Toon posts:

Adsl Router probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In ons studentenhuis hebben we een "adsl-modem-en-4-poorts-switch-in-één" gekocht van het merk e-tech. We hebben publishnet als onze adsl provider(1024/512).
Het probleem is nu alleen dat het internet alleen werkt (met 3 pc's) als we dat apparaat bridged instellen. Maar dat willen wij nou juist niet, want we willen ook nog een snel intern netwerk hebben. Dus dat niet iedere keer als ik medal of honor wil spelen helemaal via internet injoinen terwijl mijn tegenstander in de kamer naast mij zit. Als we dat apparaat niet-bridged instellen is onze ping wel ok (<5), alleen werkt het internet dus niet. Wie kan mij vertellen hoe dat apparaat nou wel ingesteld moet worden?

Verwijderd

zie mijn posts over de E-Tech...

Je moet de nieuwste firmware (V1214 voor BBNed) gebruiken. Deze heeft de mogelijkheid om de router-functionaliteit in te schakelen.

Bij mij thuis werkt het allemaal goed (4 pc's, 2 laptops, extra switch). Hiervan zijn er 3 die (tegelijkertijd) online spelen.

Verwijderd

mijn buurman heeft ongeveer hetzelfde probleem, zal eens kijken of het bij hem werkt.