Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In de review van de nokia 7650 op tweakers, hebben ze het over video software van t-mobile. Er zouden ook engelse binaries zijn, maar ik kan zowel de engelse als de duitse niet vinden(behalve op de officiele t-mobile site, maar daar kan je ze niet gewoon downloaden). Iemand enig idee waar ik ze zou kunnen vinden?? Of heeft iemand ze misschien?

Thanx,

Yug

PS. De 7650 is echt een fijn apparaatje, heb hem sinds twee dagen en het is leuk spelen.. :9

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

is dit nou een warezrequest of lees ik verkeerd :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Tuurlijk weet ik dat, op die officiele site waar je het over hebt kan je die software kopen dacht ik. Dus dat moet jij gaan doen hé

en natuurlijk is het anders een warez request...

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is geen warez request. Op die site is het alleen te downloadne als je een duits telefoonnummer hebt, en dat heb ik dus niet. volgens mij is het voor de rest gewoon vrijuit beschikbaar. (checK: http://www.t-mobile.de/videomessaging/1,2135,3068-_,00.html# en dan Software Bestellformular) Dus....

Greetz,

Yug

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Registreer je hier even: http://d23476.u33.barefoo...09bfe572d317b4e9fd884b5ee

De attachments zijn waarschijnlijk nog niet bereikbaar, want ze zijn net overgestapt op een andere server. Even geduld hebben dan :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

huh hoe kan je dan films opnemen?

Verwijderd

gewoon op record drukken.
tot 11sec gaat het met die van t-mobile!
jammer genoeg krijg je hun banner er gratis bij op elke film :(

Verwijderd

owja als ben naar tmobile veranderd kunnen wij de software dan ook downen??

en dan moet het toch een algemene programma zijn..is die niet nu al te downen?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mensen, mensen. Voor zover ik weet was de software van T-mobile alleen bedoeld voor T-mobilegebruikers in duitsland. Daarom kun je het dus niet downloaden, je moet er zelfs voor in duitsland zitten geloof ik. Dit topic is stiekum wel degelijk een warez request.
Pagina: 1