This message was sent on 100% recyclable electrons.
1 is het mooiste vind ik, (moet wel in hetzelfde thema als de kast zijn tenminste)
Atari 4 ff'r 😊
Ik weet niet vond het mooier qua design.Eskimootje schreef op 30 oktober 2002 @ 14:24:
Ik vraag me alleen af waarom je die openingen in het midden heb daar heb je zoiezo al geen airflow dus kun je dat beter als versteviging gebruiken en ergens anders meer wegdremelen.
Wat vindt je niet handig ?Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:30:
5 en 3vanwege de airflow dus.. andere zijn dus ook wel mooi, maar niet echt handig
Heb je tenminste een bijpassende window-etch van bij XXLcases.nl
Ik ben van mening dat casemodden ook zinvol moet zijn. Daarbij moet je het natuurlijk niet vergeten zo mooi mogelijk te maken maar performance gaat voor mij voor het oog.
Wat ga je straks met je alien grills doen als je deze afhebt?
Per opbod in v&a?
/edit
-Dissection- heeft het al netjes gefixed
Ook zo'n polletje, kijk dan op: www.dubbelf.com
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Als dissection deze fangrills kan regelen (liefst 80 * 80 en 120 * 120) dan kan ik wel de window etches regelenAbductor schreef op 30 oktober 2002 @ 14:35:
5!!!
Heb je tenminste een bijpassende window-etch van bij XXLcases.nl
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Zeker vergeten te kopie pasten !! SORRY !!!yared schreef op 30 oktober 2002 @ 14:38:
Ik vind ze erg strakvooral nummertje drie.
Wat ga je straks met je alien grills doen als je deze afhebt?
Per opbod in v&a?
/off-topic
zonde dat je bij de poll stukje code heb laten wegvallen.
is wel mooier zo, maar wat je weg hebt gehaald zijn de credtis van flappie, een mede-tweaker die dit voor ons heeft gemaakt en host
Ook zo'n polletje, kijk dan op: www.dubbelf.com
heb geedit en toegevoegd
Het maakt dan toch niet of er nou wel of geen gat zit in het midden.Eskimootje schreef op 30 oktober 2002 @ 14:38:
[...]
Ik ben van mening dat casemodden ook zinvol moet zijn. Daarbij moet je het natuurlijk niet vergeten zo mooi mogelijk te maken maar performance gaat voor mij voor het oog.
Ik vond het zinvol omdat ik het mooier vond.
En casemod moet mooi zijn toch !!
ja en zinvolVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:03:
[...]
Het maakt dan toch niet of er nou wel of geen gat zit in het midden.
Ik vond het zinvol omdat ik het mooier vond.![]()
En casemod moet mooi zijn toch !!
Edit: Type
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Zoiets :Demoniac schreef op 30 oktober 2002 @ 15:35:
Dissection, kan je een pic posten van de swirl grill, maar dan met het gewone randje er omheen? Die vind ik veel mooier dan de rand die nu om de swirl grills heen zit...
Het oude of het nieuwe logo ?GreenGolf3 schreef op 30 oktober 2002 @ 15:21:
Misschien een idee: Het UT logo gebruiken. Design 5 lijkt er al iets op. Ik denk dat er voor een fangrill in UT style wel animo zal zijn
Edit: Type
Als het niet teveel werk is kun je dan 3 zo maken dat er geen gat meer inzit?
zeikerd met je gat !!Eskimootje schreef op 30 oktober 2002 @ 19:47:
[...]
Als het niet teveel werk is kun je dan 3 zo maken dat er geen gat meer inzit?
Ikke lekker ook
Die Power grill is wel
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben volgens mij de enige die 4 het mooist vindt.
Als je meerdere fans hebt maakt opzich toch niet uit dat er iets minder airflow is?
4 en daarna 5.
en dat weer achter raam, zal wel mooi efect zijn
[edit]
eerst me 8000ste post en nu me 8200ste post gemist..
kortom hierbij me 8202ste post..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hmmm, goede vraag. Ik denk het oude logo, want mijn case heeft al een mod in die stijl. En ik vindt persoonlijk het oude logo mooier dan het nieuwe.
Ben zelf toch wel geinteresseerd in die dragon fanguard
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
There's no savegame in real life...
Verwijderd
Verwijderd
Ja zoiets... nee eigenlijk precies zo!
Ik ben weer ff bezig geweest.GreenGolf3 schreef op 31 oktober 2002 @ 08:01:
[...]
Hmmm, goede vraag. Ik denk het oude logo, want mijn case heeft al een mod in die stijl. En ik vindt persoonlijk het oude logo mooier dan het nieuwe.
ff datum opgezocht @ icq : 25-10ReseTTim schreef op 31 oktober 2002 @ 01:52:
nice maar ik had ze nog eerder dan Epsilon gezienmaar mijn peertje in de fangrill blijf het origineelst
[edit]
eerst me 8000ste post en nu me 8200ste post gemist..
kortom hierbij me 8202ste post..
enne, hk posts tellen niet
Ik weet niet hoe je het doet Dissection maare
Ik ga ook ff proberen een grill te maken van WolfenStein & UT 2003Demoniac schreef op 31 oktober 2002 @ 13:49:
[...]
De rechtse, duidelijk! Die andere houdt veel te veel airflow tegen.
(van Quake en Counter-Strike heb ik al
Ik vindt de eerste het mooist, zo is mijn casemod namelijk ook. Maar, ik ben het ook met Demoniac eens, de tweede laat meer lucht door.
Ik heb me UT 2003 grills klaar !!Abductor schreef op 31 oktober 2002 @ 14:13:
Idem dito, maar ik wil wel als eerstvolgende die voor UT2K3 zien
FF omzetten en dan posten.
* Demo zit hard op z'n F5 te timmerenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:07:
Ik heb me UT 2003 grills klaar !!
FF omzetten en dan posten.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Van je UT 2k3 serie : nr2 ----> Ziet er toch steviger uit,maar nr1 is wel mooier met blacklight denk ik
(en anders wel te maken door wat kleine aanpassingen)
Ik bedoel als je er geen gekke dingen mee doet, kan er weinig fout / kapot gaan.
Je moet er natuurlijk ook niet als een gek op gaan duwen ofzo.
You are free to do as we tell you to
Je zal iets minder lucht verplaatsen dat is logisch.sleeping_hollow schreef op 31 oktober 2002 @ 16:24:
aleen de airflow zal niet echt veel beter ervan worden met zolke grills, bij de linkerUT grill valt dat misschien nog wel mee
Maar dat is bijna met elk design grill zo.
Maar als je echt goede airflow wil doe je geen grill. (of een basic
Wil je een mooie case dan neem je dus een design grill.
PhD i.o.
Tja er zijn gewoon hele lompe Tweakers...Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:21:
Op zich zijn ze allemaal best stevig.
(en anders wel te maken door wat kleine aanpassingen)
Ik bedoel als je er geen gekke dingen mee doet, kan er weinig fout / kapot gaan.
Je moet er natuurlijk ook niet als een gek op gaan duwen ofzo.
idd je hebt er van die wannabees tussen zitten
Dat kan ik ook wel maken *KRAK* pc kapot
Posten ze op got: "mod mislukt hoe te fixen".
Ach, een fangrill vastmaken kan elke malloot.
Verwijderd
Ik ga ze wel maken ooit.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:51:
Waar ga je ze laten maken? Ik heb eventueel ook wel interesse.. maar dan misschien een eigen ontwerp.. Kan dat ook?
Of ik er meer ga maken is wat anders.
wie weet. Zo ja, zijn jullie de eersten die het weten.
Verwijderd
zitten er copyrights op die pics???Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:21:
[...]
Ik ga ze wel maken ooit.
Of ik er meer ga maken is wat anders.
wie weet. Zo ja, zijn jullie de eersten die het weten.
Waar ontwerp je ze eigenlijk mee?
Als ik nee zeg ga jij ze dan maken ?
Misschien wel van sommige logo's.
Logo's van games e.d. zullen wel copyrighted zijn. (denk ik)
Verwijderd
ehmm nr3 en 4 wil ik van plexi maken...... duz ja eigenlijkVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
Als ik nee zeg ga jij ze dan maken ?
Misschien wel van sommige logo's.
Logo's van games e.d. zullen wel copyrighted zijn. (denk ik)
Verwijderd
zou persoonlijk voor nummer 3 gaan, ziet er het coolst uit....
(heb ik dan ook op gestemt....
hoe wil je dat maken dan ?Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:59:
[...]
ehmm nr3 en 4 wil ik van plexi maken...... duz ja eigenlijk
met een figuurzaag geef ik je meer kans.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:19:
dremelen....
Zeer mooi ontworpen Fanguards, maar zou je je designs ook op de juiste (voor 80mm fan) kunnen posten? Dan kan ik ze uitprinten en als mal gebruiken voor een ummm... experiment
Resizen heb ik geprobeerd maar daar werden ze niet echt mooier op.
probeer maar !! maar geen massa productie ofzo.
wat wil je precies mee doen ? en welk design ?Xor'Arch schreef op 01 november 2002 @ 00:22:
-Dissection-
Zeer mooi ontworpen Fanguards, maar zou je je designs ook op de juiste (voor 80mm fan) kunnen posten? Dan kan ik ze uitprinten en als mal gebruiken voor een ummm... experiment
Ik wil ze uitsnijden uit karton, dit dan bewerken met verdunde houtlijm, zodra dit droog is dan is het vrijwel even stevig als plastic. Ik heb deze techniek al toegepast op een aantal andere dingen, en ik vermoed dat het ook hier goed geschikt voor is.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 00:25:
[...]
probeer maar !! maar geen massa productie ofzo.
[...]
wat wil je precies mee doen ? en welk design ?
Het gaat om design nummer 5 en UT 2 (van pagina 2 onderaan de 2e)
Verwijderd
ja idd. en voor mij op 120mm. alstublieftXor'Arch schreef op 01 november 2002 @ 00:22:
-Dissection-
Verwijderd
blaaaaaat!Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:41:
Dat is echt weer het domste wat ik de laatste tijd heb gehoord Kiwi84, dan draai je hem toch om???
was niet wat ik bedoelde, ben niet dom ofzo.
bedoel dat de bevestigingspootjes bij nummertje 5 de andere kant op swirlen als de binnenkant.
d0h, ff zelf nadenken voordat je een ander lekker dom gaat noemen.
Jij bedoelt dat de swirl naar links draait en de pootjes naar rechts... dus dan zouden de pootjes omgedraaid moeten, maar de swirl binnen in niet. Toch?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 01:50:
[...]
blaaaaaat!
bedoel dat de bevestigingspootjes bij nummertje 5 de andere kant op swirlen als de binnenkant.
ik maak er zo eentje die de goede kant opdraait.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 01:50:
[...]
blaaaaaat!
Voor zover ik weet gaat hij (nog) geen IA houden... dus prijs is niet van toepassing.MaRc0 schreef op 02 november 2002 @ 13:54:
Wow, die nummer 3 is echt strak! Die wil ik ook welHoe duur zijn ze?
Verwijderd
ja precies, maar dat maakt verder niet uit, of nou de pootjes de andere kant op gaan, of de swirl binnenin. maar ik maakte me beetje kwaad op zo'n drol die blijkbaar niet even kan nadenken over wat iemand bedoeld, en zo de ander maar dom noemt.Demoniac schreef op 01 november 2002 @ 08:59:
[...]
Jij bedoelt dat de swirl naar links draait en de pootjes naar rechts... dus dan zouden de pootjes omgedraaid moeten, maar de swirl binnen in niet. Toch?
helemaal TOP!Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:30:
[...]
ik maak er zo eentje die de goede kant opdraait.
ga ik em meteen in plexie dremelen, kijken of dat ergens naartoe gaat
Mijn vader lief aankijken.. CNC Vrees
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Verwijderd
die zal ik zo wel ff maken.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:54:
He Dissection? Hoever ben je met je Wolfenstein ontwerp? Zou mij wel mooi uitkomen, k heb namelijk me kast al verbouwd, raam, fans, onderstel, handvat, (jaja, foto's post ik nog), enne, dan zouden bijbehorende "grills" t wel afmaken denk ik.....goed weer om lekker binnen te frobelen......(hint)