Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Starwars Muis MOD (lego)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent de Cryo mod wel. Microsoft Intelli Mouse met window en een lego poppetje Led mod en vervagen van het windowtje

Wat de meeste niet weten is dat binnen kort een nieuw starwars spel uit komt genaamd "Starwars Galaxcies" dus ja wat doe ik dan? aangezien er in starwars ook aan cryo word gedaan (eigenlijk carbonite but what the hell) Hansolo gaat er in deel IV in.

En Starwars op de markt is als lego nou dan kopen we die toch en gaan een muisje modden.

benodig heden ;

* Microsoft Intelli mouse (of ander merk let er wel op dat er genoeg ruimte is om eem poppetje er in kwijt te kunnen.

* een Dremel (voor het maken van de window)

* Wat verf (ik had nog wet Revell staan van oude bouwpakketen)

* een stukje arcryl glas 1mm of 2mm dikte

* de website van http://metku.net/cryo

* Starwars lego pakket (in mijn geval Jedi Defense 1)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/starwars/3.jpg
Het boekje van Jedi Defense 1 8)7

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/starwars/2.jpg
Obi wan in de Cryo hij kijkt niet echt blij(muis)
:P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/starwars/1.jpg
Check die painting, hij is ook van binnen gepaint in het grijs metalic zelfs de printplaat heeft een lakje verf moeten ondervinden
(8>
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/starwars/4.jpg
Obi Wan Garded by 2 Droideka's })

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/starwars/5.jpg
Heavy garded Cryo >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/starwars/6.jpg
Obi Wan klaar voor transport

En wat vinden jullie er van (tips zijn ook nooit weg) O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2002 18:03 . Reden: update ]

Verwijderd

lelijk :) om eerlijk te zijn :9

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
ehhh apart :)

Verwijderd

Topicstarter
wat vind je er dan lelijk aan is wel net zo handig om dat er bij te zetten

• _Badeend_
  • Laatst online: 16-10 16:05
opzich wel leuk gedaan!!
maar niet echt mijn smaak!!

There's no savegame in real life...

Verwijderd

De afwerking van het raampje en het paintwerk :7

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
YOOO Super vet gek! je moest ook een ledje achter het raam zetten!!

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Grappig, maar daar zou ik mijn optical muis niet voor naar de mallemoer helpen :D ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

De verf zit er niet lekker op :/
En het raampje is niet netjes uitgevijld.

Op dit 2 punten issie wel grappig :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:57:
De afwerking van het raampje en het paintwerk :7
ja oke maar de verf is gestructureed met een spons niet glad hij is wel glans vandaar die weerspiegeling

wat het raampje betreft kun jij dat dan beter je kunt arcyl niet buigen en lijmen tegelijk

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

moet nog een blauw lampje in vind ik. Voor de extra coole look :7

Verwijderd

Kan je niet heel dun zwart electrodraad in de lengte opensnijden, en dit over die rand langs je muis-window plakken? Ziet het er een stuk strakker uit.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik dacht dat (in de film) Han Solo in cryo ging? Of zit ik weer helemaal fout :P

Verwijderd

Topicstarter
DeXtOuRiuS schreef op 30 oktober 2002 @ 17:58:
YOOO Super vet gek! je moest ook een ledje achter het raam zetten!!
ledje zit er achter staat alleen niet aan :P
Rafe schreef op 30 oktober 2002 @ 17:59:
Ik dacht dat (in de film) Han Solo in cryo ging? Of zit ik weer helemaal fout :P
klopt ook maar ik zeg ook niet dat ik han solo er in ging doen :P

by the way die is ook nog helemaal niet te koop in nederland

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Rafe schreef op 30 oktober 2002 @ 17:59:
carbonite :)

maar ik haaaaaaaaaat star wars dus noem me geen gekke fanboy :9

Verwijderd

gejat :z

Verwijderd

Topicstarter
Wat dat raam betreft:

Dit is beige geschilderd en niet de standaard kleur gelaten
hij is ook mooi vierkant en wel goed uitgevijld maar ik kan nu alleen foto's maken met flits
morgen doe ik er een buiten en dan zie je dat ie mooi recht is hij weerkaatst te veel

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 18:00:
[...]

ledje zit er achter staat alleen niet aan :P
ohwja sorry ik had niet zo goed gelezen, keek alleen ff snel naar de plaatjes (was bezig met iets)

tja alleen die verflaag ziet er een beetje raar uit....

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Topicstarter
beter goed gejat als slecht verzonnen (en hij had hem niet geverft)
en wie jat er hier nu eigenlijk eens niet

kijk die CCFLetjes

kijk die stealthmod

kijk die windos

kijk die baybussen

kijk die LCD's

daar mag vast wel 1 muisje tussen toch?
DeXtOuRiuS schreef op 30 oktober 2002 @ 18:08:
[...]

ohwja sorry ik had niet zo goed gelezen, keek alleen ff snel naar de plaatjes (was bezig met iets)

tja alleen die verflaag ziet er een beetje raar uit....
zoals ik al zei ik heb hem gespoten en daarna met een schuursponsje gedept zodat je dat relief in hebt (vind ik persoonlijk wel mooi)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
tering lelijk

:D

sorry maar da's mijn mening

en mijn muis heeft geen mod nodig:

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/products/images/animatedmouse.gif

>:)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Optisch gezien wel cool,,,,:P

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58

spaceboy

Op grote hoogte

idee is leuk, afwerking (randje om glas heen) is minder.
Eigenlijk is het een heel zieke mod. ;) Maar wel leuk!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik maar effe zwarte kit halen :)
voor mijn windows

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44

PnD

like in Pinda ^_^

wahahhaha, sick!

humor :D

Verwijderd

Ener-G schreef op 30 oktober 2002 @ 18:15:
tering lelijk

[afbeelding]

De mijne zijn anders best leuk.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/boomslangen.jpg
2 van me boomslangenworden oranje en 1tje word blauw onderblacklight

Verwijderd

leuk idee ( welke tutorial was dit ook alweer?Alleen moest je dan met lego een bekrast raampie en ander ledje erin gooien.Was ook al met star wars gedaan).Het raampje had wel even bijgeveild mogen worden(de randjes om het raampje heen dus) en die randjes dan ook even meeverven.Je kunt plexiglas of acrylaat wel buigen door het een klein beetje te verhitten en dan ergens overheen te buigen(Kijk wel uit want een aansteker kan roetvlekken maken)

• DiLDoG
  • Laatst online: 14-11 09:29
beter goed gejat dan slecht gejat :O

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:30:
leuk idee ( welke tutorial was dit ook alweer?Alleen moest je dan met lego een bekrast raampie en ander ledje erin gooien.Was ook al met star wars gedaan).Het raampje had wel even bijgeveild mogen worden(de randjes om het raampje heen dus) en die randjes dan ook even meeverven.Je kunt plexiglas of acrylaat wel buigen door het een klein beetje te verhitten en dan ergens overheen te buigen(Kijk wel uit want een aansteker kan roetvlekken maken)
raampje is bijgevleild en de randje zijn ook mee geverft en geschilderd en geschuurd morgen pic's van overdag dan zie je dat beter dan hoef ik temninste geen flits te gebruiken

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 20:20

_WgV_

It's a magical world!

Vette muismod! :)

#StopBurningStuff

• comvidnet
  • Laatst online: 30-11-2021
hij is goed >:)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Doet me toh wel een beetje denken aan hw.metku.net, maar Hijsfijn

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

orgineel, maar niet echt mijn smaak.

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 20:10
offtopic:
Dat slaat zeker op je eigen muis, die ik om het dan maar FF zo te zeggen 'tering-lelijk' vind, iedereen andere smaak, ok vind bijv. mijn Trust Ami 250S errug mooi, maar andere weer niet, en wat maakt het uiterlijk nou uit, je hebt zelfs mensen die hun computerspullen bij de aldi kopen :D

Verwijderd

Topicstarter
Frash schreef op 31 oktober 2002 @ 22:45:
[...]

offtopic:
Dat slaat zeker op je eigen muis, die ik om het dan maar FF zo te zeggen 'tering-lelijk' vind, iedereen andere smaak, ok vind bijv. mijn Trust Ami 250S errug mooi, maar andere weer niet, en wat maakt het uiterlijk nou uit, je hebt zelfs mensen die hun computerspullen bij de aldi kopen :D
ben ik het helemaal mee eens zeg alleen iets als je iets zinnigs te melden hebt en niet zo kort af leg maar uit waarom. als ik elke keer hier moet zegge dat ik iets lelijk vind nou dan ben ik denk ik nr1 poster op GOT 8)7

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
goed om mijn mening nog even te onderbouwen>

- de gekozen kleurcombinatie vind ik nou niet echt je van het (zwart/wit)

- de zaagrand is echt superlelijk afgewerkt, het lijkt wel alsof het met een briefopener in is gehouwen

- de paintjob zal er IRL wel hopelijk wat beter uitzien dan ie op de foto's doet, want het ziet er echt uit alsof ie ff in een bakkie teer is gehangen

sorry als ik de topicstarter en mensen die het misschien wel mooi vinden op hun pik trap, maar dit is nou eenmaal mijn mening en als je die tutorial ff bekijkt is dit echt een wereld van verschil, het had zoveel beter gekund

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Ik heb dat lego doosje ook! :p
Het is geen slechte mod, maar de afwerking kan wel iets beter

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

>:) Idee >:)
Zou je ook kleine stukjes stof achter dat plexi kunnen plakken? En dan zo'n strand-slet poppetje er in :P
Bijpassende muis voor de red light district-mod van kleinelievewolf :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Ener-G schreef op 01 november 2002 @ 12:45:
goed om mijn mening nog even te onderbouwen>

- de gekozen kleurcombinatie vind ik nou niet echt je van het (zwart/wit)

- de zaagrand is echt superlelijk afgewerkt, het lijkt wel alsof het met een briefopener in is gehouwen

- de paintjob zal er IRL wel hopelijk wat beter uitzien dan ie op de foto's doet, want het ziet er echt uit alsof ie ff in een bakkie teer is gehangen

sorry als ik de topicstarter en mensen die het misschien wel mooi vinden op hun pik trap, maar dit is nou eenmaal mijn mening en als je die tutorial ff bekijkt is dit echt een wereld van verschil, het had zoveel beter gekund
kijk daar kan ik wat mee tof dat je effe je toelichting wilde geven en oke teer is over dreven ik hou nie zo van dat glade laklaagje (komt tevens ook niet echt in starwars voor) maar niet iedereen is zo starwars minded :P
ik heb de muis knoppen niet gedaan omdat die slijten en dan of mijn vingers zwart worden ach ja ieder zijn modje :*)

ik leer hier wel van voor de volgende keer dan maar!!!!! O-)

Verwijderd

Ik heb zelf nog een veel lelijkere muismod liggen, maar het gaat er ook wel een beetje om of je het leuk vond te maken, ik vond zelf van wel,.. en nu ligt er ergens een klein lelijk point device in mn kamer :P

leuk gedaan, inderdaad, om het wat netter te maken (wat ik al in een volgende post van je las dat je dat gedaan hebt) kon je de randjes bijwerken van het stuk dat je uit je muis gedremeld had. verflaag is ook wel origineel, maar niet mijn smaak kleurencombi.

Modden is vooral leuk, en het is meegenomen als andere mensen het ook mooi vinden, maar je doet het vooral voor jezelf. als je het zelf maar leuk vind om te doen en het mooi vind, heb je de goeie instelling om te modden. wat andere mensen zeggen moet je soms met een korrel zout nemen. maar luister goed, want je kan er ook wat uit opsteken.

(ehm.. einde filosofisch stukje :9 )

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:01
hahaha is wel geinig :+

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11

Freaked

..

Ik vind hem wel gaan, maar of ik mag kiezen tussen mijn muis en die van jou.. dan zal ik toch die van mij nemen :+

..

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:50

Felyrion

goodgoan!

ghehehe, tis weer eens wat anders he :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

ach, ik ga mn muis dus echt niet modden, mn hand zit er toch op, en vooral niet zo'n mod, ziet er echt niet uit

Verwijderd

Ik vind het opzich wel een leuk id, alleen had je mischien niet iets mooier kunnne verfe?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Leuk, lijkt em alleen wel onhandig :)

Verwijderd

Topicstarter
Triloxigen schreef op 01 november 2002 @ 22:54:
Leuk, lijkt em alleen wel onhandig :)
niks onhandig leg jij heel je hand plat op de muis ik niet :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jammer van de afwerking, maar wel leuk om een muis te modden (heb ik ook eens gedaan , 6 helder rode led's@de onderkant

Verwijderd

kzou je knopjes ook zwart maken als ik jou was, dat staat tog iets mooier denk ik :)

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11 16:32
Ik ben het met de meesten eens, gewoon niet origineel en tegelijkertijd niet mooi afgewerkt. Sommigen zeggen dat ik harde kritiek heb, maar het zei zo (8>

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Ener-G schreef op 30 oktober 2002 @ 18:15:
tering lelijk

[afbeelding]

Die muizen zien er idd ubergelikt uit :9~ . Jammer genoeg dat ze er niet optisch zijn, aangezien ik liever optisch als bal heb. En dan gaat de boomslang 1000 nog gauw kapot ook, en de 2000 is weer zo duur.

Anyways terug op de bovenstaande mod. : Orgineel en wel cool gedaan, maar hij ziet er volgens mij niet zo mooi uit doordat de muis zelf niet geweldig is en het raampje idd niet helemaal goed geschuurd is.

Verwijderd

deze mod is echt vet man. alleen zijn de randen bij het raampje nogal ruw. dat verpest het een beetje

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 18:10:
[...]

beter goed gejat als slecht verzonnen (en hij had hem niet geverft)
en wie jat er hier nu eigenlijk eens niet

kijk die CCFLetjes

kijk die stealthmod

kijk die windos

kijk die baybussen

kijk die LCD's

daar mag vast wel 1 muisje tussen toch?

[...]

zoals ik al zei ik heb hem gespoten en daarna met een schuursponsje gedept zodat je dat relief in hebt (vind ik persoonlijk wel mooi)
van die bovenstaande dingetjes heb ik er nog geen een gejat

Verwijderd

En mijn boomslang is ook gemod....

• DAMAGE
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

het is een leuk idee en het ziet er ook wel cool uit! zou het alleen zelf niet doen vind het een beetje kinderachtig staan met dat lego. maar goed iedeer zijn mening en verder vind ik dat je het goed gedaan hebt! het idee alleen al is al grappig :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1