LAN aansluiting op plasma scherm?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
We hebben op de zaak een Daewoo plasma scherm te staan. Nu ontdekte ik dat er een LAN aansluiting op zit :?

Kan iemand mij vertellen waar dit voor dient? In de handleiding kan ik het niet vinden...

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op de internetsite van daewoo-electronics(.nl) staat in het fact-sheet ook dat er een LAN aansluiting op zit, helaas niet waarom of wat je er mee kunt doen... Stuur een email naar support zou ik zeggen :)

"ey what's that with that LAN connection on my bathroom TV? Can I play my pc games on it when I am in the bath?"

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 10:53

madwoody

Connection reset by ME

"ey what's that with that LAN connection on my bathroom TV? Can I play my pc games on it when I am in the bath?"
LOL :D

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:51
Is bij ons op school ook, hangt ook een plasma schermpje met een LAN aansluiting, kennen ze gewoon windows op weergeven, tenminste ik denk dat het via dat kabeltje gaat, want dies aangesloten voor zover ik kon zien (jah kga d´rniet vaag achter lopen kijken, ding hangt in de aula tegen een muur...)

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:08

Zak

is het wel een lan aansluiting en niet gewoon een configuratiepoort?

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Er staat met grote letters LAN bij dus dat kan bijna niet missen :P

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Denk dat je het beste ff met Deawoo kan bellen/mailen hierover. Dit topic draait op niets uit :)

Lees ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even. Wat meer vooronderzoek had zegmaar geen kwaad gekunt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.