Toon posts:

fifa 2003 + daemon tools

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via Daemon tools de 2 cd's van fifa ingeladen en het spel geinstalleerd! Geen probleem, spel doet het prima! Maar nu dus niet meer, ben nu 2 dagen verder en opeens doet ie het niet meer, vraagt constant naar de 2e CD! terwijl die ingeladen is, moet ik nu ergens een pad veranderen ofzo?! ik heb ginstalleerd met beide CD's achter elkaar in virtual drive g:, en nu om te spelen ook ingeladen in virtual drive g:

snap het ff niet meer?! Volgens mij slaat Daemon m'n gemounte CD's ook niet op als ik opnieuw opstart, normaal wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dit is meer een [SA]tje denk ik zo,

Snap je "beide cd's achter elkaar" niet helemaal.

Optie om zo op te slaan is er wel zit ergens in demon tools zelf. Iets van Automount.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de eerste CD gemount op virtual drive g:, maar tijdens installatie vroeg ie voor de 2e CD (ik die in h: gemount, maar dat ging niet), dus ik die vervolgens in de G: gemount. Toen de installatie klaar, kon ik spelen. Maar nu doet ie het dus niet meer. ik dacht dat het kwam omdat daemon fifa uit de virtual drive g: had gegooid, maar nu ik 'm weer gemount heb doet het nog steeds, daemon staat/stond ingesteld op automount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

?? Je mount 2 cd's onder 1 drive letter ??

Wat dacht je van gewoon installeren en alleen de cd waar hij om vraagt met opstarten mounten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:44

Phydomir

Dennis

Kijk es in je register onder:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA SPORTS\FIFA 2003 en dan CD Drive.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cd1 heeft ie eerst nodig, en dan CD2?! Dus hij wil zowel CD1, als CD2 in dezelfde drive hebben bij de installatie, daarna alleen nog maar CD2 in dezelfde drive. Heb geen CD's in huis, anders bakte ik 'm wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

huh ?? tijdens opstarten van fifa heb je dan 1 of 2 nodig ?? Als je full install doet heeft hij alleen een cd nodig tijdens CD check. Kan me niet voorstellen dat hij die 2 keer doet.

Installeren zou ik ook niet via Daemon Tools doen maar gewoon normaal installeren. Alleen de CD om mee op te starten mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vaag, onder EAsports staat alleen fifa2003 demo! Hij is toch echt geinstallerd?

Niet tijdens het opstarten, maar tijdens de installatie heeft ie de CD's allebei nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

ja daarom gewoon normaal installeren en niet via Daemon tools. Lijkt me ook alleen maar meer werk en onhandig.

Maar laat me raden je hebt alleen de iso's en niet de CD's.

Zoja ga er maar niet verder op in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen de Bin files ja, dat is het 'm juist. Ik wil hem nu spelen, maar dat gaat niet. Op een CD fikken gaat niet, want ik heb geen CD's in huis!

Maar er moet toch een mogelijkheid zijn om fifa de gemounte CD in g: leest, ipv de originele in D: of E:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Hij onthoud welke drive welke CD was. Nu je dus gelijk mount (2 Drives, 2 CD's) fucked ie alles op. Ik snap niet waarom men altijd 2 drives mount voor een 2dspel, gewoon 1 drive mounten, installen, vraagt ie om cd2? mount de cd2 image, nooit problemen mee, wel als je alles in 1x mount hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch 1 drive gemount:
installatie start met : CD1 gemount op virtual drive g:
installatie vraagt om: CD2 gemount op virtual drive g: (op een ander pkat ie ook niet)
installatie succesvol voltooid!
fifa spelen: spelen met CD2 gemount op drive g:

computer opnieuw opgestart.....niet meer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

mount CD 1 is ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
euh ik geloof niet dat het hier mag :9

ik kan je wel vertellen dat als je voor het mounten telkens dezelfde cd rive gebruikt ie het moet doen (ik spreek uit ervaring >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:48
Oplossing is iets met winkels geloof ik :{

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.