[CS]Gamme ALLEEN in cs hoog

Pagina: 1
Acties:

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 18:52

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Ik speel al sinds ongeveer 2 jaar cs, onder windows 98 was het nooit een probleem:
In counter-strike kon je gamma en brightness veranderen zonder dat dat het effect had op Windows zelf.

maar sinds xp houd cs zich aan de maximale gamma en brightness die je in windows hebt ingestelt :|
natuurlijk is het niet moeilijk om te veranderen, en ff op 1.5 of 1.8 ofoz te zetten).

Maar nu mijn vraag: is het mogelijk om iets te maken dat als wanneer je counter-strike opstart zich activeerd en je gamme en Brightness omhoog gooit, en wanner je exit, je brightness en gamma weer normaal worden?
zoja? kan iemand die plz schrijven, of een link geven na een al bestaan progje.

Flying High!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

ik heb geen idee , maar het "greetz Plaagje" hoort niet (lees FAQ)

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Fed-Ex schreef op 30 oktober 2002 @ 14:22:
ik heb geen idee , maar het "greetz Plaagje" hoort niet (lees FAQ)
post dan nix |:(

maargoed ff ontopic
• titel is fout
• verkeerde forum (should be software algemeen)

verder kan je wel zo'n programma maken dat dat simpel kan doen, maar voor het 'plz schrijven' val je weer onder scriptrequests

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Ik zat ooka l te twijvelen war ik het zo posten:

1: scripts, als dat alleen de oplossing zou zijn.

2: hier, het is een spel, en met sommige spellen kan je dat gewoon aanzetten dat je netzo als met win98 gewooon de gamme en brightness kan instellen.
moest kiezen en koos: S P&V,
Alle topics die iets met software te maken hebben (Windows, Linux, Mac, etc.), behalve topics die betrekking hebben op operating systems en spellen, hiervoor zijn resp. al Windows Operated Systems, Non-Windows Operating Systems en Spielerij
daarom, dit is een game maar ook windows...

(en kan zelde die e niet meer in een a veranderen :|)

(sorz als het verkeerd is maarja, kan um nu wel een slotje op maar dan zou ik dit moeten herposten... (maakt mij niet uit :D)

Flying High!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Powertrip is voor jou de oplossing. Brightness is met sneltoetsen te verhogen en te verlagen maar er kunnen ook profielen aangemaakt worden voor programma's :)

Hier gratis te downloaden: http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
je kan de brightness manual in de confoig invoeren (dan kun je hem opvoeren tot boven de 1) maar bij de meeste servers wordt dit weer op standaard gezet aangezien full bright cheats van dezelfde variabele gebruikmaken.
zo moeilijk is het toch niet om ff naar vga opties te gaan en dan dat balkje omhoog te slepen?

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
heb net ff dat powerstrip programmatje uitgeprobeert: en het werkt zeer goed :D
thx peertje :D

dat is nou juist het probleem CU2morO, de balk staat op max, en kan niet veder ook al verander je die in een servre met Esc :(. en als je dan bijv. as_oilrig speelt heb je op sommige plekken net een zicht van een paar meter :| maar het kan wel als je eerst windows lichter zet.

dit lukt nu met dat programma, dus nog een keer bedankt peer :)

Flying High!

• CU2morO
je kan ook gewoon een goede heldere monitor kopen, maar dat was vast je vraag niet ;)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:42
Plaagje schreef op 30 oktober 2002 @ 18:33:
heb net ff dat powerstrip programmatje uitgeprobeert: en het werkt zeer goed :D
thx peertje :D

dat is nou juist het probleem CU2morO, de balk staat op max, en kan niet veder ook al verander je die in een servre met Esc :(. en als je dan bijv. as_oilrig speelt heb je op sommige plekken net een zicht van een paar meter :| maar het kan wel als je eerst windows lichter zet.

dit lukt nu met dat programma, dus nog een keer bedankt peer :)
gebruik je toch je flashlight, of koop je nightvision goggles.
Die dingen zitten er niks voor niks in, of zeg ik nu iets heel vreemds 8)7

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Turismo schreef op 30 oktober 2002 @ 18:53:
[...]

gebruik je toch je flashlight, of koop je nightvision goggles.
Die dingen zitten er niks voor niks in, of zeg ik nu iets heel vreemds 8)7
ja :D, Flashlight: ziet iedereen, en is maar kleine plaats, ook aan uit zetten hoor je van verre :(
night gogels, als ik me niet vergis kosten die dingen $1250, daar kan je ook een armore+helmet + Flash bank + secondary kogels voor kopen :D

en als je gamma gewoon vernaded kost het niks, het is overal, en alleen jij ziet het :D

Flying High!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

inXs

known as inXs

Plaagje schreef op 30 oktober 2002 @ 21:54:
[...]

ja :D, Flashlight: ziet iedereen, en is maar kleine plaats, ook aan uit zetten hoor je van verre :(
night gogels, als ik me niet vergis kosten die dingen $1250, daar kan je ook een armore+helmet + Flash bank + secondary kogels voor kopen :D

en als je gamma gewoon vernaded kost het niks, het is overal, en alleen jij ziet het :D
ik kan met mijn radeon bij video opties mijn game gamma instellen... Dus onafhankelijk van de windows gamma (winXP) heb jij niet ergens zo'n optie?

superB

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
voor zover ik het nu zie niet, heb al vaker gezocht maar nooit wat gevonden.
video kaart: Geforce 2Ti 64Mb :|

maarja mischein heb ik verkeert gekeken, maar er is in ieder geval geen woord die ik bij,:
rechtermuis knop, eigenschappen, geadvanceerd niet heb gelezen :D

Flying High!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

inXs

known as inXs

bij dus bij colors dan en dan kan ik game gamma kiezen :) Maar das de radeon, misschien dat de GF dat niet heeft :)

superB

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ff over dat nightvision... das niet echt een optie. Zodra je die aan zet heb je de standaard de helft van je fps :/ Bovendien zitten er geen maps meer in cs waarbij nightvision nodig is, die waren er wel in de vroegere beta's (ik kan me er iig 1 herrineren, iedereen liep er ook op daken, de naam weet ik dus niet meer).

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Peertje schreef op 31 oktober 2002 @ 18:29:
Ff over dat nightvision... das niet echt een optie. Zodra je die aan zet heb je de standaard de helft van je fps :/ Bovendien zitten er geen maps meer in cs waarbij nightvision nodig is, die waren er wel in de vroegere beta's (ik kan me er iig 1 herrineren, iedereen liep er ook op daken, de naam weet ik dus niet meer).
zoek een map hiervan uit :
cs_siege, cs_mansion, cs_wpndepot, cs_prison, cs_assault, cs_desert, cs_tire, cs_militia, cs_hideout, cs_ship, cs_station dat zijn een beetje de oude maps.

en de helft van je FPS hoeft ook niet, als je video kaart het maar kan trekken...
dat was ook de goede oude tijd...

Flying High!

• CU2morO
en niet te vergeten de met NVG je zicht maar heel kort is, de rest is geblurred
Pagina: 1