PSX wazig beeld :(

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
Ik heb nu een ( omgebouwde ) psx geleend samen met een paar geimporteerde spellen uit azie.
Ik heb hem aangesloten op mijn oude sharp televisie met 20 kanalen en zonder scart.
Om die reden heb ik een vcr gekocht van deawoo zodat ik toch twee keer scart had :)
nu komt mijn probleem
De spellen doen het wel ( daarvoor is tie omgebouwd :) )
Maar op mijn tv zie ik zeg maar drie keer het beeld door elkaar lopen
zo'n klein beetje hetzelfde effect als ik een dvd speel en mijn vcr op opnemen zet.
alleen bij dvd is dit alleen bij deopname stand ( logisch beveiliging ) alleen bij de psx doet ie het ook bij aziatische spellen ZONDER de opname stand :(

.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
heb je een rgb kabel? die is namelijk nodig om het beeld van ntsc spellen goed weer te geven.

• harley
op die jongen zijn tv werkt het wel goed is zjin psx en zijn kabels.
daarnaast is het geen ntsc en kan mijn videorecorder dat zelf switchen :) zonder die rgb kabel

.

• harley
Is er niemand die het probleem ook kent of heeft gehad ????

.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 21:45

psy

Toch moet je het zoeken bij je tv. Kun je niet eens een andere tv op je video aansluiten? Ik denk toch dat ie niet goed de ntsc-signalen doorgeeft (aziatisch is zeker geen pal). Als je de tv hebt aangesloten met de gewone coaxkabel, kan de video daar alleen normale PAL signalen doorsturen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Die (rgb)scart stekker moet direct in je tv. Anders zal het waarschijnlijk niet werken, omdat het rgb signaal niet wordt doorgegeven.
En je tv moet ook nog 60hz ondersteunen...

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Pagina: 1