Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
als het beeld goed langs de randen loopt en recht staat, dan hoef je idd niets in te stellen. Ik heb ook wel eens last van dat verschijnsel, maar je went er vrij snel aan!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 21:50 schreef Snake het volgende:
als het beeld goed langs de randen loopt en recht staat, dan hoef je idd niets in te stellen. Ik heb ook wel eens last van dat verschijnsel, maar je went er vrij snel aan![/quote]Dat is het nou juis, dat zien m'n ogen niet goed, dat komt omdat ik vaak naar een viskom kijk, als ik wat verder ga zitten lijkt het er inderdaad op dat alles evenredig is, nou als ik er meer achter ga zitten zal het wel goed komen, denk ik.
als het beeld goed langs de randen loopt en recht staat, dan hoef je idd niets in te stellen. Ik heb ook wel eens last van dat verschijnsel, maar je went er vrij snel aan![/quote]Dat is het nou juis, dat zien m'n ogen niet goed, dat komt omdat ik vaak naar een viskom kijk, als ik wat verder ga zitten lijkt het er inderdaad op dat alles evenredig is, nou als ik er meer achter ga zitten zal het wel goed komen, denk ik.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Je moet een IIYAMA monitor altijd zelf instellen anders ziet het er niet uit als je de instellingen uit de fabriek hanteert.
Sony's fabrieksinstellingen zijn beter maar de monitoren zijn ook duurder.
Even duwen op de knoppen en je wil nooit meer anders.
Sony's fabrieksinstellingen zijn beter maar de monitoren zijn ook duurder.
Even duwen op de knoppen en je wil nooit meer anders.
DÛH, elke nieuwe monitor moet je zelf instellen!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 22:50 schreef Snake het volgende:
DÛH, elke nieuwe monitor moet je zelf instellen![/quote]Nou je koopt een vrij dure monitor, dan mag je toch verwachten dat het enigzins goed is ingesteld?
DÛH, elke nieuwe monitor moet je zelf instellen![/quote]Nou je koopt een vrij dure monitor, dan mag je toch verwachten dat het enigzins goed is ingesteld?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Schakeld de computer naar een Resolutie die nog niet is ingesteld op de monitor. Even instellen en klaar is keesje
Groeten,
Reink
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 23:48 schreef another tweaker het volgende:
http://www.iiyama.com/[/quote]www.iiyama.nl is handiger
http://www.iiyama.com/[/quote]www.iiyama.nl is handiger
Pagina: 1