Verwijderd

Topicstarter
Ik heb horen zeggen dat je een cover van een 8310 op een 6510 kan plaatsen als je 2 pinnetjes of zoiets afvijlt, weet iemand hier meer over? Ik heb zelf een nokia 6510 maar vind die covers vrij saai :Z

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ten eerste moet deze in [IT], en ten 2e had je misschien beter een 8310 kunnen kopen dan :P

Verwijderd

ja de 8310 frontjes passen op de 6510
je moet van het voorste deel van het frontje de 2 bovenste pinnetjes afsnijden en dan past tie er zo op

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:29

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> IT

Verwijderd

Topicstarter
ok merci voor de IT topic verwijzing dat wist ik nog niet, ik ben redelijk nieuw, maar kunnen jullie me ook vertellen hoe ik een topic sluit of verhuis?

Verwijderd

Topicstarter
ok nvmd, het lijkt al opgelost te zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
en btw, een 8310 was duurder en de structuur en de resolutie was veel minder mooi, ik vond deze de betere keuze, maar ik wou gewoon even weten of hij er ook kon uitzien als de 8310, dus je bent zeker dat het lukt en dat ze goed passen?

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:35
kan je maar op 1 manier echt goed achter komen ga naar de winkel en vergelijk de frontjes of koop er 1 en probeer het dan maar gewoon

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 20:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaTimMan schreef op 30 oktober 2002 @ 18:53:
kan je maar op 1 manier echt goed achter komen ga naar de winkel en vergelijk de frontjes of koop er 1 en probeer het dan maar gewoon
Lukt 100%

- 2 pinnetjes afvijlen
- 8310 frontje kopen
- 8310 toetsenbordje kopen:

Klaar

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 11:30

Mex

Gaat het andersom ook?!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

je gaat je mooie foon toch niet lelijk maken? :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ja, en nee.

Ja: Gewoon het zelfde doen
Nee: Er zijn geen 6510 (orginele :? ) toetsenbordjes te verkrijgen

-

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 10:22

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Mooooody schreef op 30 oktober 2002 @ 19:47:
je gaat je mooie foon toch niet lelijk maken? :)
Ja.. die 8310 is niet kewl.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind de 6510 toch minder mooi dan de 8310, maar goed, smaak is smaak, en ik ben net naar de winkel geweest, heb geinformeerd en de verkoopster raadde mij toch niet aan dat te doen want dat door de pinnetjes af te veilen het covertje misschien niet vast genoeg zou zitten of zo... :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:00:
ik vind de 6510 toch minder mooi dan de 8310, maar goed, smaak is smaak, en ik ben net naar de winkel geweest, heb geinformeerd en de verkoopster raadde mij toch niet aan dat te doen want dat door de pinnetjes af te veilen het covertje misschien niet vast genoeg zou zitten of zo... :?
Ze raden het je ook nooit aan een gat in je computerkast te zagen, maar toch zijn er hier hordes mensen te vinden die het hebben gedaan. Je moet het gewoon proberen :) Maak de echte tweaker in je wakkker... bovendien wat heb je te verliezen? 20 euro? :Y)

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb je gelijk in, 20 euro, toch had ik nog graag mensen gehad die dit al geprobeerd hebben en die er zeker van zijn want het lijkt mij toch waarschijnlijk als je de enige 2 pinnetjes aan de bovenkant wegdoet dat hij dan langs boven niet meer stevig zit

• Mex
  • Laatst online: 08-05 11:30

Mex

Heb al wel gezien dat de binnekant zo goed als hetzelfde is!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 21:49
Hier een site waar ze een 8310 cover op een 6510 hebben gemieterd. Is alleen in het Frans :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Topicstarter
ironx schreef op 30 oktober 2002 @ 20:21:
Hier een site waar ze een 8310 cover op een 6510 hebben gemieterd. Is alleen in het Frans :P
het is eigenlijk wel italiaans hoor :P maar toch bedankt voor de site, het ziet er mij heel mooi uit vooral het doorschijnend frontje van de 8310 met de diepblauwe ledjes van de 6510, erg mooi :9

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:16:
ja daar heb je gelijk in, 20 euro, toch had ik nog graag mensen gehad die dit al geprobeerd hebben en die er zeker van zijn want het lijkt mij toch waarschijnlijk als je de enige 2 pinnetjes aan de bovenkant wegdoet dat hij dan langs boven niet meer stevig zit
Die 2 kleine rot pinnetjes maken echt geen malle moer uit!!!!

-

Verwijderd

Topicstarter
ok dan, op naar de winkel morgen :) bedankt allemaal

Verwijderd

Topicstarter
oeps... foutje 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2002 22:58 . Reden: verkeerd geplaatst ]

Verwijderd

Topicstarter
ginz2002 schreef op 30 oktober 2002 @ 20:46:
[...]

Die 2 kleine rot pinnetjes maken echt geen malle moer uit!!!!
heb jij het zelf al is geprobeerd dan? :Y)

Verwijderd

Topicstarter
zo, ik heb er eentje gekocht en het past er idd op maar wel niet 100% hoor, het is wel geen Xpress on maar eentje van DSC, de pinnetjes waren heel lastig te verwijderen maar ik heb goed moeten duwen om hem in mekaar te krijgen 8)7 en de bovenkant gaapt een klein beetje :O

Verwijderd

hoeveel was je kwijt in totaal???
inclusief toetsenbordje...???

die site vind ik een raar verhaal...
het is me nog steeds niet gelukt om een plaatje op een 6510 als screensaver te krijgen..
en op die plaatjes zie je er wel 1?!?
Afbeeldingslocatie: http://www.ponticellinks.com/gif/6510in8310/3.jpg

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Kan je meteen veiliger op straat bellen. Denkt iedereen dat je 6510 een 8310 is, heeft de telefoongapper ook gelijk minder interesse 8) (Hoewel, ik ken ook verhalen van mensen bij wie de 3210 op straat uit d'r handen werd gepakt.)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad een screensaver dat lukt niet, maar kijk uit, waarschijnlijk is het een gewoon logo en eronder staat een tekst ingegeven bij het actieve profiel, en het is me inderdaad gelukt op ze te verwisselen ik was maar 20€ kwijt, het was tenslotte geen xpress on cover :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat heeft iedereen hier toch tegen 8310 gsm's, die zijn btw heel populair bij de jeugd hoor

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:05

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 00:12:
Wat heeft iedereen hier toch tegen 8310 gsm's, die zijn btw heel populair bij de jeugd hoor
Dat doet em denk ik... ;) [meeloop gedoe]

btw. er is een edit-knopje, zodat je niet na 1 minuut weer een berichtje plaats na je vorige bericht :)

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 01 november 2002 @ 00:15:
[...]

Dat doet em denk ik... ;) [meeloop gedoe]

btw. er is een edit-knopje, zodat je niet na 1 minuut weer een berichtje plaats na je vorige bericht :)
Ik krijg hem zaterdag binnen, en ik loop niet mee, ik vind hem zelf gewoon vet! Mijn idee! Ken maar 1 iemand die hem heeft en dat is een vette nerdo :D

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:05

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 00:20:
[...]

Ik krijg hem zaterdag binnen, en ik loop niet mee, ik vind hem zelf gewoon vet! Mijn idee! Ken maar 1 iemand die hem heeft en dat is een vette nerdo :D
Neej ik zeg ook niet dat iedereen die em heeft meeloopt. Ik heb er nl. ook al een jaar ofzow eentje. Maar ik merk gewoon dat "meelopen" een veel gebruikt argument is voor sommigen om het niet te kopen :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jvo schreef op 31 oktober 2002 @ 21:24:
Kan je meteen veiliger op straat bellen. Denkt iedereen dat je 6510 een 8310 is, heeft de telefoongapper ook gelijk minder interesse 8) (Hoewel, ik ken ook verhalen van mensen bij wie de 3210 op straat uit d'r handen werd gepakt.)
Hee! Niet ouwehoeren over mijn ouwe trouwe 3210 ja!! >:) Kocht hem toen hij net nieuw was, doet het nog steeds als een trein. :)

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt, mijn pa heeft ook een 3210 van toen hij pas uit was en die bolt ook nog perfect! en sorry van het edit knopje, was het vergeten, mijn fout. En iedereen zegt maar dat een gsm lelijk is als vele mensen hem hebben, waar gaan we naartoe...

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ondanks dat de functies van de 3210 uiteraard flink onderdoen voor de functies van de nieuwste Nokia's vind ik het design van de 3210 nog steeds het mooiste van alle Nokia's. Ronde vrouwelijke vormen. >:)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:57:
[...]

heb jij het zelf al is geprobeerd dan? :Y)
Ja!

-

Verwijderd

Is gewoon het operator loge

Verwijderd

kan dat wel op de 6510?

Verwijderd

Topicstarter
jep, heel duidelijk, ik heb het gisteren ook geprobeerd met onder mijn logo een tekstje te zetten en ik had juist hetzelfde effect, en btw men covertje is nu volledig uitgeveild en nu past het toch wel 99% ;) Vind het nog steeds mooier dan die saaie zakelijke 6510 look :9
Pagina: 1