Ik heb een probleem met een programma waarmee ik bezig ben. Ik log in op een server via HTTP, verwerk een aantal redirects en authenticeer met de server, tot zover gaat alles goed. Als alle authenticate en redirects voorbij zijn krijg ik een URI toegestuurd waarnaar ik alle volgende requests moet door sturen. Deze URI haal ik uit de data die ik krijg van de server. Vervolgens wil ik weer een request sturen en die moet dus naar die URI. Het probleem is echter dat er in die URI een @'stje staat en ik denk dat dat de reden is dat ik een time-out krijg.
Mijn code ziet er als volgt uit:
Ik krijg dan dus een time-out op de één na laatste regel en als ik die comment dan krijg ik dezelfde foutmelding op de regel er onder. Ik denk dus dat er iets fout gaat op het moment dat er data verstuurd moet gaan worden.
Nou heb ik geprobeerd om de server te pingen, dat wil niet, maar ik kan wel een verbinding maken met de server en ook een request sturen.
Mijn code ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| HttpWebRequest request = (HttpWebRequest) HttpWebRequest.Create(new Uri(finaluri)); byte[] bytes = Encoding.ASCII.GetBytes(xmlGetFolderInfo); request.UserAgent = "Outlook Express/6.0 (MSIE 6.0; Windows NT 5.1; DigExt; MSNIA)"; request.AllowAutoRedirect = false; request.ContentLength = bytes.Length; request.ContentType = "text/xml"; request.Method = "PROPFIND"; request.Credentials = credentials.GetCredential(new Uri(finaluri), authenticationScheme); request.KeepAlive = false; request.GetRequestStream().Write(bytes, 0, bytes.Length); request.GetResponse(); |
Ik krijg dan dus een time-out op de één na laatste regel en als ik die comment dan krijg ik dezelfde foutmelding op de regel er onder. Ik denk dus dat er iets fout gaat op het moment dat er data verstuurd moet gaan worden.
Nou heb ik geprobeerd om de server te pingen, dat wil niet, maar ik kan wel een verbinding maken met de server en ook een request sturen.