To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Theoretisch zou het kunnen. Maar pak gewoon een nieuwe kabel erbij joh. Of neem gewoon een draadloze telefoon
tuurlijk kan dat, wij hebben door 8 aderig utp netwerk+isdn
Waarom nieuwe kabel en dure oplossing ?sebastius schreef op 30 oktober 2002 @ 17:39:
Theoretisch zou het kunnen. Maar pak gewoon een nieuwe kabel erbij joh. Of neem gewoon een draadloze telefoon
Werkt perfect hoor, twee andere draadjes nemen en klaar is kees.
Ja werkt gewoon, ik gebruik een 4 aderige telefoonkabel die EN het adsl signaal EN het telefoon signaal transporteerd, werkt perfect.
Nothing to see here
Jupz heb op mn werk telefoon en netwerk door het hele bedrijf gelgd
netwerk zit op pinnetjes 1 2 3 en 6. en de telefoon op 5 en 6. Je moet alleen ff kabeltje maken van 8 pins naar 4 pins voor de telefoon.
netwerk zit op pinnetjes 1 2 3 en 6. en de telefoon op 5 en 6. Je moet alleen ff kabeltje maken van 8 pins naar 4 pins voor de telefoon.
Het mooie van Twisted Pairs is dat het dus allemaal op een andere manier is getwist. Om zo op die manier overspraak te onderdrukken. Dus het is prima mogelijk om ook nog telefoon op die kabel aan te sluiten zonder dat je ook maar iets van storing veroorzaakt.
I wish there was a button on my monitor to turn up the intelligence. There's a button called 'brightness', but it doesn't work...
niet zo krenterig.. als je voor gemak gaat pak dan gewoon een nieuwe kabel..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Misschien heb ie ook wel geen ruimtje meer of vindt ik nog meer gaten boren lelijk (kan ik me wel indenken hoor) en aangezien iedereen hier zegt dat dat goed gaat waarom nu dan niet..
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Gemak ? Het was de kabel delen of tussen de vloeren kruipen met 40 cm hoogte. En minimale werkruimteLooki schreef op 30 oktober 2002 @ 18:53:
niet zo krenterig.. als je voor gemak gaat pak dan gewoon een nieuwe kabel..
tnx, lijkt me duidelijk
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
eej, jullie brengen me op een idee
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Jaah, die tweakerts zijn zow dom nog niet
Verwijderd
Hebben het hier in ons (studenten-) huis ook zo. telefoon, deurbel en netwerk over een kabeltje (2 pair netwerk, 1 pair foon en 1 pair bel). Bijtrekken was hier niet of nauwelijks mogelijk, het werkt perfect.
Alleen alles nog eens netjes afwerken... maarja.
Alleen alles nog eens netjes afwerken... maarja.
Verwijderd
Ik zou zeggen, probeer eens uit.
Pak een programma als DU-meter en gebruik geen telefoon. Dan eens een tijdje flink door de telefoon lullen en eens kijken of je snelheid in elkaar zakt.
Wat je ook kunt doen is de telefoon eens een tijdje over laten gaan. De telefoonbel krijgt iets van 50 Volt wissel (of nog stukken meer, weet ik zo niet) en dat kan best storen.
Pak een programma als DU-meter en gebruik geen telefoon. Dan eens een tijdje flink door de telefoon lullen en eens kijken of je snelheid in elkaar zakt.
Wat je ook kunt doen is de telefoon eens een tijdje over laten gaan. De telefoonbel krijgt iets van 50 Volt wissel (of nog stukken meer, weet ik zo niet) en dat kan best storen.
Pagina: 1