Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Op de internetsite van daewoo-electronics(.nl) staat in het fact-sheet ook dat er een LAN aansluiting op zit, helaas niet waarom of wat je er mee kunt doen... Stuur een email naar support zou ik zeggen
"ey what's that with that LAN connection on my bathroom TV? Can I play my pc games on it when I am in the bath?"
"ey what's that with that LAN connection on my bathroom TV? Can I play my pc games on it when I am in the bath?"
LOL"ey what's that with that LAN connection on my bathroom TV? Can I play my pc games on it when I am in the bath?"
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
Is bij ons op school ook, hangt ook een plasma schermpje met een LAN aansluiting, kennen ze gewoon windows op weergeven, tenminste ik denk dat het via dat kabeltje gaat, want dies aangesloten voor zover ik kon zien (jah kga d´rniet vaag achter lopen kijken, ding hangt in de aula tegen een muur...)
Er staat met grote letters LAN bij dus dat kan bijna niet missen
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Denk dat je het beste ff met Deawoo kan bellen/mailen hierover. Dit topic draait op niets uit 
Lees ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even. Wat meer vooronderzoek had zegmaar geen kwaad gekunt
Lees ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * even. Wat meer vooronderzoek had zegmaar geen kwaad gekunt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()