Toon posts:

draadloos internetten via laptop op vakantie en dergelijke?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakerzzzzzzzzz

Alles okay? Okey dan!

FF een vraagje.. Ik wil bijv op vakantie en als ik weg ga ook kunnen internetten.. welke opties zijn hiervoor en welke zijn volgens jullie het beste? Met een XDA? met Imode? Met een laptop via mobieltje , zo ja.. wat kun je er dan het beste voor aanschaffen , hoe zit het met de snelheid en de kosten?

Thanks Guys..

Siroyzzzzzz

Verwijderd

Bekende van me gebruikt de infrarood poort van zijn laptop naar zijn ericsson t39m. Hi jbelt dan gewoon met zijn belbundel van 500 minuten per maand. Niet snel, maar voor info als text is het goed te gebruiken. Naja, de kosten van 500 belminuten hangt van de provider af. Dit lijkt mij de beste oplossing.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 20:28
ligt eraan wat je wilt, er zijn snellere (duurdere) en langzame (goedkope opties)
het goedkoopste is om via een datakabel of IR een connectie te maken met de laptop, het voordeel is dat je geen aparte belkosten hebt en gewoon de belminuten betaald, nadeel is dat je een langzame verbinding hebt, een andere manier is via GPRS, enkel kost dit duur en is de snelheid ook niet zo gek veel hoger, maar in princiepe is dit gewoon mogelijk met elk soort mobiel, zolang deze een ingebouwde modem heeft.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Handig... copy-paste...

draadloos internetten op vakantie en dergelijke?? :/

[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 30-10-2002 20:29 . Reden: verkeerde url ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Dit topic is gesloten.