Toon posts:

Wat is de beste oplossing?!??!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik wil even jullie mening over het volgende :

We gaan hier een netwerk bouwen. Samen met de buren. Tis een klein netwerkje van 4 pc's hooguit 5. Wat is kan ik nou het beste aanleggen coax of utp?! naar de buren is ongeveer 40 meter (ik zit op zolder met 2 pc's en de buren op 1ste etage ook met 2 pc's :( )

laat eens weten wat te doen!! alle pc's hebben al een netwerkkaart....van die 10 mbit combi's...

Verwijderd

utp

Verwijderd

Buitenlangs COAX
Eventueel 1 x kabel STP (Shielded UTP) deze aan 1 kant aarden.
Op locaties uitsplitsen in 2xRJ45 waarbij op een locatie ze worden aangesloten op hub.
heb ff tabbelletje gemaakt hoe de kabel + connectors af te monteren.
http://home-1.worldonline.nl/~hvanbeem/got/UTP%20kleuren.html

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

ik zou UTP met een hub nemen, kan je de buren tijdelijk effe disconnecten als je bandbreedte nodig hebt :-) Zonder dat je eigen verbinding crashed.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Gewoon voor UTP+hub gaan!!

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

UTP+hub. Niet duur, betrouwbaar, stabiel en (inderdaad) als je bandbreedte nodig heb ff buurtjes afkoppelen ;-)

• witchdoc
  • Laatst online: 18-08 16:32
UTP + SWITCH!!
anders krijg je dadelijk gezeik als je buren effe binnen hun huis wat HD's gaan oversturen!
switch is toch nie duur meer dus.. go for it!

• witchdoc
  • Laatst online: 18-08 16:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 01:17 schreef George Mimi en Marco het volgende:
Buitenlangs COAX
Eventueel 1 x kabel STP (Shielded UTP) deze aan 1 kant aarden.
Op locaties uitsplitsen in 2xRJ45 waarbij op een locatie ze worden aangesloten op hub.
heb ff tabbelletje gemaakt hoe de kabel + connectors af te monteren.[/quote]euhhm.. verbeter me aub met je oneindige wijsheid oh heer.. maar waarom STP en dan mmaar aarden aan 1 kant?
STP moet toch altijd aan beide kanten vasthangen wil het S effect hebben?
of doe je dat gewoon voor de stevigheid?
Pagina: 1