Toon posts:

Labtec Axis 712 mic werkt niet na inst. van win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zit met een vrij groot en heel vaag probleem:

Ik heb een half jaar geleden een labtec axis 712 gekocht, het heeft immers perfect geluid, toen ik het kocht gebruikte ik nog windows 98 en daar werkte het meteen goed, onder iedere voice com was ik goed te verstaan.

De problemen kwamen toen ik windows xp ging installeren, na installatie kwam ik erachter dat ik mijn microfoon alleen nog maar via Yahoo chat kon gebruiken.

Het volgende probleem treed op:
Zoals jullie misschien weten zit er een extra kastje aan de 3.5 meter kabel gemonteerd waar je het geluid van je koptelefoon harder en zachter kan zetten, maar ook kan je je microfoon muten, boven deze mute zit een lampje, deze knippert echter als je niet aan een voicecom (voiceprogramma). Alleen bij Yahoo chat gaat het geknipper weg en kan ik praten, bij andere programmas blijft hij knipperen alsof hij niet herkend dat je in een voicecom zit, zelfs het opnemen van je eigen geluid in windows werkt niet.

Ik het alle updates van Windows xp geinstalleerd, zelfs de service pack 1. verder staat de mixer goed, rararara, is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, wie helpt mij uit de brand

Verwijderd

Niemand, het is namelijk een best belangrijk probleem voor mij, aangezien ik de voice altijd in de clanwars gebruik