Alle proxy's nog aan toe!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Als we nu ergens een lijstje maken, met alle proxies die voor DPC flushen, met wat gegevens waar die voor aan het sparen is, of wanneer de stats geupdate worden...

Ik heb nu wel eens, dat het over een proxy gaat, maar dan weet ik niet welke dat is, en dan zou je dat hier gewoon op kunnen zoeken.

(Als iedereen die een proxy heeft, ff reageert en zijn adres invult, kan iemand er vast en zeker een mooi lijstje van koken...)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een lijstje staan op http://dpc.tcw.cx . Ik zal straks Twwt er even bij zetten en gelijk even vermelden waar ze nu voor aan het sparen zijn.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Waarom heeft die van TWWT geen stats?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd... Als je dat IP intikt, ga je recht naar distributed.net toe...

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Niet online
Die van TwwT accepteert ook blokjes op poort 80. Als je dan met je browser verbinding maakt met de proxy stuurt die je naar DNet.

Ik ben van plan om komende week een scriptje te schrijven dat een centrale stats-site maakt van de blokjes die op alle proxy's zijn geflusht. Zie deze thread die inmiddels al weer bijna begraven is onder de nieuwe threads.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En wat is er met robert.demon.nl?
[Apr 02 10:52:23 UTC] The perproxy says: "deze proxy gaat plat aan het einde van de dag!"

Is dit onderhoud of terminaal?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eff een vraag: stel : ik heb 'robert.demon.nl' als proxy ingesteld. Stel nou dat-ie straks plat ligt, selecteert-ie dan automatisch een andere proxy ?

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Niet online
Terminaal vrees ik, gezien Sueno's opmerking in deze thread.

• Chaos
  • Niet online
En hij selecteert geen andere proxy :(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Shit, dan mag ik morgen handmatig 10 machines langs :(

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik zit nog op dat telefoontje te wachten, dus ik weet nog steeds niet wat er definitief gaat gebeuren...

Dit is ruwweg mijn plan: 1 proxy die DAGELIJKS flusht, 1 proxy die WEKELIJKS flusht, 1 proxy die "MEGA" flusht.

Ik kan/wil er niet teveel over zeggen, omdat ik dan misschien degene die mij ff moet bellen bij voorbaat al in een hoek dwing, en dawilikechnie. :)

Ik hou in ieder geval robert.demon.nl open tot maandagavond. wat daarna gebeurt... who knows? :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Da's mooi dat-ie tot maandag open blijft, dan gaan mijn PC's op het werk iig niet random werken. Dan zet ik ze maandag wel ff om.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

212.187.63.14
standaard poort EN poort 80.

Buffer staat op 10000000 blokjes @_@

Met die stats ben ik nog niet uit hoe dat moet. Kan iemand dat uitleggen?
Pagina: 1