Heb je daar misschien ook foto's van? Kan ik wat inspiratie opdoen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:22:
Houthandel + een blik verf. Heb ik zelf ook gedaan. Heeft best een leuk resultaat.
Verwijderd
Ik heb er helaas geen foto van. Ik kan er wel een foto van maken, moet ik ff een camera lenen. Alleen denk ik niet dat je er veel van ziet omdat ze zwart zijn geschilderd.
De standaard bestaat uit een dikke vierkante MDF bodemplaat. Dezeheb ik aan de bovenkant rondom een afronding aan laten frezen.
twee staanders (7x2,5) die ik ca. 1,5 cm uit elkaar geplaats heb zodat er een opeining onstaat als je er aan de voorkant tegen aan kijkt. Bij deze staanders heb ik ook 2 afronding laten per staander laten frezen. (zodat de binnenkant gewoon recht blijft dus in de vorm van een D)
Aan de bovenkant een dun plaatje waar de speaker opstaat.
De standaard bestaat uit een dikke vierkante MDF bodemplaat. Dezeheb ik aan de bovenkant rondom een afronding aan laten frezen.
twee staanders (7x2,5) die ik ca. 1,5 cm uit elkaar geplaats heb zodat er een opeining onstaat als je er aan de voorkant tegen aan kijkt. Bij deze staanders heb ik ook 2 afronding laten per staander laten frezen. (zodat de binnenkant gewoon recht blijft dus in de vorm van een D)
Aan de bovenkant een dun plaatje waar de speaker opstaat.
ik kan op de ikea / wehkamp site echt niet die steunen vinden ?
Verwijderd
Dat zijn denk ik die dure die hij bedoelt. Maar bij Ikea hebben ze cht van die dingen hoor, zien er goed uit en zijn goedkoop.
Verwijderd
das geloof ik de essentie van IkeaVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:22:
[...]
Dat zijn denk ik die dure die hij bedoelt. Maar bij Ikea hebben ze cht van die dingen hoor, zien er goed uit en zijn goedkoop.
maar neem in ieder geval iets degelijks, wat stevig staat.
"ma die komt afstoffen, oepsss"
Verwijderd
Die bij Ikea zijn wel 1337 hoor. Toen ik er de laatste keer was hadden van die styling dingen met aan de onderkant een straattegel en daarop metalen buizen. Kosten dacht ik €15 of €20 per stuk. Maarja dan is de topicstarter nog niet gekoop uit zoals ie wou.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:24:
[...]
das geloof ik de essentie van Ikea
maar neem in ieder geval iets degelijks, wat stevig staat.
"ma die komt afstoffen, oepsss"
Pagina: 1