jonge maak je nou maar nie zo druk, dat ding ziet er oud uit, maar de hardware is allemaal best nieuw, en het loop allemaal perfect.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:54:
[...]
dus 1 masterswitch heeft voor elke aansluiting een andere groep ?? of is het gewoon per aansluiting afgezekerd?
is per aansluiting gezekerd, en die dingen hangen ook weer los van elkaar (per rackkast, of een stel als het een héle drukke kast betreft) op een zekering.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:54:
[...]
dus 1 masterswitch heeft voor elke aansluiting een andere groep ?? of is het gewoon per aansluiting afgezekerd?
klopt, ik heb nog geen vonk gezienAtomicShockwave schreef op 30 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
jonge maak je nou maar nie zo druk, dat ding ziet er oud uit, maar de hardware is allemaal best nieuw, en het loop allemaal perfect.
Verwijderd
hap hap hapAtomicShockwave schreef op 30 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
jonge maak je nou maar nie zo druk, dat ding ziet er oud uit, maar de hardware is allemaal best nieuw, en het loop allemaal perfect.
eigenlijk... weet ik voor 90% zeker dat ze in de zelfde kast komen...|HunterPro| schreef op 30 oktober 2002 @ 19:57:
[...]
is per aansluiting gezekerd, en die dingen hangen ook weer los van elkaar (per rackkast, of een stel als het een héle drukke kast betreft) op een zekering.
nah, ik vertrouw het wel hoor... wel lache hoe jullie reageren
Als jij dan op jouw server een stuk van een mooie tag met dikke marker terugvindt: 'Wasn't me'Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:59:
[...]
hap hap hap![]()
[...]
eigenlijk... weet ik voor 90% zeker dat ze in de zelfde kast komen...
nah, ik vertrouw het wel hoor... wel lache hoe jullie reageren
Verwijderd
hmm guys... i've got a bussiness proporsition to make 
als jullie nou ook ff 1 pic van mijn case schieten... dan zal ik niet naar NXS bellen als jullie op het punt staan em te plaatsen
nou? deal?
als jullie nou ook ff 1 pic van mijn case schieten... dan zal ik niet naar NXS bellen als jullie op het punt staan em te plaatsen
nou? deal?
"2U is for pussies"|HunterPro| schreef op 30 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
Als jij dan op jouw server een stuk van een mooie tag met dikke marker terugvindt: 'Wasn't me'![]()
![]()
![]()
als we mogen foto'en gebeurt dat wel hoorVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:02:
hmm guys... i've got a bussiness proporsition to make
nou? deal?
alles met blauwe/groene/bright leds en geile kleuren komt op de kiek
ff een newbie vraag:
wat houd dat NXS precies in???
wat houd dat NXS precies in???
Verwijderd
mijnus is een 2U procase black pussycase met een tux en 3ware casebadge
hangt net boven de masterswitch in de 2e kast aan het begin.
NXS is net zoals Trueserver een colo-boer
Verwijderd
[hmm, hunterpro was weer eerder...]
nxs is een colocating provide, d.w.z. dat je daat je eige server mag plaatsen en daar elke maand een leuk bedrag voor op tafel legt...
http://www.nxs.nl
Waarom zie ik nou geen pics van een kast die dicht zit 
Voor de rest zie ik een mooie mod
Voor de rest zie ik een mooie mod
Omdat ie DICHT niet boeiend is.
Hahahahaha lolsebastius schreef op 30 oktober 2002 @ 20:09:
Omdat ie DICHT niet boeiend is.
Maar voor de rest netjes opgelost
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
newbie weer:
ik snap het nog steeds niet helemaal maar dat zal hem wel weer eens aan mij liggen

iig leuke mod
maar kan je dan niet net zo goed gewoon thuis een Inet verbinding hebben?
ik snap het nog steeds niet helemaal maar dat zal hem wel weer eens aan mij liggen
iig leuke mod
ja hoor, dat kan primaJoepho schreef op 30 oktober 2002 @ 20:14:
newbie weer:
ik snap het nog steeds niet helemaal maar dat zal hem wel weer eens aan mij liggen![]()
![]()
iig leuke mod
maar dat is niet zo snel he
Joepho, vanaf thuis kun je geen fatsoenlijke site hosten. Die Colo Ruimtes hebben super-ultra-breedband verbinding met het internet, dus kunnen veel mensen op jouw site. Dus kun je je eigen server bouwen en daar ophangen, tegen betaling dus.
euh kies jijJoepho schreef op 30 oktober 2002 @ 20:14:
newbie weer:
ik snap het nog steeds niet helemaal maar dat zal hem wel weer eens aan mij liggen![]()
![]()
iig leuke mod
180kdown en 16kup
of 100mbit down en 100mbit up
Geen foto's in GlobalSwitch???
Bij de Entree hangen idd bordjes.. maar van de buitenkant heb ik wel ergens foto's (genomen vanuit de auto bij het wegrijden)
Van de colo van NXS heb ik ook wel pics:
http://nxs.boeve.org/nxs/
Ik mocht er gewoon fototjes maken.. (ff gevraagd)
Bij de Entree hangen idd bordjes.. maar van de buitenkant heb ik wel ergens foto's (genomen vanuit de auto bij het wegrijden)
offtopic:
Ik zie m'n eigen kast net niet op de webcam
webcam?DJSmiley schreef op 30 oktober 2002 @ 20:19:
offtopic:
Jullie hadden eigenlijk nog zo'n PIR anti-inbraakalarm erbij moeten modden. Zodra iemand met z'n gore klauwen aan dat ding durft te komen gaat hij gillen en over heel internet de dader z'n foto verspreiden 
[/HK]
[/HK]
als ik die foto's zie gaat ons bakkie daar wel opvallenDJSmiley schreef op 30 oktober 2002 @ 20:19:
offtopic:
moeten we eigenlijk eigen patchkabel meenemen ?
het enige gevaar voor onze server is je broersebastius schreef op 30 oktober 2002 @ 20:24:
Jullie hadden eigenlijk nog zo'n PIR anti-inbraakalarm erbij moeten modden. Zodra iemand met z'n gore klauwen aan dat ding durft te komen gaat hij gillen en over heel internet de dader z'n foto verspreiden
[/HK]
nee, je hoeft nix mee te nemen, alleen je kast....|HunterPro| schreef op 30 oktober 2002 @ 20:25:
[...]
als ik die foto's zie gaat ons bakkie daar wel opvallen
moeten we eigenlijk eigen patchkabel meenemen ?
[tip]
Zet wel je error meldingen in de bios UIT, als je je bak reboot en er hangt geen keyboard aan: Press F1 to continue... komt je bak nooit meer online na een reboot tot je erbij bent
[/tip]
WHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAtomicShockwave schreef op 30 oktober 2002 @ 20:25:
[...]
het enige gevaar voor onze server is je broer
Dat wist ik! Tis hier thuis net zo...
AtomicShockwave schreef op 30 oktober 2002 @ 20:25:
[...]
het enige gevaar voor onze server is je broer
ik kwam nu net op een leuk idee:
je bouwt er een webcam in
en dan zet je er supervisioncam op die heeft dus een motion detector dus zodra er iets voorlangs gaat maakt hij een foto en load die op op het inet
en dan zet je er supervisioncam op die heeft dus een motion detector dus zodra er iets voorlangs gaat maakt hij een foto en load die op op het inet

Kast dicht
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Heeftie ook nog specs of meer voor de show
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Specs staan bovenaan in het topic, onder de eerste batch foto's. Duron 1200, 256mb ram, 2x40 gb raid, en een COMPAQ INTEL NIC sponsored by Sebastius.
En een beetje poetsen enzo he?
Zeik nietsebastius schreef op 30 oktober 2002 @ 20:52:
Specs staan bovenaan in het topic, onder de eerste batch foto's. Duron 1200, 256mb ram, 2x40 gb raid, en een COMPAQ INTEL NIC sponsored by Sebastius.
Ding is nu van ons
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
webcam blijkt geen intelligent idee te zijn ....
laat je ook ff horen waneer je weer heen moet voor onderhoud ? (stukke hardware ?)
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Wantxychix schreef op 30 oktober 2002 @ 21:10:
laat je ook ff horen waneer je weer heen moet voor onderhoud ? (stukke hardware ?)
Dan kan hij mee
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik zie niet in waarom
Jeremy Clarkson
verkoop@nxs.nlBartjuh schreef op 30 oktober 2002 @ 21:25:
Hoe duur kost jullie dat eigenlijk precies en wat voor abbo/lijntje heb je daarop ??
Niet dat ik er een servertje neer ga zetten .... naja misschien ooit een keertje...
Ik wil wel eens weten hoeveel jullie kwijt zijn per maand daar en wat voor lijntje je ervoor krijgt en hoevel gb's etc etc.
offtopic:
[quote]Bartjuh schreef op 30 oktober 2002 @ 21:25:
Hoe duur kost jullie dat eigenlijk precies en wat voor abbo/lijntje heb je daarop ??[/quote]
Hoe duur is het...
Wat kost het...
*zucht*
Hoe duur kost jullie dat eigenlijk precies en wat voor abbo/lijntje heb je daarop ??[/quote]
Hoe duur is het...
Wat kost het...
*zucht*
Sorry sorryBezzerk schreef op 30 oktober 2002 @ 21:47:
offtopic:
Hoe duur is het...
Wat kost het...
*zucht*
Ik maak altijd die stomme fout, moet het mezelf maar eens goed aanleren
per maand iets van 80Euro en dan heb je nog niet veel datalimiet erbijBartjuh schreef op 30 oktober 2002 @ 21:34:
[...]
Niet dat ik er een servertje neer ga zetten .... naja misschien ooit een keertje...
Ik wil wel eens weten hoeveel jullie kwijt zijn per maand daar en wat voor lijntje je ervoor krijgt en hoevel gb's etc etc.
Verwijderd
die moet nog overgezet worden
huisje = duxy.nl , duxy.net = al wel op mijn eigen colo-bak
o nee, dat was om de tweakertjes te confusen
dan geen webcam
ik kwam nu net op een leuk idee:
netjes hoor
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
ME KASSIE!!!!!!!!!!11111
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
om eerlijk te zijn, ik hoop niet dat ie in hetzelfde rack komt als waar mijn website op draait
[voorheen was dan onder/boven tweakers.net/fok.nl, nu niet meer :D]
Verwijderd
dan denk ik dat je wat minder kans loopt dan ikTriloxigen schreef op 30 oktober 2002 @ 23:48:
om eerlijk te zijn, ik hoop niet dat ie in hetzelfde rack komt als waar mijn website op draait
die cpu koeler is toch van sibak?, slechte ervaring mee
,
maar goed, wel mooie mod, alleen jammer dat die achterkant beetje raffelwerk was (zie je verder toch niet, verder goeie config, en netjes ingedeeld, nu hebben jullie zat ruimte voor andere ongein erin
maar goed, wel mooie mod, alleen jammer dat die achterkant beetje raffelwerk was (zie je verder toch niet, verder goeie config, en netjes ingedeeld, nu hebben jullie zat ruimte voor andere ongein erin
T60P Widescreen
Netjes hoor 
Weer eens wat anders dan al die strakke saaie bakken in de rest van de racks
Weer eens wat anders dan al die strakke saaie bakken in de rest van de racks
Verwijderd
Je zegt wel dat je 2 cpu koelers hebt, maar eigenlijk zie ik er geeneen, kujje daar nie ff een duidelijke pic van schieten?
Verwijderd
Kewle mod. Maaruh vraagje: Waar gaat de server voor dienen?
Of is die vraag al gesteld. Sorry had niet zo'n zin om 4 pagina's te lezen
PAVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:24:
Zal mooi staan zo'n PA-amplifier-look-alike tussen die mooie 2U's
4 Pagina'sVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 00:48:
Kewle mod. Maaruh vraagje: Waar gaat de server voor dienen?
Ik zit nog aan de eerste
Jeremy Clarkson
't is een soort buisvorm, met aan beide einden een CPU-cooler. Maar door de PAPST-120 mm voorin zou ie zelfs nog passief (dus zonder cpu-cooler-fans draaiend) gekoeld kunnen wordenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 00:33:
Je zegt wel dat je 2 cpu koelers hebt, maar eigenlijk zie ik er geeneen, kujje daar nie ff een duidelijke pic van schieten?
Verwijderd
mooi in elkaar geknutseld. verschrikkelijk lelijk server rack, maar dat was de essentie niet, goed koop is ie wel idd geworden 
knap gedaan.
knap gedaan.
100 posts/pagina ingesteld zeker? (ik zit op pg. 2 en ik heb 50/pg)Traag schreef op 31 oktober 2002 @ 08:58:
[...]
PAValt wel mee
![]()
[...]
4 Pagina's
Ik zit nog aan de eerste
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
klinkt nais, maar kan je dan (voorbeeldjuh) DivX film op die Colocated bak zetten en die naar je huis( Chello Lijn ) uppenAtomicShockwave schreef op 30 oktober 2002 @ 20:17:
[...]
euh kies jij
180kdown en 16kup
of 100mbit down en 100mbit up
Kan, maar dat is sunde van het dataverkeeriMpULzIvE_KiLLaH schreef op 31 oktober 2002 @ 11:16:
klinkt nais, maar kan je dan (voorbeeldjuh) DivX film op die Colocated bak zetten en die naar je huis( Chello Lijn ) uppenDat gaat dus met max. 150 kb/sec, toch?
Jeremy Clarkson
Dat was nog bij TrueServer ja... nu zitten ze Global Switch.Triloxigen schreef op 30 oktober 2002 @ 23:48:
Als jullie nou vanmiddag omstreeks 15:00 kijken naar http://webcam.nxs.nl dan zal ik zwaaien! :-)
drs. Kama
Ziet er allemaal vet uit. Welke software gaan jullie draaien op die server?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Linux uiteraardTweak-Freak schreef op 31 oktober 2002 @ 11:40:
Ziet er allemaal vet uit. Welke software gaan jullie draaien op die server?
Jeremy Clarkson
Doen weKama schreef op 31 oktober 2002 @ 11:38:
[...]
Dat was nog bij TrueServer ja... nu zitten ze Global Switch.
Als jullie nou vanmiddag omstreeks 15:00 kijken naar http://webcam.nxs.nl dan zal ik zwaaien! :-)
[als ik het onthoud
Verwijderd
Er loopt nu ook al iemand...Kama schreef op 31 oktober 2002 @ 11:38:
[...]
Dat was nog bij TrueServer ja... nu zitten ze Global Switch.
/me Oeloe gaat zeker kijken...
Ik vind het iegenlijks wel netjes als die kast dicht zou gaan
het zou ook wel relaxed zijn als NXS de systeemtijd van hun pc weer ff goed zet het is bij hun al 20 over 5 ....
ik zie mensen JAJAJAJAJAJAJA
die sys beheerders staan ook maar tijden te wennen aan die nieuwe server, moet je kijken ze staan er nu nog
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
brr, ff bellen dat ze die deur dicht gaan doen, het tocht! straks kan ik weer daar naartoe omdat mijn server kou heeft gevat
ik zag weer iemand lopen maar de deur staad nog steeds open. En er licht nog zooi op de grond.
Volgens mij zit mijn kast ook in het rack dat nu openstaat... ff in de gaten houden
Ze ruimen ook niet echt vaak op daar
, cker druk met inbouwen van 4U kasten van tweakers
Maakt soms wel eens een foto ...
mooi dingetje 
btw, |HunterPro| is wel te herkennen aan zn haar + boots
btw2, f*ck die pot van een *ukman
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
ja idd smaken verschillen maar lelijk is niet mooi maar ja je ziet um (als je een goed is) niet vaak dus boeit niet zo ja
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
ziet er leuk uit
, nu nog wat meer hdd's der bij en je hebt een "echte" file server
blabla
Verwijderd
achja zo krijgt dit miezerige nerdje ook nog eens aand8!Syzzer schreef op 30 oktober 2002 @ 19:41:
LOL 3x zelfde reply op 1 post!
edit: en nog een keer, dat krijg je met 4 topicstarters...
hmmz, ding draait goed
* GeniusDex weet nu ook waar ie hangt
Helaas zat ik om 15:00 nog op school
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
En is dat allemaal in Vught gebeurt? Dat zie ik niet vaak in dit pokke dorp 
Nice mod, Nice server specs
K33p up tha g00d w0rk
Nice mod, Nice server specs
K33p up tha g00d w0rk
toch welVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:07:
NEE!
wat zeg ik nou! niet in MIJN rack!
[afbeelding]
maar die van ons hangt helemaal bovenin, ver genoeg weg van de jouwe
Hij was er niet eens bijYonni schreef op 31 oktober 2002 @ 19:51:
mooi dingetje
Is niet jouw rack.... al heb ik die mietige doos van jou wel gezienVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:07:
NEE!
wat zeg ik nou! niet in MIJN rack!
[afbeelding]
Jeremy Clarkson