Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
maar wat wil je doen dan? anders kunnen we toch niet zeggen waar je moet beginnen? of lees ik dit nou helemaal verkeerd
Nee, een idee van iemand, heb totaal geen idee van welke dingen je kunt modden in een printer.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:01:
ik wil mn printer gaan modden, ok.
maar wat wil je doen dan? anders kunnen we toch niet zeggen waar je moet beginnen? of lees ik dit nou helemaal verkeerd
Verwijderd
ohaard schreef op 30 oktober 2002 @ 20:04:
[...]
Nee, een idee van iemand, heb totaal geen idee van welke dingen je kunt modden in een printer.
nou, ik zou zeggen, kijk ff rond hierzo, er zijn genoeg iedeetjes
das een goed idee, waar haal ik de stroom vanafwfvn schreef op 30 oktober 2002 @ 20:05:
Ehm.... wat dacht je van een vrachtje felle leds op de printerkop monteren.... zodat bij het printen een stoot licht heen en weer beweegt..... kan je ook zien waar de printerkop is
Orange & Red
misschien een fan erin wat geen nut heeft maar ja...
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Verwijderd
een stekker in de vookant van je printer steken, en op die dingen aasluitenaard schreef op 30 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
das een goed idee, waar haal ik de stroom vanafof heb je een site
Neuh... geen site; is gewoon een hersenspinsel van meaard schreef op 30 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
das een goed idee, waar haal ik de stroom vanafof heb je een site
Maar ik zou zeggen: trek dat ding open en ga op zoek naar de voeding... Dat lijkt me de meest logische plek om de boel vandaan te trekken
Maar misschien is het ook wel leuk het stappenmotortje te zoeken (ik neem aan dat die erin zit) en dan van de verschillende kontakten aftappen (of gebruiken om een transistor te 'schakelen' ; en voor elke draad een andere kleur....
Dus 4-stappen-motor met 4 verschillende kleuren leds
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ik ben het met je eens, ik was niet serieus, sorryaard schreef op 30 oktober 2002 @ 20:11:
ben aan het zoeken, maar kom er nie wijs uit. topics geopent over printer mods waar iedereen over grap van iemand heeft en dat in de CMEecht HK niveau.
‹(◕‿◕)›
dankje had ik echt nodigGGS_VR6 schreef op 30 oktober 2002 @ 20:14:
http://www.ccmod.com/howto.php/15
Misschien dat je daar een paar ideeen kan op doen
Er zullen vast wel meer staan op die site.
Anders raad ik toch echt aan om te gaan zoeken bij Google
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
ik zal pics laten zien als ie af is. Eest nog wat ideeën op doen. en dan naar de elctro boer voor spullen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:24:
Het klinkt leuk om je te modden en ook erg orgineel. Als het wat geworden is! Laat het dan alsjeblieft zien
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
precies niet de eerste met dit idee
Is ook heel goed voor de levensduur van je cartridgesKrisis1 schreef op 30 oktober 2002 @ 22:19:
Zet er 'n kap met een haardroger (föhn) voor, dan droogt je inkt sneller
edit:
precies niet de eerste met dit idee
Verwijderd
Een kennis van mij heeft een hp met ingebouwde ledjeswfvn schreef op 30 oktober 2002 @ 20:05:
Ehm.... wat dacht je van een vrachtje felle leds op de printerkop monteren.... zodat bij het printen een stoot licht heen en weer beweegt..... kan je ook zien waar de printerkop is
Verwijderd
En dan zou je eventueel een paar ledjes op de printkop kunnen zetten (zoals eerder gezegd)... maar ik denk dat dat iets te veel van het goede wordt...
Dan maak je hem USB
Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)
je praat poep, een lampje die scant?rival24 schreef op 30 oktober 2002 @ 23:34:
Ja, dat heb ik ook wel s gezien, ik d8 eigenlijk dat zoiets een scanner lampje oid was om de testpagina te scannen ofzow...Maar ik praat waarschijnlijk poep
"Luie mensen worden ook moe!"
ehm in principe.. eh indirect kan het wel... heb ik hier een optische muis in mijn rechterhand.. weet je wat ie doet?? hij scant mn mousepad.. weet je hoe? door het te verlichten
dus eventueel.. zou het kunnen dat ie zoiets bedoelt...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
en een vette paintjob !!
There's no savegame in real life...