Ik heb deze van een tweaker over gekocht bij de vraag en aanbod sectie van tweakers. Ik heb hem dus vandaag ontvangen met alles netjes bijgeleverd maar nu is dus de heatsink misvormt. Het bovenste is allemaal verbogen (die finnen) naar 1 kant toe. Maar ze hebben nog allemaal dezelfe afstand tussen elkaar (dus er zitten geen finnen tegen elkaar). Helaas heb ik geen digitale camera.
Ik heb em dus geinstalleerd en hij staat nu op medium en mijn 1600+ word nu 40 graden idle (bij mijn vorige koeler (coolermaster) 43 graden). Mijn kast temperatuur is 29 graden.
Ben ik nu bezeken?? Of ziet alles er goed uit en performt mijn TT zoals het hoort??
Ik had eigenlijk wat betere performance vewacht omdat hij voor/tot de 2600+ is gemaakt..
en hij maakt best wel veel herry op hoog
.
Ik heb em dus geinstalleerd en hij staat nu op medium en mijn 1600+ word nu 40 graden idle (bij mijn vorige koeler (coolermaster) 43 graden). Mijn kast temperatuur is 29 graden.
Ben ik nu bezeken?? Of ziet alles er goed uit en performt mijn TT zoals het hoort??
Ik had eigenlijk wat betere performance vewacht omdat hij voor/tot de 2600+ is gemaakt..
en hij maakt best wel veel herry op hoog