[opnieuw] Asus P4T533 + geheugen prob

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Mountainman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 00:02
Sinds zomer 2002 heb ik een nieuwe config :
- Asus P4T533 ( inc . 256 Samsung PC 1066 geheugen)
- Intel Pentium 2,26 Ghz Northwood ( niet OCed)
- 2 x Maxtor 40 gig in raid 0
- Asus v8200 Geforce 3 ( al ouder)
- Systeem draait onder Winxp + Service Pack 1 ( Win 98 op andere partitie)
- Geheugen @ 3x Turbo mode /of niet.

maar nu komt het... sinds een paar weekjes werkt het allemaal niet meer zo flex en dit ligt volges mij aan het geheugen.... als ik al een paar simpele prog's uitvoer dan krijg ik geheugen uitschieters van 250 tot 256 mb ram ( verbruik!). Ik heb de laatste bios versie ( 1005) en ook al het systeem geformateerd. Als ik het geheugen in de bios verander naar 4X is het systeem zo onstabiel als wat en hangt om de haverklap maar het geheugen draait dan wel op normaal niveau... Kortom ik wil hier graag vanaf, wat moet ik doen??? ( Ik werk namelijk veel met photo-edit progs en dan is dit niet zo fijnz

Owjah :( DIKKE VETTE LOL bedankt BalusC voor het sluiten van me vorige topic (635747) |:( terwijl ik ut pas 1 min open had en mun antwoord nog steeds niet heb en DIT OOK NIET IN DE FAQ te vinden is, p.s ik heb ook op dit FORUM AL GEZOCHT...maar geen antwoord gevonden.... DUS AUB LAAT WEES NIET ZO SNEL MET DE SLOTJESKNOP!!! maargoed iedereen maakt fouten... ik vergeef je O-) O+

PSN: ChrisCalculus

• Mountainman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 00:02
Het probleem ligt dus niet aan mijn software want ik draai op dit moment aleen winamp, norton antivirus en de mixer van geluidskaart... Als ik de verkenner inga krijg ik dus memory loads van 250 tot 256 MB en kna ik dus enige tijd niets doen :( vaak zegt windows ook dat ik te weinig virtueel geheugen heb waarna ik het wisselbestand vergroot maar de harde schijf de volle laag krijgt en het geheugen dus neits doet :S!

PSN: ChrisCalculus

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt de hangen en opstartproblemen troubleshooter anders niet gecheckt :/

Verder staat geheugengebruik/settings/etc ook heel duidelijk in de PMG FAQ uitgelegd.

Dit topic is gesloten.