Ik zou mijn bios willen flashen maar ik moet daarvoor eerst mijn bios versie vinden waar kan ik die vinden. Ik heb al op del geduwd tijdens het opstarten om in de setup te geraken maar daar vond ik het niet
Als je je PC opstart (dus bootscherm) staat er bij mij ergens:
Als het goed is moet je hetzelfde zien.
Anders kan je altijd nog eens SiSoft Sandra gebruiken.
code:
1
| Aopen AX6bc 2.56 |
Als het goed is moet je hetzelfde zien.
Anders kan je altijd nog eens SiSoft Sandra gebruiken.
Meestal kun je dat vinden op de BIOS string onderaan in het scherm tijdens de POST.. Maar het kan echt geen kwaad om een BIOS te flashen terwijl het origineel hetzelfde is
nu lukt aflash toch wel niet zekerst
als ik die opstart valt mijn scherm uit (terwijl mijn led nog op groen staat
heb zelfde probleem bij counter strike maar daar kom ik dan gewoon terug door mijn scherm aan en uit te zetten
maar hier als ik het aan en uit zet zie ik geen aflash meer en als ik opnieuw open weer hetzelfde maar nog altijd geen aflash zijn er nog andere manieren om bios te flashen
en sisoft geeft dit" ASUS A7V333 ACPI BIOS Revision 1008" is dat mijn bios versie???(die 1008)
en sisoft geeft dit" ASUS A7V333 ACPI BIOS Revision 1008" is dat mijn bios versie???(die 1008)
je kan hem gewoon updaten met asus liveupdate
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Moet je wel even de nieuwste liveupdate downloaden van internet, en niet die van de cd rom gebruiken... althans bij mij werkte die van de cd rom niet goed omdat ik alleen maar een verouderde bios versie kon downloaden en flashen....
ja die live update is wel zeer handig 2 min en mijn bios was geupdate
maar nu zie ik in mijn bios setup dat ik mijn cpu speed kan zetten op -+1200 1667 -+2100 mhz(die+- zijn omdat ik de juiste waarden nie van buiten ken) wat betekent dat en mijn front bus side staat op 133 is daar veel aan te verhogen Ik dacht te lezen dat de nieuwe bios 166 ondersteunt mag ik dat dan ook op 166 zetten of moet ik in stapjes gaan
maar nu zie ik in mijn bios setup dat ik mijn cpu speed kan zetten op -+1200 1667 -+2100 mhz(die+- zijn omdat ik de juiste waarden nie van buiten ken) wat betekent dat en mijn front bus side staat op 133 is daar veel aan te verhogen Ik dacht te lezen dat de nieuwe bios 166 ondersteunt mag ik dat dan ook op 166 zetten of moet ik in stapjes gaan
Dan ben je aan het overklokken, maar da's een heel ander verhaal..
Check de PMG FAQ en de DOC FAQ voor details over overklokken
Check de PMG FAQ en de DOC FAQ voor details over overklokken
Idd, genoeg over overclocken te vinden, dicht dus
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()