tekentablet bij de ALDI

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.704 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 12:24
Hee... ik heb vorig jaar een Trust A5-formaat gekocht voor 189 gulden. Was me toch net te klein.
Ik heb hier op m'n werk nu een week de Trust A4 gehad en die is fantastisch.

En dit is dus wel echt 100% precies dezelfde. Trust tablet is dus ook een Aiptek.

Straks FF naar de Aldi!

En als iemand zo'n ding wil hebben, maar liever een A5, dan hoor ik dat graag. Die van mij gaat waarschijnlijk in de verkoop!

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66395

gladiool schreef op 06 november 2002 @ 12:55:
hij werkt hier ook, maar wel een klein probleempje. Hij detecteert ook een "muis" ofzo, (die staat dan in de device manager met een error) en na een restart werkt het tablet niet meer. Dan moet je eert die "muis" verwijderen, en even het usb stekkertje eruit en erin doen. dan werkt ie weer....vaag
ipv te verwijderen probeer hem(de niet bestaande muis) eens uit te schakelen in dit hardwareprofiel, dan werkt hij niet maar wordt ook niet telkens weer gedetecteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
RaZoRhEaD schreef op 06 november 2002 @ 10:02:
Ik heb er ook eentje gehaald, in de Geldrop vestiging hadden ze er net nog voldoende (19 stuks in het rekje) dus mocht er iemand nog een willen.. ga je gang :)

(Type misschien?)

Ben nu beetje aan het kutten ermee.. laat het wel weten
Heb hem ook gehaald bij de aldi in Geldrop :) , om half 9 en al wou geen risico lopen. Maar ik heb hem ff aangesloten en ga er nou maar ff wat mee kloten.
Hebben jullie miss nog tips om het ding goed te laten werken of software tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Als je niet zoveel wilt schuiven, kan je ook je oppervlak kleiner maken met het bijgeleverde software. Rechtsonder zie je het icoontje, en dan bij de map controls het zwarte balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Waarvoor dient het knopje boven op de pen??? Wat is nog meer fijne software behalfe het mee geleverde??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

het heeft volgens mij totaal geen functie (je kan het er ook afhalen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26792

Ik heb hem ook gekocht, getest op een windows computer. Dik tevrede er over :).
Maar nu wil ik op mij Linux computer aansluiten,
weet iemandt hoe ik dit voorelkaar krijgt dat hij ook onder linux gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:27

Copyman

Dode muis

Ook gehaald vandaag, net ff aangesloten en snel een krabbel gemaakt voor testjuh;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/tableau/hoofd.jpg

Moet toch zeggen dat potlood en papier makkelijker is. :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36816

ik heb wat problemen met de medion.
als ik teken krijg ik hele rare lijnen (zie link)

http://www.xs4all.nl/~cagez/medion.gif

hier na wat spelen en licht drukken (misschien druk ik nog te hard?)
ik heb weleens met een wacom gewerkt en dat was toch een stuk beter volgens mij

http://www.xs4all.nl/~cagez/test2.gif

heeft iemand dit zelfde probleem?
ik heb nieuwe drivers geprobeerd.. helpt niet

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38487

Ik heb ook een tablet opgehaald en ik vind hem ook wat groot, nu heb ik het volgende bedacht:
1 Neem je bureaublad
2 Teken een vierkant ter grootte van je tablet op je bureaublad
3 Pak je bovenfrees
4 Frees het uitgetekende vierkant uit op je bureaublad
5 Plaats je tablet in het uitgefreesde vierkant
6 Je hebt nu weer de situatie van voor je Aldi-aankoop gecreeerd maar nu met tablet :P

Weet iemand misschien nog software die me handschrift herkent? Ja ik weet dat deze vraag eigenlijk bij softwarealgemeen thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

andere vraag, ik irriteer me mateloos aan het feit dat het lampje blijft knipperen :P

Chriet Titulaer is de man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830

Een hamer maakt snel een einde aan het knipperende lampje... (en aan je tablet, maar waar gehakt wordt vallen spaanders :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defl8te
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

Anoniem: 69830 schreef op 07 november 2002 @ 00:32:
Een hamer maakt snel een einde aan het knipperende lampje... (en aan je tablet, maar waar gehakt wordt vallen spaanders :P)
achjah, soms kan het gek lopen 8)7 :P

Chriet Titulaer is de man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50648

Knipperend lampje had ik ook. Totdat ik op het idee kwam om beide apparaten te voorzien van batterij. Prutsmuis op tablet zetten en pen in de buurt. Einde knipperen. Of je smeert het lampje dicht... Dat kan natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Anoniem: 38487 schreef op 06 november 2002 @ 22:41:
Ik heb ook een tablet opgehaald en ik vind hem ook wat groot, nu heb ik het volgende bedacht:
1 Neem je bureaublad
2 Teken een vierkant ter grootte van je tablet op je bureaublad
3 Pak je bovenfrees
4 Frees het uitgetekende vierkant uit op je bureaublad
5 Plaats je tablet in het uitgefreesde vierkant
6 Je hebt nu weer de situatie van voor je Aldi-aankoop gecreeerd maar nu met tablet :P

Weet iemand misschien nog software die me handschrift herkent? Ja ik weet dat deze vraag eigenlijk bij softwarealgemeen thuis hoort.
Office XP heeft dat nu toch standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteren een bij de Aldi Mega store in Den Haag gescoord. Er lagen nog een stuk of vier, althans bij de kassa waar ik stond.
Hadden ze trouwens lekker aangegeven waar je die dingen kon vinden...niet dus..!! Heb volgens mij "maar" een kwartier bij de kassa gestaan met volgens mij 300 karren voor me.

Zeker als je 'm slechts af en toe gebruikt als niet grafische pro is het een prima ding want het werkt redelijk nauwkeurig of nauwkeurig genoeg.
Ik ben er, zeker voor dat geld, erg blij mee.
Fotoshoppen gaat een stuk makkelijker dan met een muis. Het isoleren van figuren en zo weet je wel.

Ik zat nog te twijfelen over een Trackball van Logitech of zo. Misschien scoor ik die er alsnog bij maar eerst een poosje werken met die pen. Een beetje trackball is trouwens ongeveer even duur als deze tableau.

Ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat die pen niet van de meest betrouwbare kwaliteit is. Eens zien hoe lang die meegaat.

Heb 'm op m'n laptop aangesloten. Daar zit W2k met sp3 en de laatste patches op. Het tableau met pen en muis werkte meteen probleemloos. Ga 'm morgen of zo op m'n desktop met XP proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis

mycosis

--------------

Zijn er los pennen te koop voor deze soort tekentabletten? Ik vind deze echt zuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36816

moet er ook een problemen topic komen over dit ding, of ben ik de enigste met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47620

Zijn die Wacom tabletten ook in een winkel verkrijgbaar of alleen te bestellen via het net?

Ik kies toch voor de zekerheid van een Wacom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Ik heb hem ook bij de Aldi gekocht en ik vind hem tot nu toe best lekker werken :)
lekker groot, wat soms wel eens een nadeel kan zijn.. Die knopjes bovenin zijn ook wel handig :)

* The System gebruikt tekentablet om mee te surfen

die wacoms kun je ook in de winkel kopen ja... moet je maar bij dixons of vobis oid kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12051

Of in de Pricewatch, daar staan ze ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

OK, ik heb er ook een gehaald en hij valt niks tegen. Ik zal alleen de pen gebruiken (heb de muis in de doos gelaten) en die maakt eigenlijk bijna zo'n goede indruk als een Wacom.
Maar.... helaas conflicteert hij met mijn USB trackball. Ik heb rechts een Logitech optical mouse (met draadje) op de PS2 poort en sinds enige tijd daarbij links (anti-RSI) een Logitech marble mouse trackball op USB. Verder niks op USB. Dit werkt perfect samen. Na aansluiten van het tablet en installeren van de driver werken de PS2 muis en het tablet goed, maar zijn alle buttons van de trackball compleet de kluts kwijt :(
Ik kan wel on-the-fly de trackball of het tablet in- en uitpluggen, dan werken ze elk prima.
Iemand enig idee? O ja, ik draai Win98SE op een ASUS A7V266-E (met wel 5 USB poorten....)

Weet nog steeds niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 18:11

Reley

Simply Clever

hij heeft gister bij mij goed gewerkt, maar nu doet het lampje snel knipperen en hij reageert niet meer op de pen. :? heb hem al een aantal keer verwijderd en opnieuw geinstalld met driver en al, mar hij houd het? Batterijen zijn het niet want ik heb al andere geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Anoniem: 47620 schreef op 07 November 2002 @ 15:48:
Zijn die Wacom tabletten ook in een winkel verkrijgbaar of alleen te bestellen via het net?

Ik kies toch voor de zekerheid van een Wacom...
MyCom

Verder worden ze verkocht bij Makro en Office Center, veel grote computer-ketens en sommige winkels met grafische spullen.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:44
kijk anders even in de pricewatch

en je kunt ze online bestellen bij www.wacom.nl (kiko software in nijmegen)
en heb zelf al eens een pen gekocht bij http://www.htrmailing.nl/cgi-bin/HTRMAILING.storefront in Rhenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Simply Clever

Reley schreef op 08 november 2002 @ 12:09:
hij heeft gister bij mij goed gewerkt, maar nu doet het lampje snel knipperen en hij reageert niet meer op de pen. :? heb hem al een aantal keer verwijderd en opnieuw geinstalld met driver en al, mar hij houd het? Batterijen zijn het niet want ik heb al andere geprobeerd...
ben er achter dat de pen dood is :?
ik stopte een batterij in de muis en hij werkte weer, maar die pen geeft totaal geen sjoege...
dat wordt stennis schoppen bij de Aldi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50648

Stennis schoppen is niet nodig. Je roept gewoon tegen zo'n kassadoos (die overigens bloedsnel zijn) dat ie ut niet meer doet en ze ruilen hem om. Helpdeskje van Medion contacten kan natuurlijk ook.

Ergo: Aldi doet niet moeilijk, het kan ze niets rotten wat jij er van vindt als je maar weer snel bent opgerot met zoveel mogelijk meuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Simply Clever

hehe, net geweest, omgeruild voor geld want ze waren uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33
Mijn pen werkte na een poosje ook niet meer, ook maar ff omwisselen (hopelijk hebben ze hem nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33
:'(
Hij was er dus niet meer..
Nu moet ik hem opsturen en repareren ze hem als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Simply Clever

Super__Nerd schreef op 08 November 2002 @ 17:52:
ik leef met je mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66395

Super__Nerd schreef op 08 november 2002 @ 17:52:
Medion kennende zullen ze hem wel omruilen voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31444

gladiool schreef op 06 november 2002 @ 13:48:
sorry, windows 2000 sp2 op een aopen via bordje met duron 650.
SP3 installeren???

• gp500
  • Niet online
ik scheur deze even open want dezelfde tablet wordt nu op 1 oktober weer aangeboden en wel voor de prijs van Euro 34,99

denk dat ik maar 1 ga halen.

Is dit ding ook handig om in 3d te gebruiken, ben daar een beeetje mee aan het klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

ik ga morgen ook even kijken lijkt me wel handig voor het simpele tekenwerk, wat ik me afvraag of deze ook te gebruiken is als muisvervanger om bijvoorbeeld te surfen of je bueaublad op te ruimen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beetle71
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 19:26
Wat de meeste mensen vergeten als ze deze met de Wacoms vergelijk is dat de Wacom tablets (de intuos - serie) niet alleen veel gevoeliger zijn, maar OOK nog eens hoekgevoelig zijn. Dus het bord detecteert ook de hoek van de pen t.o.v. het oppervlak, en dit is erg leuk als je er ook nog de airbrush-'pen' (of de 'markerstift') bij koopt ;) (Het is een hoop geld idd, maar als je eenmaal eraan gewend bent wil je nooit meer anders)
Maar aan de andere kant, voor de kleine portemonnee of de 'hobbyist' is een wacom waarschijnlijk een beetje veel van het goede.

[ Voor 6% gewijzigd door beetle71 op 30-09-2003 22:40 ]

http://www.dreamsolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

never mind...

[ Voor 96% gewijzigd door Calitomnication op 01-10-2003 09:34 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 03-06 12:04
Lijkt me idd dat dit een goed ding is om mee te beginnen. Die mp3-speler schuif ik maar ff op de lange termijn....

Eerst ff afwachten en zoeken naar tests want ik wil geen impuls-aankoop doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37909

en deze tablet verkopen ze vanaf nu bij elke aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
is een tijdelijke verkoop vanaf vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
* bredend heeft een Medion A4++ tekentablet

w00000t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 11:25
* Sabbath heeft er ook eentje gehaald.
Alhoewel ik nul,nul ervaring met tablet's heb bevalt hij me tot nu toe erg goed. Nu nog even uitzoeken of ik ook drukgevoeligheid in psp kan gebruiken... :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sabbath op 01-10-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Jaja heb er ook eentje gekocht bij aldi vandaag, animo voor die dingen viel wel mee gelukkig. Heb alleen wat vraagjes, ikweet niet of er CAD users hier zijn die m ook gebruiken hiervoor maar ik krijg in Autocad de menutjes niet aangemaak. Wil het lieft die "preset" knoppen bovenaan voor veel gebruikte commando's in ACAD gebruiken maar krijg het niet voor elkaar..

Ook ben ik opzoek naar nieuwere Wintab drivers, als iemand een linkje weet, graag, heb al trust geprobeerd enwat andere sites maar telkens verkeerde versie (voor NT en 2000 enz.) of niet openbaar toegankelijk (trust)

Iemand enig idee hoe ik dit doe ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90953

Ik heb het tabletje net aangeschaft en het werkt erg mooi. Hij is mooi groot en als ik harder druk krijg ik een dikkere lijn. Tekenen gaat harstikke leuk en dat is het enige waar ik het ding voor gebruik. Ook de knopjes bovenin met functie keys werken goed, alleen is de explorer besturing (minimaliseren, sluiten e.d.) er niet standaard ingebouwd (wellicht weet iemand hoe ik dat erin krijg?).

De muis voelt niet echt lekker aan dus die gebruik ik maar zowiezo niet, mijn eigen optische muis vind ik prettiger voelen (die heeft ook een wiel, de Medion niet) ook vermoed ik dat de medion muis alleen op het tablet werkt. Voor linkshandige mensen die rechts muizen (zoals ik, ja ze bestaan :)) is dit dus niet zo handig.

Toch al met al voor 34,99 een heel mooi stukje hardware...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 90953 op 01-10-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ja wij hebben hem nu ook maar onspap zij dat die hem voor 35 euro had gekocht, maar ik heb de spects is geleze maar das wat minder, 4000dpi, dat kan beter, maartoch we hebben er een en ik ben er tevrede over, maar ik wil hem niet voor mun eige pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Wie heeft er al een Lifetec LT 9395 underlay voor illustrator 10?
Zo'n underlay zou best handig zijn. Maar Google levert niets op. :'(

De resolutie is 3048 dpi en de drukgevoeligheid is 512 stappen en het actieve oppervlak is 22.8x30.4 cm(HxB)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 15831 op 02-10-2003 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die f*ck Aldi bij ons in rosmalen wist weer eens van niks toen ik die advertentie van die tekentablet liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Was er nog en dus maar gehaald.
Leuk dingetje, OK, je kan er niet mee tekenen maar dat ligt vast aan mij en niet aan tablet (anders zou ik mijn potlood ook moeten beschuldigen). Als muis ist'ie leuk, alleen de "rechtermuisknop" is bagger, zoals eerder gemeld. Oplossing voor geinteresseerden: Het knopje op de zijkant is een tweevoudige schakelaar, ene kant op is links dubbelklik, andere kant op is rechtermuisklik. Links klik is op tablet tappen. Dus: in driver/programmatje wat erbij komt gewoon ene kant op vervangen door rechtermuis en in je configuratie - muis - dubbelklik de dubbelkliksnelheid iets langzamer. Perfecte nepmuis nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
werkt deze tekentablet ook met photoshop ?
of paint shop pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75106

iemand zei iets over dat er twee verticale lijnen zijn, die niet gevoelig zijn.
ik heb dat ook :(
any fixes? of moet ik terug naar de aldi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Werkt prima met PSP en Photoshop.
Ik vind dit apparaat eigenlijk fijner dan zo'n kleine Wacom, ik word echt spastisch van dat gepriegel. Als ze even duur waren had ik denk ik nog voor de grote gekozen.

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 23:49

Speedpete

was barman

Ik heb hum nu ook... :)

FF installeren en testen maar :P

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28475

Heb ik em eindelijk vanmiddag gehaald, alles werkt..... behalve m'n pen :(
mag ik morgen weer terug.

Maar zo te horen werkt die dus goed in PS en PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Slein schreef op 02 October 2003 @ 20:08:
Werkt prima met PSP en Photoshop.
Ik vind dit apparaat eigenlijk fijner dan zo'n kleine Wacom, ik word echt spastisch van dat gepriegel. Als ze even duur waren had ik denk ik nog voor de grote gekozen.
Pst, je kan ook in- en uitzoomen

niet door vertellen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Misschien ga ik morgen ook even eentje oppikken. 35 euro voor de heb. :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Anoniem: 28475 schreef op 03 October 2003 @ 18:50:
Heb ik em eindelijk vanmiddag gehaald, alles werkt..... behalve m'n pen :(
mag ik morgen weer terug.

Maar zo te horen werkt die dus goed in PS en PSP?
Het roeleerd met PSP :) Ik heb PSP 7 en in het 'opties voor gereedschap' venster klik je het laatste tabblad, daar kan je instellingen doen voor de pen, en dat werkt heerlijk...

Weet niet hoe het in de Engelse versie heet, maarja, in nederland ligt de Engelse toch niet in de winkel....

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik denk dat die Engelse versie bij veel mensen wèl in de "winkel" ligt :D

[ Voor 99% gewijzigd door Captain Pervert op 03-10-2003 20:55 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er ook 1 gehaald uiteindelijk, maar ik zag net dat als je snel een zigzag lijn op je tablet trekt in bv photoshop/psp, dat die lijn geribbeld is (nee dit ligt niet aan mijn tekenkunsten). Er zit een soort van ribbel op de ondergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om even terug te komen op mijn verhaal met de kapotte pen. Ik was vanmorgen vroeg al naar de aldi geweest maar helaas hadden ze geen andere pennen meer liggen :( De Helpdesk van medion werd mij aangeraden. Maar dan zou ik 5 dagen moeten wachten op een nieuwe.

Thuis gekomen heeft m'n vader even naar de pen gekeken en kwam tot de conclusie dat 1 van de spoel draadjes los zat. Dus die weer vast gesoldeerd en nu doet die het gewoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Mensen ik zou het totaal NIET aanraden. Ik heb er zelf ook een en het is prut (no flame intended) Een beetje fotobewerken??? Daar had ik hem voor gekocht...Ho maar! Niet doen, het is echt prut, het kan je muis absoluut niet vervangen en de pen is totaal onnauwkeurig.

You have been warned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

ik heb hem zelf ook gehaald en ik vind um prima voor de beginnende gebruiker lekker groot oppervlak enzo, bij mij bibbert die lijn soms ook een beetje vooral als je grote lijnen in een keer maakt. Het grootste nadeel vind ik dat ie me logitech draadloze toetsebord stoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Captain Pervert schreef op 03 October 2003 @ 20:54:
Ik denk dat die Engelse versie bij veel mensen wèl in de "winkel" ligt :D
In dat geval verwijs ik naar de nette en zeer bruikbare gedrukte handleiding van 608 pagina's >:) (ja, als je PSP koopt, dan krijg je ook echt wel wat :), Jasc ruleerd wat dat betreft _/-\o_)
Oguz286 schreef op 04 October 2003 @ 10:25:
Mensen ik zou het totaal NIET aanraden. Ik heb er zelf ook een en het is prut (no flame intended) Een beetje fotobewerken??? Daar had ik hem voor gekocht...Ho maar! Niet doen, het is echt prut, het kan je muis absoluut niet vervangen en de pen is totaal onnauwkeurig.

You have been warned ;)
Ik vind het erg prettig werken en na even wennen totaal niet onnauwkeurig... maar misschien komt dat dan door mij. Ik vind het een koopje en ik raad het absoluut iedereen aan. Een no-name tablet met miniscule omvang kost bij de Makro al bijna het dubbele... De Profi zal het niet moeten aanschaffen nee, maar voor het huis-tuin-en-ook-nog-keuken werk is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb ook Medion tablet, maar dan van eerste actie maanden geleden. Toen kost ie bijna 50 Euro. Een mazzel dat het 35 Euro kost nu.
Het werkt goed, maar je moet niet teveel op vertrouwen. Blijf gewoon je ogen op het scherm kijken en je kunt dan de afwijkingen snel corrigeren.

Dat er kleine afwijking in zit merk je meteen als je tekening overtrekt op tablet. Ondanks overtrekken zul je aantal lijnen beetje uit de koers raken (paar mm opzij dan de bedoeling) maar verder is het wel oke.

En alternatieve drivers kun je ook nemen ipv Medion driver:
- Driver van Trust A4 tablet
- Driver van Aiptek 12000U tablet (mijn aanrader, al mis je de vakjes-functie boven wel)

[ Voor 16% gewijzigd door MrDummy op 05-10-2003 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-03 20:06
Inderdaad zit er een bibber in de lijnen die je diagonaal trekt, hoe langzamer je ze trekt hoe meer onnauwkeurigheid. Drie huisgenoten van mij hebben exact hetzelfde.

Iemand die daar al een oplossing voor heeft gevonden? Ik heb de Aiptek drivers al geprobeerd maar dat helpt niet. Andere ideeen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
Anoniem: 75106 schreef op 02 October 2003 @ 19:51:
iemand zei iets over dat er twee verticale lijnen zijn, die niet gevoelig zijn.
ik heb dat ook :(
any fixes? of moet ik terug naar de aldi :/
Vreemd, ik had lekker getekent, en na het eten had ik dat ook :(
Afbeeldingslocatie: http://download.trustreseller.com/_images/products/large/13022-3.jpg

Je ziet 4 punten zitten. Daar zitten geloof ik de radiozenders/ontvangers. En precies de verticale lijnen over de buitenste 2 springt ie overheen ofzo. Hij slaat gewoon 2 cm over.... Echt balen, een paar uur geleden was dat nog niet zo!!!

Ow, wat ook nog er bij gekomen is: Het gevoellige vlak is ineens 3 mm opgeschoven, en de cursor kan niet verder dan 10mm uit de kant :?

[ Voor 16% gewijzigd door bredend op 06-10-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Anoniem: 28475 schreef op 04 October 2003 @ 10:21:
Thuis gekomen heeft m'n vader even naar de pen gekeken en kwam tot de conclusie dat 1 van de spoel draadjes los zat. Dus die weer vast gesoldeerd en nu doet die het gewoon!!!
Ehhh, hoe heeft hij hem netjes uit elkaar gekregen als ik vragen mag?
Die van mij (half jaar oud) heeft problemen met het knopje opzij (werkt maar één kant van), maar ik krijg het printje er niet uit om te checken :( Ik kan het er een eind uit trekken, maar dan blijft het haken en ik wil de boel niet helemaal mollen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lex_van_H op 08-10-2003 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
bredend schreef op 06 oktober 2003 @ 21:01:
[...]

Vreemd, ik had lekker getekent, en na het eten had ik dat ook :(
[afbeelding]

Je ziet 4 punten zitten. Daar zitten geloof ik de radiozenders/ontvangers. En precies de verticale lijnen over de buitenste 2 springt ie overheen ofzo. Hij slaat gewoon 2 cm over.... Echt balen, een paar uur geleden was dat nog niet zo!!!

Ow, wat ook nog er bij gekomen is: Het gevoellige vlak is ineens 3 mm opgeschoven, en de cursor kan niet verder dan 10mm uit de kant :?
Nou, hopelijk tot slot goed nieuws:
Ik heb mn tablet zojuist open gemaakt (moet er toch eens van komen :D ). Dus rubbertjes eraf, schroeven los, USB stekker eruit :X , en toen de metalen achterplaat eruit. Daar onder zit een stuk wit schuim en dan een een raster van aluminium sporen, gekruist enzo. Dus niet wat ik eerst zei, want die 4 dingen zijn gewoon afstandhoudertjes, die vrijwel precies tussen de sporen zitten. Die heb ik bekenen maar zag niets geks. Toen ff dat ding en de metalen plaat ff ontladen (je weet maar nooit) en toen op de kop met de pen over het schuim (stekker er in natuurlijk) en toen was het weer zoals vroeger :D
Nu heb ik em weer volledig in elkaar gezet....

Vaag probleempje dus. Was het maken van mijn MD speler ook maar zo makkelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door bredend op 08-10-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlihcs
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-06 14:47

Redlihcs

? of !

Ik heb deze ook net aangeschaft en moet zeggen dat het een leuk apparaat is voor dat geld. Het is meer om zo nu en dan wat mee te spelen. Ook leuk voor de kinderen zeg maar.

Het is een degelijk tablet met een iet wat dikke pen.

Hier had wat zinnigs kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Tablet (ik gebruik hem als muis) doet het goed, maar blokkeert volledig in Zonealarm (Pro, 3.7) Blokkeert als in geen beweging of klik als ZA het actieve window is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lex_van_H schreef op 06 October 2003 @ 22:42:
[...]

Ehhh, hoe heeft hij hem netjes uit elkaar gekregen als ik vragen mag?
Die van mij (half jaar oud) heeft problemen met het knopje opzij (werkt maar één kant van), maar ik krijg het printje er niet uit om te checken :( Ik kan het er een eind uit trekken, maar dan blijft het haken en ik wil de boel niet helemaal mollen.
Als de print dan half los zit moet je eerst de knop er uittrekken en dan kun je hem er helemaal uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Anoniem: 28475 schreef op 24 October 2003 @ 20:14:
[...]

Als de print dan half los zit moet je eerst de knop er uittrekken en dan kun je hem er helemaal uithalen.
Yes, dat werkt :)
Helaas is er niets te zien wat defect zou kunnen zijn en werkt na weer in elkaar zetten nog steeds knop 1 als knop 2 en knop 2 niet :(
Toch maar eens proberen hoe ze met die garantie omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Lang doorgeklooid. Na verloop van tijd moest ik het ding ook steeds vaker calibreren, dan tekende (en klikte) hij al met de pen een centimeter boven het tablet.
Toen toch maar eens het Medion service centrum gebeld, had tenslotte 3 jaar garantie... Probleem met de knopjes en calibreren uitgelegd. Ik moest het hele ding (gratis) opsturen, alleen pennetje ging niet. Yes, eindelijk eens nuttig dat ik altijd alle dozen bewaar :P
Goeie week later een complete nieuwe gekregen zonder vragen.
Toch netjes, wilde ik even melden na al die tijd :)

Pagina: 1 2 Laatste