20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
P&W -> W&G
volgens mij ben ik een beetje te snel
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Het kan overigens veel simpeler. Voor PHP zijn er al heel veel oplossing hier voorbij gekomen...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En jouw script is niet duidelijk genoeg voor een browser
1. verander <script> in <SCRIPT language="javascript" type="javascript/text">
2. gebruikt 'single quotes' voor JavaScript en "double quotes" voor HTML.
3. zo kun je geen ID aanroepen, verschillende manieren zijn:
- document.all.parsetime.innerHTML = 'de parsetime';
- document.getElementByID('parsetime').innerHTML = 'de parsetime';
sorry als mijn JavaScript technieken niet helemaal correct zijn
[ Voor 0% gewijzigd door OnTracK op 30-10-2002 18:43 . Reden: ik ben zeker niet perfect ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Woah, clash of the mods!!!
Welke mod is de sterkste?
okay, sorry, offtopic
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
OnTracK schreef op 30 oktober 2002 @ 18:34:
sorry als mijn JavaScript technieken helemaal correct zijn
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 18:38:
[...]
je hoeft je niet te schamen voor je correctheid
waarom mag je dan geen dubbele quotes gebruiken in JS? Dat lijkt mij rijnste onzin
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
staat toch 'als'.oisyn schreef op 30 oktober 2002 @ 18:40:
[...]
waarom mag je dan geen dubbele quotes gebruiken in JS? Dat lijkt mij rijnste onzin
(het is wel overzichtelijker als je standaard single gebruikt in JS en double in html, of andersom natuurlijk.. als t maar standaard is)
Het is niet verplicht, maar wel aan te raden. omdat (echt bijna) iedereen double gebruikt in HTML, je anders addressing problemen krijgt bij bijvoorbeeld:.oisyn schreef op 30 oktober 2002 @ 18:40:
OnClick="this.src="lol.gif";", je zult zien (en ook wel weten) dat dit niet werkt.
note1: ik heb geen zin om een discussie met een (lite-)mod aan te gaan, dus vergeet dit punt maar
note2: ik ben níét perfect, sorry voor mijn "eigendunk"
Verwijderd
ah ok, maar daar gebruik je javascript in een html string, dus daar ligt het nogal anders. In javascript zelf (dus in een .js bestand of gewoon tussen <script> tags) kun je prima gebruik maken van de double-quotesOnTracK schreef op 30 oktober 2002 @ 18:46:
[...]
Het is niet verplicht, maar wel aan te raden. omdat (echt bijna) iedereen double gebruikt in HTML, je anders addressing problemen krijgt bij bijvoorbeeld:
OnClick="this.src="lol.gif";", je zult zien (en ook wel weten) dat dit niet werkt.
hoezo? denk je dat we je gaan bannen ofzonote1: ik heb geen zin om een discussie met een (lite-)mod aan te gaan, dus vergeet dit punt maar
note2: ik ben níét perfect, sorry voor mijn "eigendunk"
doe niet zo triest, anders neem je even alles te persoonlijk
Ok, alles vergeten?
PS. MSN baaad, ICQ goood
document.all.parsetime.innerHTML = 'de parsetime';
werkt bij mij in IE (ff mozilla proberen: niet dus)
Damm, daar dus niet
PS Trillian Beeest
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
1
| document.getElementById("blaat").innerHTML = 'parsetime'; |
werkt (helaas) ook niet...
Dit is wel hoogst iritand die verschillende versies...
ik heb de "" vervangen door '' en t werktR_W schreef op 30 oktober 2002 @ 21:53:
Dit zou wel gewoon in mozilla moeten werken:
code:
1document.getElementById("blaat").innerHTML = 'parsetime';
1
| document.getElementById('blaat').innerHTML = 'blaat'; |