Toon posts:

GF2 MX Kapot ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vaag probleempje. Als ik mijn pc opstart gaat de fan van mijn videokaart gigantisch lawaai maken. Het lijkt wel of hij aanloopt ofzo, als ik dan een klap op mijn kast geef (met pijn in mijn hart overigens), is het geluid, zij het tijdelijk, weg.

Ik heb mijn videokaart er al even uitgehaald en even schoongemaakt met stofzuiger, maar dit mocht niet baten.

Tevens is het zo dat ik met het draaien van 3d applicaties zoals spellen een gigantische irritante geluidsstroom krijg. Deze soort haperingen worden erger naarmate ik op hogere resoluties / kleurdieptes draai.
Mijn videokaart zit uiteraard in mijn AGP slot, maar mijn geluidskaart niet in de pci eronder, dit zou namelijk af en toe IRQ conflicten kunnen geven.

Iemand hier ervaring mee, of weet je een oplossing? Ik zou er erg mee geholepn zijn.....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me een gevalletje van simpelweg ff het fannetje te vervangen. En wat je 2e probleem betreft.. probeer dat eerst zelf op te lossen (andere drivers etc). Zie ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit topic is gesloten.