of zoek een nummer van Information Sollutions in Venlo, die fixen kassa systemen en hebben ook zo'n boardjes te koop...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Maar wij leveren ze iig aan hun
www.megasellers.nl
Accessoires -> Ergonomische producten -> 3d tradelink
[ Voor 0% gewijzigd door ramonp op 30-10-2002 15:39 . Reden: lokatie op website ]
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
mini toestenbord, waar?jeroendevries schreef op 30 oktober 2002 @ 15:40:
Cross post..
Idd, maar hij moet het nog leren. Niet boos worden. Vele van jullie hebben ook wel eens iets fout gedaan
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Klopt. gekocht voor slechts €45.zwahiel schreef op 30 oktober 2002 @ 15:34:
neem contact op met Calitomnication...
of zoek een nummer van Information Sollutions in Venlo, die fixen kassa systemen en hebben ook zo'n boardjes te koop...
WIl er wel een foto van maken, maar Zwahiel heeft de drivers en datakabel van z'n digicam er niet bijgeleverd... ik ga ff googlen..
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
en www.completer.nl € 30,00

K371-Mini Multimedia Keyboard
Dimension:336X165X32mm
Ik ben zelf echter wel erg gewend aan het numberpath (ofzoiets) dat rechts op m'n keyboard zit

Deze heeft Calitomnication dus!
ja weet ik dat je die nodig hebt
ding al vol dan?
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
De link naar sww.nl werkt helaas niet en de vezendkosten bij completer.nl zijn 16 euro
Peter
Begroeting onder posts & repliesVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:32:
Dank khanda power,
De link naar sww.nl werkt helaas niet en de vezendkosten bij completer.nl zijn 16 euro
Peter
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Het bestaat al een flink aantal jaartjes, en toen ik het kocht was het zo ongeveer het enige keyboard van dat formaat (behalve laptops natuurlijk).
Hier is een linkje:
http://store.yahoo.com/pfuca-store/
Verwijderd
dus dan is dat keyboard niet precies wat je bedoelt.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:04:
Dat Happy Hacking keyboard is precies wat ik bedoel. Maar ik heb wel een ctrl en windows key nodig...
Blijkbaar kan het dus toch.** Caps Lock and Windows keys available by using mode setting
Verwijderd
Deze heb ik laatst ook gekocht, erg fijn toetsenplankie! Was er 28 euro voor kwijt bij een shoppie hier in Rotterdam...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:51:
Bij www.sww.nl € 34
Ik ga binnenkort ook nog wat modden aan dat ding...
Verwijderd
w000t!! ik dit keyboardtje 1 nadeelVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:51:
Bij www.sww.nl € 34
[afbeelding]
heb um btw een 1,5 geleden gekocht voor 40,- (gulder)
Verwijderd
een 1,5 geleden??? weken? jaren? (wiskunde docentenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:09:
heb um btw een 1,5 geleden gekocht voor 40,- (gulder)
Probeer bij van Staalduin (in weet ik zo ff niet...).Stan schreef op 30 oktober 2002 @ 20:23:
En om even op de mini's door te borduren; waar vind ik een (tweedehands is prima!) zeer klein kleuren of zwart-wit monitortje om bij mijn text-only OpenBSD-server in een vloergat te gebruiken? Ik heb al vaak op PC Dumpdagen dit soort mini-monitortjes gezien (8" of zo?) maar ik zie ze nooit meer, daar niet, in winkeltjes niet, en op het net niet
Die leveren bij Van der Valk ook altijd die kassa's (dat trouwens gewone pc's met een kaartje erin zijn zodat ze booten vanaf 't netwerk en lokaal 't kassa programma gaan draaien zijn)...
Ze zijn er nog, 't zijn paperwhite VGA monitoren...
Verwijderd
ik weet niet of ie nog te krijgen is hoor

297(L) x 151(W) x 39(H) mm
deze zat in deze IA, die onderhand is afgelopen
Verwijderd
Ik heb diezelfde vorig jaar eens bij MYCOM gekocht voor FL 35,-Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:32:
ik heb zelf deze al 3 jaar of zo en heeft al heel wat mee gemaakt is wel een vijne een en heeft de zelfde soort toetsen als op een laptop en een muis op de zijkand maar dat werkt niet lekker en is draadloos(IR) ik heb hem toen die tijd gehaald bij erha electronic in drachten koste toen FL 170 of zo het is een Arowana KB-IM504 IR
ik weet niet of ie nog te krijgen is hoor
[afbeelding]
Precies hetzelfde alleen staat er bij mij LITEON SK-7100
.
AkroBatik schreef op 31 oktober 2002 @ 11:45:
Ik zag bij alternate een opvouw toetsenboard. Is misschien ook iets voor je.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Ik hou het wel op een normaal toetsenbord.
Alhoewel, mijne is ook redelijk klein (zo´n zwart BTC keyboard)
Via postorder lijken dit soort artikelen goedkoop, maar dan dient er vaak nog extra 'order input' of 'pick/pack' kosten betaald worden etc.