden, niet alleen omdat ik met XDC bovenaan sta maar omdat het een goed initiatief is wat onze steun verdiend.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 19:56
Ik kan mijzelf voorstellen dat dit voorstel sommigen een beetje onredelijk vinden voornamelijk dat GoT niet bedoeld is voor inzamelingsacties, zet dit op de site en plaats deze link in jouw signature als je dit wilt verkondigen, en daarnaast, er wordt al vrijwillig een bijdrage gedaan, een bijdrage in CPU cycles, als er een project niet kan financieren doe het dan niet, of stop er mee. overigens zou ik het jammer vinden om welk project dan ook te zien verdwijnen.

[overbodig]
Ik heb geld nodig, anders kan ik niet zoveel op de hcc kopen, mijn bankrekeningnummer is 487.**.**.**
[/overbodig]

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:04:
Het is niet wat je gewend bent, maar je betaalt ook voor je andere pleziertjes die ook geld kosten. Dit is "helaas" niet gratis, maar als je NEO draait dan weet je dit. Dat bannertje op je client is duidelijk.

Zeker is dit, als we niet zn allen naar vermogen gaan bijdragen aan dit project dan zal het aan zijn eigen succes ten onder gaan. Ik persoonlijk zou dat jammer vinden, niet alleen omdat ik met XDC bovenaan sta maar omdat het een goed initiatief is wat onze steun verdiend.
Nee sorry, je poging faalt al bij deze ;) :P

Randy en nog iemand hebben servers opgestuurd, ik weet niet of deze inmiddels
draaien, maar ik en vele anderen gaan toch echt door met assimileren ;)

Ik vertrouw dan ook in het kunnen van de NEO crew en vertrouw erop
dat ze de capaciteit "geregeld" krijgen. Al gaat dat natuurlijk stukken makkelijker
met wat meer donaties.

I'll just wait and see...

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Betalen voor een project is wel het laatste wat ik zal doen. Ik vind dat ik met mijn bijdrage van mijn cycles (en de daarbijbehorende stroomkosten etc) al genoeg bijdraag. Ik ben niet zo bekend met NEO, weet ook niet wat het doel is enzo, maar ik blijf bij mij standpunt. Betalen voor een DC project doe ik niet. Gammaflux is ook ten onder gegaan aan financiele problemen. Jammer maar helaas, dan hadden ze bij de organisatie de zaakjes maar beter moeten regelen.

Ik doe overigens geen NEO.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

besteed je geld aan iets anders ipv het indirect vinden van priemgetallen (of zoiets) waar je toch al je steentje aan bijdraagt

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Het gaat er toch om dat mensen die geld hebben en neo doen en daar plezier aan hebben wat kunnen bijdragen als ze dat willen, dus als je niet aan deze voorwaarden voldoet hoef je hier niet te posten. Als je een discussie wilt over het betalen voor een project, wat hier niet het geval is, dit zijn bijdragen, dan open je daar toch een mooi topic over?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Heb je gelijk in. Maar ik vind het niet kunnen dat er hier een topic voor geopend wordt. Laat hem dat promoten op zijn site zou ik zeggen. Alle organisaties van projecten hebben wel geld nodig. Er zal niemand roepen dat ze geld zat hebben.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Hoorde dat ze bij certicom ook een beetje krap zitten

kom op laten we hun ook lekker allemaal geld sturen.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof dat iemand zich op z'n pik getrapt voelt >:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik geloof dat de heren zich best wat genuanceerder mogen opstellen, omdat deze draad anders snel zijn einde nadert.

Als iets je niet interesseert, reageer dan niet.

m.a.w. Iemand die idolaat is van een project is vaak ook gemotiveerd om het project te laten bestaan.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:49
Ik moet alleen mijn zorgen uitspreken over de verwachte levensduur van dit project. Het zou zonde zijn als een hoop DPC'ers gedesillusioneerd hun CPU-cycles verspild zien worden als dit project voortijdig zijn deuren sluit. Als dit, zoals het lijkt, een project van een individu is die op geen enkele manier op support van een organisatie kan rekenen of over een eigen (stevige) breedbandverbinding beschikt zie ik de toekomst van Neo donker in.

Het lijkt me niet de bedoeling dat de deelnemers aan een DPC project dat project financieel overeind houden. Goede bedoelingen of niet, ik denk dat er veiligere bestedingen van processorkracht en euro's zijn. Niemand zit te wachten op een tweede gamma-flux.

Het klinkt misschien hard, maar ik kan dit project niet aanraden als 'DPC project' als de zaken er zo voor staan.

We spend our years as a tale that is told

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik denk dat ik ook maar een projectje ga opzetten, voor donaties verwijs ik naar het email adres in mijn profiel, dan mail ik je mijn gironummer terug :+

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

Theuno

Da Devil Crew

Op dit moment loopt NEO nog in beta, ze gaan pas officieel 1 November open.
Er zijn nog veel dingen die efficienter kunnen, waardoor het wel mogenlijk moet zijn om dit project echt aan het lopen te krijgen.
We moeten gewoon even kijken wat ze doen na 1 November, en dan afwegen of het er op gaat lijken dat ze ermee door kunnen gaan, anders is het misschien zoals Dutchman! zegt een waste van Cycles.

Addon:
Het zou wel jammer zijn als het inderdaad geen optie is om door te gaan bij Neo, omdat er stiekem wat uren werk in de stats die ik tot nu heb gemaakt zitten.
Helaas hebben jullie hier nog weinig van gezien vanwege de downtime van vandaag e.d.

[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 31-10-2002 00:52 . Reden: addon... nummer 400 ]

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Verwijderd

Topicstarter
Fijn hoor, al die mensen mensen een grote mond, hard blaten en niet lezen, vooral niet denken, doortypen. Het maakt niet uit of iemand z'n best doet een serieus topic te starten.
Het zal de leeftijd wel zijn, hoop ik voor de betrokkenen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 07:56:
Fijn hoor, al die mensen mensen een grote mond, hard blaten en niet lezen, vooral niet denken, doortypen. Het maakt niet uit of iemand z'n best doet een serieus topic te starten.
ze reageren gewoon negatief op je idee, dat mag toch?

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 07:56:
Dit zegt al weer genoeg...... slotje?

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 20:10

Virgil

We're not alone

ja idd. slotje, ik ben voorstander van neo, ik wil ook wel doneren als ik wat kan missen (Kan nog niet tot kerstmis ivm nieuwe pjoeter halen enzo). Maar gezien de reacties hier kan je hier niet op donaties bouwen.
En er zijn al servers geplaatst etc.
je moet maar denken "Het komt wel goed".

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
Hmja... Niet ruzie maken jongens!
Het is heel simpel: Als je geld wil doneren ben je daar vrij in, als dat niet wil.... tja, dan doe je dat gewoon niet. Ik doe het persoonlijk niet, maar vind dat geen reden om het initatief van Veltro af te branden.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

Theuno

Da Devil Crew

Jack Flushell schreef op 31 oktober 2002 @ 12:03:
Hmja... Niet ruzie maken jongens!
Het is heel simpel: Als je geld wil doneren ben je daar vrij in, als dat niet wil.... tja, dan doe je dat gewoon niet. Ik doe het persoonlijk niet, maar vind dat geen reden om het initatief van Veltro af te branden.
Inderdaad zo is het.
Ik doe het niet omdat ik geen geld beschikbaar heb, anders zou ik er best wat voor over hebben, omdat als het eenmaal loopt het een hoop goede dingen op kan leveren.
Verder bak ik ook al stats voor hun zelf, op mijn eigen server, dus zo draag ik ook mijn steentje bij.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Ik zie het gewoon als project reclame. En iedereen kent de regels daarvoor.
Pagina: 1