Iedereen kent de Cryo mod wel. Microsoft Intelli Mouse met window en een lego poppetje Led mod en vervagen van het windowtje
Wat de meeste niet weten is dat binnen kort een nieuw starwars spel uit komt genaamd "Starwars Galaxcies" dus ja wat doe ik dan? aangezien er in starwars ook aan cryo word gedaan (eigenlijk carbonite but what the hell) Hansolo gaat er in deel IV in.
En Starwars op de markt is als lego nou dan kopen we die toch en gaan een muisje modden.
benodig heden ;
* Microsoft Intelli mouse (of ander merk let er wel op dat er genoeg ruimte is om eem poppetje er in kwijt te kunnen.
* een Dremel (voor het maken van de window)
* Wat verf (ik had nog wet Revell staan van oude bouwpakketen)
* een stukje arcryl glas 1mm of 2mm dikte
* de website van http://metku.net/cryo
* Starwars lego pakket (in mijn geval Jedi Defense 1)

Het boekje van Jedi Defense 1

Obi wan in de Cryo hij kijkt niet echt blij(muis)

Check die painting, hij is ook van binnen gepaint in het grijs metalic zelfs de printplaat heeft een lakje verf moeten ondervinden

Obi Wan Garded by 2 Droideka's

Heavy garded Cryo

Obi Wan klaar voor transport
En wat vinden jullie er van (tips zijn ook nooit weg)
Wat de meeste niet weten is dat binnen kort een nieuw starwars spel uit komt genaamd "Starwars Galaxcies" dus ja wat doe ik dan? aangezien er in starwars ook aan cryo word gedaan (eigenlijk carbonite but what the hell) Hansolo gaat er in deel IV in.
En Starwars op de markt is als lego nou dan kopen we die toch en gaan een muisje modden.
benodig heden ;
* Microsoft Intelli mouse (of ander merk let er wel op dat er genoeg ruimte is om eem poppetje er in kwijt te kunnen.
* een Dremel (voor het maken van de window)
* Wat verf (ik had nog wet Revell staan van oude bouwpakketen)
* een stukje arcryl glas 1mm of 2mm dikte
* de website van http://metku.net/cryo
* Starwars lego pakket (in mijn geval Jedi Defense 1)

Het boekje van Jedi Defense 1

Obi wan in de Cryo hij kijkt niet echt blij(muis)

Check die painting, hij is ook van binnen gepaint in het grijs metalic zelfs de printplaat heeft een lakje verf moeten ondervinden

Obi Wan Garded by 2 Droideka's

Heavy garded Cryo

Obi Wan klaar voor transport
En wat vinden jullie er van (tips zijn ook nooit weg)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2002 18:03 . Reden: update ]