Toon posts:

interesse voor subteam denhaag en omstreken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo!
ik ben nu sinds kort druk bezig met mijn koej. ik stuur iedereen die ik ken een meeltje met uitleg over dpc en zo. omdat er nogal wat mensen zijn die gewoon los flushen naar dpc, en zo net als ik niet veel hoge in de stats komen, lijkt het me leuk om een subteam op te richten voor den haag en omstreken. laat ff weten als je interesse hebt! en nog beter...als je verstand hebt van proxies enzo en interesse hebt! voor alle duidelijkheid...wel voor de dpc blijven flushen dus!!!!!!
marc

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik stuur iedereen die ik ken een meeltje met uitleg over dpc en zo.[/quote]dat is spam mark, en mag niet van distributed.net

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Er staat toch duidelijk "marc".

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
is dat zo? dat wist ik niet. oeps. tja maar het zijn wel mensen die te porren zijn voor dit soort dingen en het is niet zo dat ik ze lastig val. ik stuur het als een textfiletje mee met persoonlijke emails. tis dus niet zo dat ik een reclameboodschap in de brievenbus knal. anyway, als het niet mag doe ik het niet.

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
mark, marc... wat maakt het uit pcdieler?

Verwijderd

weinig vrensie :+

Verwijderd

Hmm er is mij altijd verteld dat dit ABSOLUUT niet mag...
Er bestaat trouwens al een subteam voor Den-Haag (Nahjah -knip-) eo.
Nl: De Randstad Koeien
Misschien een id om 'te fuseren?'
Hit me on icq

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2020 00:27 . Reden: . ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Wordt het niet eens tijd dat er 1 thread wordt gemaakt waar iedereen zijn of haar subteam in 1 berichtje kan promoten?
Dus 1 thread en elke subteam 1 berichtje.
VOor die ene thread is het dan geen spam (of we zien het in die thread door de vingers)

Op dit moment zijn de subteams niet zo bekend (ik weet het ze zijn te vinden op dutchpowercows.org, maar dat weet ook niet iedereen)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Dat is eik wel een goed id.. maar dat kan idd ook al op dpc.org.

BDW: rob zit jij ook op scholieren? robdr?

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
DaMaster

wat is de stats page en homepage van die randstad koeien?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

DaMaster: Nee, ik zit niet op scholieren

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 21:58 schreef Frenzy het volgende:
dat is spam mark, en mag niet van distributed.net[/quote] toch zijn er in den haag "mensen" die denken dat Spam juist moet omdat dat zo goed voor de economie zou zijn....

terwijl de rest vande wereld er heel anders over denkt !!
hmmmmm....????????

ik heb ze in den haag toch maar eens een copietje gestuurd van alle spam ik nodeloos mocht ontvangen misschien hebben zij er wat aan hahahah

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 10:11 schreef QuarkuS het volgende:
DaMaster

wat is de stats page en homepage van die randstad koeien?[/quote]Onze stats zijn te vinden op: http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=319664 (ja ik weet motto = verneukt:)...)
Onze homepage staat nog op mn HD...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 10:33 schreef -Rob- het volgende:
DaMaster: Nee, ik zit niet op scholieren[/quote]OK vergeet maar dat ik het gevraagd heb :)

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:11
Wie komt er dan nou ook scholieren.com ? :P

Btw, Randtad koeien houdt helemaal niet van zoetermeer ;P

Verwijderd

Ik ben bezig geweest om het RC5 project en DPC op het informatica forum op scholieren onder de aandacht te brengen. Maar voor de rest doe ik daar ook nix hoor Freez!

En De Randstad Koeien houden van de héle randstad (Jah zélf van Leidschedam :p)
Pagina: 1